Auteur |
Bericht |
Rodger that!
Veghel
|
lekker bakkie thee.. dank je lydia en goeden morgen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
15 sep 2008 6:56 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Schenk er maar eentje in!
Ben nog niet helemaal wakker, ondanks die douche......
|
15 sep 2008 6:59 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge ER, ga zo verder met monteren . hopelijk vandaag klaar.
heb t een beetje druk gehad
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
15 sep 2008 7:11 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen allemaal,
Het solexrijden gisteren was geslaagd (een foto van rijwiel volgt later deze week nog voor de liefhebbers). Daarna boerengolf gespeeld. Supergeboft met het mooie weer.
En vandaag de harde realiteit, er moet weer gewerkt worden
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
15 sep 2008 7:42 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh, en allen een goed weekend gehad lees ik zo.
Bedankt voor de koffie Lydia, smaakt lekker.
En hier is sinds gisteren avond de verwarming weer aan gegaan. op dit moment maar 7gr, bbbrrrrrrr.
Hoop dat het zo wat warmer word, voor ik in de garage begin, heb geen zin om daar de kachel ook al op te stoken.
|
15 sep 2008 8:00 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Goeiemorgen Maukers!!
Weliswaar een beetje laat, maar dat was het uur waarop ik mijn bed opzocht ook. Heb nog video en foto's van de rit bekeken, wat op het forum gezeten, wagens opgezocht op mobile.de enz enz
En binnenkort begint het echte leven terug, dus moet er weer "normaal" geleefd worden
Ik zou zeggen werk ze, maar eigenlijk zullen de meesten wel al huiswaarts aan het keren zijn
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
15 sep 2008 17:49 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Goedemorgen Maukers,tegenwoordig erg leeg hier! Ik kom ook bijna nooit meer Misschien straks iets drukker met de koffie
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
16 sep 2008 1:43 |
|
|
torig
|
Goedemorgen Maukers!
Arenarood, ik twijfel tussen vragen of je met dat probleem al naar een dokter bent gegaan, of even serieus te blijven om te weten te komen waarom je niet vaker in het nieuwe clubhuis vertoeft !
Voilà mannen, de koffie, espresso, (munt)thee en warme chocolade staan klaar. Suiker vinden jullie ernaast. En ook heerlijke speculaas (speculoos).
Mijn dag belooft goed te worden. Nagenieten van de 1001 Kurven Tour dit weekend, en relaxed een eerste maal naar een huis gaan kijken vanavond. Dat moest de makelaar wel nog even bevestigen, want die eigenaars wonen er nog. Anders wordt het morgen wel.
Werk & slurp ze!!!
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
16 sep 2008 5:25 |
|
|
zuugnap
|
mogge .... zo ff lekker elastieke zo en dan weer de dag in! ziet er weer sober uit.....
|
16 sep 2008 6:56 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
En een mooie dag gewenst.
Vandaag vrij dus de Boxster nog eens van stal halen en een rondje Zuid Limburg doen, ter voorbereiding op de Cars for Kids toer de 27e...
|
16 sep 2008 6:57 |
|
|
torig
|
Geniet ervan Boxy&Boraman!!! Maar dat komt vast wel goed
|
16 sep 2008 6:59 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Gisteren heb ik mijn dochter naar school gebracht; ze is een weekje op survival in de Ardennen. Het is dan toch wat rustiger in de badkamer!
De oude wijze Indiaan heb ik er gelukkig nog niet gesignaleerd, Marcel!
Ah, lekker muntthee! En het zit ook nog in een vrolijk 'goedemorgen' kopje!
Fijne dinsdag en werk lekker, allemaal!
|
16 sep 2008 7:34 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Moge allen! Beetje grauw en koud nog hier buiten, dus ik zal de verse koffiepot maar even snel op het vuur zetten, dan is er snel weer geurige verse koffie hier.
Gisteren lekker weer eens getourd, kapje open, het weer was er enigszins naar. Heerlijk hoor, al waren het vrij veel snelwegkilometers. A1 richting Enschede is dan toch altijd wel lekker .
Werk ze of geniet nog even in 't café.
|
16 sep 2008 7:34 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Mogge allemaal, een frisse start en de eerste koffie is binnen, nu fijn aan de arbeid.
|
16 sep 2008 7:45 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en wat smaakt die koffie toch altijd lekker, vooral 's morgens.
Weer goed frisjes hier maar wel strakke blauwe lucht.
Vandaag even afwachten wat er in koffertje zit en wat ons staat de wachten de komende tijd.
|
16 sep 2008 8:23 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
In de trein al een lekker vers vruchtensapje achterover geklokt, maar op het werk eindelijk een cappuccino. Niet slecht maar ik kan niet wachten tot vanavond om m'n eigen koffie te drinken.
Fijne dag allemaal, hier is het drukdrukdruk.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
16 sep 2008 9:21 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge, de zon heeft zich verscholen achter flink wat wolken hier... gelukkig vandaag weer met de eigen auto naar het werk, gisteren was de accu overleden en moest ik met de Connexxion-veewagen. Het kost wat, maar ze laten je ook een flink stuk van de provincie zien.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
16 sep 2008 9:40 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Goeiemorgen, en goeiedag Patrick in Aussieland (momenteel de enige andere forummer online...)
|
17 sep 2008 2:55 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
mogge @ all , wel erg vroeg op 05.00 om naar Zvoort te gaan met frenk(lotus) en gaan daar medeforummers ontmoeten voor de dreamfoundation
ff thee en dan in de rij over de A2 brrrrrrrr .
|
17 sep 2008 5:48 |
|
|
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Murning
Voor het eerst sinds lange tijd weer 'die geur' van de verwarming als je beneden komt. Even buiten kijken of het al sneeuwt.....krijg kerstmis gevoel
Nu eerst koffie !
|
17 sep 2008 6:04 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Jullie zijn d'r alweer vroeg bij zeg!
Voor de verandering eens niet aan de koffie, maar aan een groot glas melk deze keer
|
17 sep 2008 6:14 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Mogguh,
Hahahah, glaasje melk ipv een bakkie pleur? Last van je maag Jurg?
Ik zit overigens héél toevallig ook aan een melkje.....
|
17 sep 2008 6:48 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en een sterk bakkie graag.
Ik heb slecht geslapen vannacht, serieuze ambras met de verzekering van ons winkelpand, stelletje oplichters.
|
17 sep 2008 7:33 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Gisteren heft de monteur laten weten dat mijn wasmachine is overleden. Word ik niet blij van ...
@ Bart: het wordt inderdaad al weer frisser in huis. Heb de verwarming nog maar niet aangezet ...
Ziggo weigert om mijn e-mail binnen te halen sinds gisteren. Erg fijn weer als je een webshop hebt!
Fijne woensdag en werk lekker allemaal!
|
17 sep 2008 7:45 |
|
|
torig
|
Goeieeeeeeeeeeeeeeemorgen Nederlandse vrienden
Buiten een nachtmerrie en een 3u durend gladiatorgevecht met een mug niks te speciaal te melden op wat weer belooft een prachtige herfstdag te gaan worden.
Wim, ik hoop dat je verzekeringsperikelen gaan smelten als sneeuw voor de zon!
Lydia, succes met je mail. Zonder zitten is een heel drama. Had onlangs mijn domeinnaam die vervallen was, zonder dat ik het in de gaten had. Wel eerst alles getroubleshoot op mijn server natuurlijk
ze & be happy!
|
17 sep 2008 8:12 |
|
|