Auteur |
Bericht |
LongJohn
993 C2 '94Zuid-Holland
|
Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe
Goeiemorgen mensen, Ik dacht dat ik een vroege vogel was, zijn ze me alweer voor. Doe mij maar een bakkie koffie
_________________________________________ Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit...
|
17 jun 2009 6:32 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Lekker ontbijtje, thanks! De zon schijnt hier heerlijk, nauwelijks wind. And guess what: ik heb vandaag vrij. Ik ga wel even een paar uurtjes me door de stapel heen werken en dan naar het strand! Fijne dag, allemaal!
|
17 jun 2009 7:37 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen! Ik smeer een paar boterhammen met Pindakaas voor jullie... wel van jullie vertrouwde merk!! Werk ze!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
17 jun 2009 7:44 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge allen, inderdaad schitterend weer! Geniet ervan...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
17 jun 2009 7:47 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge, Bedankt Radbout, nou hoeft Totmbo geen broodjes voor het strand te maken Ja ja ,we gaan vandaag een daggie Bloemendaal Werk ze, ik zon wel voor jullie(verbrand terug dus )
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
17 jun 2009 7:52 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen koffie smaakt weer goed. Maar ga wel aan de ontbijt tafel van paere, want boterhammen met pindakaas. Vandaag verder met de Porsche naar de APK, want toer al 4 dagen illegaal rond.
|
17 jun 2009 7:58 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Môge Maukers! Druk aan de gang vandaag! Je zou vrij zijn met dit schitterende weer! (@Lydia ) Super strandweer. Voorlopig eerst hier in de belg een paar zaken van mijn bureau krijgen! succes allemaal en bedankt voor de koffie en de broodjes
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
17 jun 2009 8:43 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen allemaal. Hier (Zeist) ook prachtig weer en ik ben vrij Ga straks even op caravanjacht, lekker door de bossen naar Leersum. Iemand na het ontbijt nog zin in een cappu of espressootje ?
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 jun 2009 9:35 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Goedemorgen allemaal! Wat een heerlijk weertje. (zeker voor een thuiswerkdag, verhuis zo denk ik met het laptoppie naar de buitenkeuken ) Tom weer een beetje beter?
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
17 jun 2009 9:56 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Mogge, MAUKers... Kanjers! Eerst koffie, dan elfen halen en tenslotte Bowlen... wat een dag!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
17 jun 2009 10:27 |
|
|
Tom80
|
Ik doe gewoon alsof. Het is te mooi weer om je beroerd te voelen...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
17 jun 2009 12:26 |
|
|
Wimpie77
|
He Traveller! Goed je weer te lezen! Caravan en Volvo... Tja... Ha ha!
Vandaag voor het eerst last van hooikoorts... Wat een drama! Begin dit jaar allergietest laten doen in verband met jeuk (Nee, geen platjes!) en daar kwam hooikoorts uit. Vandaag dus rode brandende ogen en niezen...
_________________________________________ * * *
|
17 jun 2009 13:36 |
|
|
Tom80
|
Hooikoorts, word je inderdaad niet blij van. Is het eindelijk mooi weer, voel je je hondsberoerd... Sterkte ermee, ik hoop dat je goede medicijnen kunt vinden.
|
17 jun 2009 13:59 |
|
|
Wimpie77
|
Net apotheek gebeld en ze hebben wel wat op voorraad... Vooral mijn ogen branden...
Tijd voor Centerparcs!
_________________________________________ * * *
|
17 jun 2009 14:11 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
@Tom: Je bent een echte Die Hard!!!! @Wimpie77: dat is klote zeg, hopelijk werken de medicijnen van de apotheek. Hooikoorts kost mij mijn nachtrust..............
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
17 jun 2009 14:34 |
|
|
Tom80
|
Zometeen even een gebouw slopen. Yippie kay yee!
|
17 jun 2009 14:46 |
|
|
Traveller69
|
haha, erg he. Het enige wat nog mist zijn unisex trainingspakken
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 jun 2009 18:56 |
|
|
esgigt
|
Unisex trainingspakken missen? je meent het zoiets heet dan "tent" Overigens is het een ideale combinatie: anderhalf uur met mijn dochter bowlen en daarna 2 uur kendo training... Auw! Ohw... Voor ik het vergeet: alle hooikoorts getroffenen onder ons sterkte gewenst.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
17 jun 2009 23:50 |
|
|
Tom80
|
Nee, his + hers vouwfietsen. Zo, net terug van een avondje sleutelen aan de 924. Een aantal grotere en kleinere problemen opgelost en de oorzaak van de oververhitting gelocaliseerd. Gaat niet opnieuw gebeuren. Nu nog even mijn niet werkende kilometerteller en dagteller vervangen, ik heb een unit gevonden die het wel doet maar die staat niet op de juiste kilometerstand. Beetje stil hier, sta ik in mezelf te kletsen?
|
18 jun 2009 0:07 |
|
|
esgigt
|
Nee, niet alleen.... door die nagalm lijkt het zo leeg Ik ga pitten, tot morgen!
|
18 jun 2009 0:19 |
|
|
Tom80
|
Welterusten dan maar, ik ga ook...
|
18 jun 2009 0:19 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ik ben er nog,ben een nachtbraker Is er nog een biertje koud, of moet ik het met een lauwe doen Wat is er nu beter,2WD of 4WD
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
18 jun 2009 0:49 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik heb wel een koud biertje voor je, Hmmm 2wd of 4wd leuk gesprek , ik ben er wel uit, voor mij een c4 (met mijn rijervaring/kunst) robert
_________________________________________ remmen is angst
|
18 jun 2009 1:52 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens allen ik zal vandaag wel weer een ontbijt klaarmaken en natuurlijk de jura aanzetten het is hier nu droog maar er komt alweer een donkere lucht aan ik denk dat we het niet droog houden werk en maukze
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
18 jun 2009 5:35 |
|
|
Traveller69
|
G'morgen allemaal, Voor de verandering maar eens vroeg m'n bed uit. Straks een technisch praatje aanhoren bij een softwareleverancier. Altijd wel informatief en leuk (ook qua locatie en verzorging). Is in een oud landhuis dus ik ga in stijl met de P
|
18 jun 2009 7:40 |
|
|