_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
26 jan 2013 1:39
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Re: TV, Movie & IMDB
Ik vind het tijd voor een nieuw draadje
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
26 jan 2013 1:46
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
dobbelsteen schreef:
Een 8.7 na zo'n korte tijd is wel een serieuze prestatie die veel films niet halen. Vaak duurt het heel wat langer.
Je ziet wel vaker dat een film de laatste jaren ineens hoog scoort. Laten we eerst maar een afwachten wat deze film over twee jaar doet. Ik heb Django nog niet gezien maar durf op voorhand te stellen dat hij niet in dat rijtje thuishoort.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
26 jan 2013 10:04
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
headhunters Zweedse film geloof ik, over een headhunter/schilderijendief engels gesproken en zeker niet slecht
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
26 jan 2013 18:35
horn
PF #57
idd. kwam hier een tijdje geleden al voorbij. prima film.
ga zo met de 3 kids "For your eyes only" kijken. De oudste (12 jr) jheeft Skyfall gekeken en is daar sindsdien vol van. De 2 jongsten (6 en 8 jr) willen daarom ook dolgraag James Bond kijken maar zijn uiteraard veel te jong voor de laatste James Bonds. In mijn herinnering was For your eyes only met die gele eend etc meer 'tieten schieten en bandieten' dus daar wagen we het maar eens op...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
26 jan 2013 19:29
Franz
ex 964, nu Cayenne
Noord-Brabant
Ik heb ParaNorman 3D gekocht. Hopelijk dat de visite afbeld vanavond
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
kweet niet of deze al gemeld was , ik vond hem wel aardig realistisch neergezet :
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
02 feb 2013 23:07
horn
PF #57
gezien. vond hem goed. zit nu zero dark thirty te kijken.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
02 feb 2013 23:17
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ook goed. Net Extracted gezien. MEH.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
kwas,r gister ook aan begonnen 0dark30 maar beeld kwaliteit vonk niezo
deze hierondah had ik wel in goede kwaliteit , vonk wel een leuke supernaturel film :
.
02 feb 2013 23:33
Franz
ex 964, nu Cayenne
Noord-Brabant
drknauf schreef:
kweet niet of deze al gemeld was , ik vond hem wel aardig realistisch neergezet :.
Ja, vette film hè?
Franz schreef:
Ik heb het al eens eerder aangegeven dat ik het wel zo'n beetje gehad heb met die Cam-films als bijv. Cloverfield en Project X. Maar gisteren heb ik toch enorm genoten van End of Watch met zeer overtuigende rollen van Jake Gyllenhaal en Michael Peña. Verhaal gaat over twee politieagenten/vrienden die tijdens hun dienst in allerlei gewelddadige situaties terecht komen die uiteindelijk zullen leiden naar een drugskartel. Zeer heftige situaties en overtuigend gefilmd. Ook de interactie tussen Gyllenhaal en Peña vond ik zeer overtuigend. Een dikke 8.
03 feb 2013 1:34
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Gisteren Lincoln gezien. Goede film maar geen 10+ oscarnominaties wat mij betreft.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
03 feb 2013 17:58
Franz
ex 964, nu Cayenne
Noord-Brabant
Maar dat geldt bijna voor elke film die veel Oscars binnensleept.
vandaag aan boardwalk empire seizoen 3 begonnen heerlijke serie
03 feb 2013 21:28
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Alex Cross. Aardig. Geen topper maar onderhoudend. Matthew Fox speelt een geweldige mafkees. Herkende 'm bijna niet. Heeft wat uurtjes in de sportschool gezeten. Zesje.
05 feb 2013 1:58
horn
PF #57
gisteren seizoen 1 van Arrow af gekeken. leuke serie.
05 feb 2013 7:34
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Net begonnen aan het laatste seizoen van Dexter. Echt zalige serie
05 feb 2013 10:05
Franz
ex 964, nu Cayenne
Noord-Brabant
Gisteren Looper gekeken. Was niet onaardig maar meer ook niet. Die Joseph Gordon-levitt vond ik er trouwens maar een beetje raar uitzien. Begin was veelbelovend maar halverwege zakte ie in. Ook het einde met dat irritante kind pakte me niet. Een zesje. Bruce Willis deed me soms wel een beetje denken aan James Cole uit 12 Monkeys wat dan weer wel een sublieme film is.
05 feb 2013 10:18
horn
PF #57
ik vond looper ook tegenvallen na alle enthousiaste verhalen die ik erover hoorde
05 feb 2013 11:45
Franz
ex 964, nu Cayenne
Noord-Brabant
Gelukkig, was al bang dat ik de enige was.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum