Auteur |
Bericht |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Re: Leaserijder zonder bijtelling de sjaak
Zoals ik op 11 mei in dit draadje al schreef :
|
02 jun 2012 11:34 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
+1 ik hou alle opties open. Je wordt toch compleet moedeloos van dit soort radicale maatregelen die dan uiteindelijk sneuvelen. Op deze manier gaat de leasebranche de huizenmarkt achterna, iedereen wacht af....
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
02 jun 2012 12:13 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Ik sprak vanmorgen nog een ex collega die in de (auto)leasebranche zit, en die vertelde mij dat het momenteel annulaties regende, met name in het hogere segment en alleen maar aanvragen van verlengingen van contracten op z'n bureau krijgt
|
02 jun 2012 13:22 |
|
|
Rod
|
+1 mijn leaser moet eruit maar ik ga eerst even wachten tot er duidelijkheid komt...
|
02 jun 2012 13:24 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
en die duidelijkheid komt er...... voorlopig dus niet... besluit forensentaks uitgesteld
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
Laatst bijgewerkt door de Fiscalist op 05 jun 2012 9:37, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 jun 2012 9:36 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Het wordt nu toch uitgesteld tot na de verkiezingen. Terecht. http://nos.nl/artikel/380236-forensentaks-uitgesteld.html
|
05 jun 2012 9:37 |
|
|
de Fiscalist
|
en met dit soort acties, draait onze regering het hele land de nek om.... Onduidelijkheid over wat de toekomst brengt is echt funest
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
05 jun 2012 9:43 |
|
|
MS964
|
Ja, een heel goed voorbeeld van hoe de politiek veel schade kan veroorzaken, ook als er uiteindelijk niks verandert.
|
05 jun 2012 9:50 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
05 jun 2012 9:54 |
|
|
de Fiscalist
|
bedoel je dat dit een masterplan van onze overheid is om het fileprobleem eindelijk op te lossen?? Zo had ik het nog niet bekeken
|
05 jun 2012 10:01 |
|
|
MS964
|
Hmm...hier heb je een punt. Net als parkeren in Amsterdam, dat is door de woekerprijzen ook al een elitaire aangelegenheid geworden. Altijd plek!
|
05 jun 2012 10:06 |
|
|
MS964
|
Deze maar 's uppen.
Ik lees dat zowel PVDA als VVD tegen het belasten van woon-werkverkeer zijn, dus dat deze maatregel uit het Lente-akkoord mogelijk gaat sneuvelen. Zou dit ook gelden voor de leaseauto's en auto's van de zaak of is er een kans dat alleen OV-woon/werkverkeer en/of de 19 cent woon/werkverkeer vergoeding onbelast blijft?
|
18 sep 2012 13:06 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Denk dat ze dan alletwee de helling op gaan. Eerst was er het idee van het belasten van de reiskosten vergoeding en dat zou dan niet eerlijk zijn als leaserijders met km admin wel zonder prive kosten naar de zaak konden rijden.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
18 sep 2012 14:42 |
|
|
MS964
|
Tja, niet eerlijk in de politiek... Die patsers met leaseauto's kunnen het best dragen. Zwaarste lasten sterkste schouders, dat werk....Maar hopelijk heb je gelijk, want wil vanaf 1 jan niet meer bijtellen.
|
18 sep 2012 14:48 |
|
|
steef
|
Het erge van dit alles is dat je geen keuze-vrijheid meer hebt. Een totalitaire maatregel, waar een hoop hardwerkende burgers door gedupeerd zijn.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
18 sep 2012 17:45 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Het was iets met de goeden en de kwaden... Weet het niet meer precies .... Of is het gewoon een algehele regeling, om meer centjes binnen te krijgen? Of allebei?
|
18 sep 2012 19:16 |
|
|
horn
PF #57
|
En dan met het antwoord van de SP: "als het je niet bevalt, verhuis je toch gewoon naar dichterbij je werk?" Tuurlijk, alsof dat zo simpel is....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 sep 2012 19:48 |
|
|
bully
|
@horn Dat zei een groen-linkser. forenzentax-uitvinders.
|
18 sep 2012 20:03 |
|
|
steef
|
Links denkt altijd voor anderen, en is met name sterk gebaseert op 'misgunnen'. Maar vooral onderdrukking en het ondermijnen van de 'vrij-denkenden'.
|
18 sep 2012 21:23 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Eens zien hoe dit er vorige week voor mij had uitgezien: zondag en maandag had ik een huis in amstelveen nodig dinsdag was een thuiswerk dag, dus dat kan overal zijn woensdag had ik een huis in amstelveen en amsterdam nodig donderdag een huis in amstelveen en den burg vrijdag een huis in apeldoorn en amsterdam en over een paar weken een huis in wassenaar en den haag Zeg nou zelf dat plan is wel goed voor de huizenmarkt 19c vrijstellen en de lease rijder laten betalen zou niet eerlijk zijn, maar niet alles in het leven is eerlijk om een dooddoener te gebruiken en omdat willen ze iets schrappen het elders weer bespaart moet worden in combinatie met het polder model zal het uitkomen op iets van 15c nog onbelast en 250km vrij of een beperkte heffing voor de leaserijder
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
18 sep 2012 21:49 |
|
|
MS964
|
|
20 sep 2012 9:12 |
|
|