Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
De jubelton is van voor het eerste kabinet Rutte. Maar had idd eerder afgeschaft mogen worden. Desondanks wel gepast gebruik van gemaakt
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
06 aug 2022 18:49 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ach Paul beter met een “warme” hand dacht ik
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
06 aug 2022 21:28 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Zoonlief ging vandaag op daguitstap naar De Panne (met de jeugdwerking van het Speelplein hier), de stoere kinderen van forummer GT2 Hellraiser waren er ook bij Was een erg gezellige bonte bende vanochtend vroeg en in het heenrijden hadden ze alvast een superleuke treinbegeleider! Niks dan blije gezichten bij het uitstappen zonet, topdag gehad!
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
25 aug 2022 18:50 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Gisteren KWF rally “rijden tegen kanker” gereden in en rond Utrecht. Ben eigenlijk niet zo van rally's, maar deze was wel leuk met mn middelste zoon als navigator. Veel Porsches gezien, maar door de opzet vd rally weinig mensen gesproken. Waren er nog meer deelnemers van hier?
|
18 sep 2022 18:14 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Artikel in NRC van gisteren over beursgang. Jammer dat de schrijver niet iets beter heeft opgelet bij de rondleiding door het museum. Porsche "heeft zelfs een model dat iets wegheeft van een stationwagen - de Porsche Macan". En de zoon van Fernández Porsche heet Perry...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
25 sep 2022 13:28 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Die Milo Van Bokkum leest hier zeker mee …. maar heeft ‘t nog wel bij Perry én de Macan gehouden
|
25 sep 2022 14:33 |
|
|
Targa Floriaan
|
Autocorrectie (niet Milo) had Ferdinand alweer verbasterd tot Fernandez
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
25 sep 2022 15:59 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Wat een kwaliteitskrant is het toch
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
26 sep 2022 7:50 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Gelukkig heb jij de Telegraaf.
|
26 sep 2022 9:23 |
|
|
Maarten
|
En daar is spuit 11 aka pacman
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
26 sep 2022 9:25 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Net maar even mn tarieven aangepast en kijken of dit in de pas blijft lopen Ook de belasting maar ff gespekt, ben ik daar ook weer even af Zal zo maar naar de eerste vrije training van Max kijken want van het andere nieuws worden we niet zo opgewekt Mauk ze Ps ook maar iets voor het goede doel, ons forum
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 sep 2022 11:32 |
|
|
Targa Floriaan
|
Net beslissing op bezwaar OZB ontvangen: in t gelijk gesteld. Waarde was dit jaar gestegen van 129k naar 384k Na bezwaar...158k
|
26 okt 2022 13:02 |
|
|
horn
PF #57
|
netjes!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 okt 2022 13:08 |
|
|
Targa Floriaan
|
Zoonlief rijdt tegenwoordig voor Eurobob, chauffeursdienst in de auto van de klant. Af en toe heeft ie mazzel. Paar weken geleden een 992, vannacht stuurt ie een foto van een Lambo Aventador SV Spider. "Helaas niet met deze gereden". Maar wel met de DD van de eigenaar, een Urus Ben jaloers
|
18 dec 2022 11:50 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Is het in NL ook zo glad bij het intreden van de dooi? Hier in West-VL is het medische rampenplan zelfs afgekondigd door de vele ongevallen, kan me niet herinneren dat ooit te hebben meegemaakt Aan wie nog op pad is of moet, kom veilig thuis!
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
18 dec 2022 21:57 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik kom net binnen. Het is 0 graden en het regent. Binnenwegen al echt glad. Wordt hard gestrooid, maar dat helpt nog niet overal
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 dec 2022 22:10 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Hier ook zeer tricky in Noordkop noord, regio Schagen en Den Helder, watch out!
|
18 dec 2022 23:01 |
|
|
Olaf
|
Ook net na 22:00 thuis. Op de weg ging het eigenlijk prima … maar thuis op de oprit (en later met de hond laatste blokje om) merkte we dat het écht spekglad was …
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
19 dec 2022 10:25 |
|
|
Deathtrap
SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel
|
Wij hebben zo'n mooie oude straat van die rode klinkers. Daar kon je gisteren prima je schaatsen op uitproberen. Maar vanochtend... alleen maar een natte boel en de gladheid compleet verdwenen.
Arno
_________________________________________ Arno
In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel. https://www.instagram.com/arno.smulders78/
|
19 dec 2022 10:33 |
|
|
Targa Floriaan
|
Heb ik eindelijk eens een Cayenne GTS op de oprit staan, mag ik er niet eens in rijden Zoonlief 'moet' chaufferen voor de ouders van een vriend van 'm.
|
24 dec 2022 21:31 |
|
|
Maarten
|
|
19 jan 2023 20:11 |
|
|
Olaf
|
Sinds 2003 bij de huidige Nederlandse eigenaar
|
19 jan 2023 21:21 |
|
|
Maarten
|
Van dezelfde eigenaar worden ook nog een 35 en 43 verkocht. Eigenlijk vind ik dit de interessantste: https://www.artcurial.com/en/lot-bugatti-35-projet-de-reconstruction-en-pieces-no-reserve-4315-42
|
19 jan 2023 22:24 |
|
|
giulia
|
Collectie van Bart Rosman, ook zijn 340 America Barchetta gaat onder de hamer. 5-8 miljoen is de verwachting. Verder wordt er echt prachtig spul geveild, veel No Reserve. Ook een 4 tal geweldige Mercedessen Miami Vice stijl.
De catalogus van deze veiling is echt prachtig en een genot om door te bladeren.
|
19 jan 2023 23:46 |
|
|
Olaf
|
Door de erven van ….neem ik aan.
|
19 jan 2023 23:55 |
|