|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
 |
Auteur |
Bericht |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
zijn er zoveel stuks van gemaakt 
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
07 dec 2008 20:57 |
|
 |
924
Omgeving Leuven
|
Absoluut bloedmooi
Superklok !!
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
07 dec 2008 21:03 |
|
 |
Frank
cms020
|
iwc top gun, al langs geweest in dit klokkietopic?

_________________________________________ porsche, je weet toch.
|
07 dec 2008 23:21 |
|
 |
ronbeo
|
De Panerai in de film Transporter van vanavond, iemand enig idee welke dat was?
Hele mooie klok!
_________________________________________ Het leven is te kort om slechte sigaren te roken
|
08 dec 2008 0:11 |
|
 |
horn
PF #57
|
Panerai Luminor Chrono Daylight PAM196 (44 mm)

_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 dec 2008 0:54 |
|
 |
ronbeo
|
thx, ga meteen even kijken of hij nog ergens te koop is voor een beetje normale prijs...
_________________________________________ Het leven is te kort om slechte sigaren te roken
|
08 dec 2008 1:09 |
|
 |
ronbeo
|
mm, kan alleen de PAM250 vinden. Weet jij wat het verschil is tussen die 2?
|
08 dec 2008 1:20 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Vind het niet de mooiste Panarai van Transporter, zelf liefhebber van de GMT of de meest eenvoudige:

_________________________________________ Timeless objects
|
08 dec 2008 9:47 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
panerai moet je rustig houden en chrono op een duiker heb ik nooit begrepen..
een 233 is qua stalen luminor wel helemaal goed, gmt bol glas, 8 dagen uurwerk, datum seconde, makkelijk banden wisselen en heel belangrijk, sandwich dial !!!
radiomir 8 days is wat mij betreft ook een topper ! Wel lastiger banden wisselen...
|
08 dec 2008 9:53 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Om te voorkomen dat de topics TE groot worden, heb ik deze gesloten, en gaan we in DEZE verder.
Laat ik wel even oproepen, om (aub) niet te verzanden in een opeenstapeling van dure horloges, maar gewoon gezellig over horloges en hun eigenaren te praten 
|
08 dec 2008 21:08 |
|
|