Auteur |
Bericht |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Porsche heeft deze week toelating gekregen zijn participatie in Volkswagen op te trekken tot 25,1%
waar blijft die Cayman TDI S nou eigenlijk
|
12 jul 2006 12:40 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Of er komt een volkswagen Fox 3.6 turbo met een verdacht bekende 3600cc 6 cylinder boxer motor
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
12 jul 2006 12:49 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Even iets anders :
tijd geleden zat een goede vriend van mij in de auto. Het was donker en ik ging er prat op dat ik zelfs in het donker kan zeggen wanneer er een Porsche van de tegenovergestelde richting komt.
Goed aan het rijden en ik zei :"Kijk daar komt een 911 af"
Tarara, het was een Mini Cooper
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
Laatst bijgewerkt door rufie op 12 jul 2006 14:15, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 jul 2006 14:05 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Hoe herkenbaar. Dat heb ik met die Mini Cooper ook al een paar maal gehad.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
12 jul 2006 14:08 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik zelfs bij de dealer. Dacht een Porsche te kopen, stond er 's ochtends een Mini op de oprit
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jul 2006 15:26 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Houd dat gevoel vast Horn. Is in ieder geval goedkoper rijden dan een 911
|
12 jul 2006 15:46 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
12 jul 2006 15:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat is dan ook wel ongeveer het enige voordeel.
Fun gedeelte is vergelijkbaar
Zaken als wegligging, prestaties etc halen het niet bij de 911
Klanten zeuren echter niet meer 'dat het kennelijk goed gaat' (mini is meer dan 2x zo duur als mijn 911 was...)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jul 2006 15:54 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Ik was gisteren even bij de BMW dealer in Oostvoorne en vroeg om de folders van de Mini.
Maar helaas pindakaas meer dan een folder van de "Works kit(s)" was er niet. In november verwachten ze de nieuwe "new mini" en kunnen ze alleen nog maar verkopen wat er in het land bij de dealers/importeur staat.
Als het goed is wordt de betrouwbaarheid beter dan nu bij sommige pechvogels het geval is. Er is hoop....
|
12 jul 2006 17:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik had ook niet verwacht dat een verkoper wat anders zou zeggen...
"Nee meneer, binnenkort komt de new new mini. En dan wordt de betrouwbaarheid een nog groter drama..."
Ik geloof er geen ruk van. Heb nl. uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er op dat gebied geen wijzigingen zijn doorgevoerd. Sterker nog - ze hebben voor de meest voorkomende problemen (bij de cabrio dan) nog geen oplossing gevonden...
|
12 jul 2006 17:31 |
|
|
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
Ik heb met de MINI nog nooit problemen gehad (behalve dat de onderhoudskosten bij de BMW dealer bijna net zo hoog zijn als die van 911 en dat de ruitenwisserbladen 2* per jaar versleten zijn, maar ik heb er dan ook gewoon een dak op zitten ).
|
12 jul 2006 20:59 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Persoonlijk ben ik weg van cabrio's en roadsters maar de Mini cabrio heb ik nooit aantrekkelijk gevonden. Het zijn die rolbeugels die te veel kunststof tonen....toch hoor ik van andere Mini eigenaren dat ze heel tevreden zijn (rijden geen cabrio).
Maar dit is zeker geen representatieve meting en wellicht zijn er meer eigenaren met een bovengemiddelde garagescore.
|
12 jul 2006 23:13 |
|
|