Auteur |
Bericht |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: Klokkies - deel 6 alweer
Ik ben geen echte klokkies man... maar ik ga er wel 1 kopen denk ik... heb er helemaal geen verstand van. Maar wat kosten die klokkies die jullie hebben ongeveer?
Ik wil zelf een net klokkie en ik hoef echt niet een breitling, rolex oid... gewoon een nette mooie klokkie.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
19 dec 2012 23:13 |
|
|
drknauf
|
tussen de 1 k en 25 k benje de man .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 dec 2012 23:14 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Nou, laten we eerlijk zijn, de kwaliteit van mijn nieuwe Parnis is lang niet op die niveau van een Omega of TAG Heuer, en verre van een IWC of Panerai. Het is vergeljkbaar met de V&D klokjes Seiko, Guess, DKNY, Fossil etc. prijs/kwaliteit verhouding is dus goed maar niet onbegrijpelijk.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
19 dec 2012 23:16 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Iemand nog een laaggeprijsde Breitling Superocean A17040 kopen ? 700,- mag deze van baasje wisselen. http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-ta ... =mympBuyer
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
19 dec 2012 23:35 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
uhhh ken ik daar mijn P voor inwissellen?
|
19 dec 2012 23:36 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Ja en nee Ja de plaat en chrono met drukkers spreken mij aan Nee het uurwerk van de 7 day is veel mooier Ikmheb zelf de portuguese en de 7 days is buiten mijn budget
_________________________________________ remmen is angst
|
19 dec 2012 23:39 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
tjee.... die dingen zijn wat waard als ik het mag geloven.. ik wil een klokje met leren bandjes (staat wel netjes bij een pak, ook voor een gww'er) budget ik denk rond de 500-750 euro of is dit echt te weinig? (uiteraard mag het een gebruikt klokje zijn, wel een AKK )
|
19 dec 2012 23:46 |
|
|
drknauf
|
met kogelwerend glas voor jouw dan kan die tegen een klinkertje
|
19 dec 2012 23:52 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
hahaha Mike ... maar effe zereneus jullie hebben 'verstand' van klokjes (ik helemaal niet)... is er iets 'goeds' te koop rond de 500 -1000 euro?
|
20 dec 2012 0:17 |
|
|
drknauf
|
je kunt beter eerst kijken wat je mooi vind en daar je prijs naar afstemmen ! kijk ff op http://www.chrono24.nlje kan met jouwer budget ook een mooie citizen promaster kopen deze heb ik bv ik vind hem mega stoer (kan tegen 1 stootje en ik kan er 200 meter mee onder water ) kheb hem bijna altijd om als ik in legeroutfit ben om te fotograveren: http://www.chrono24.nl/citizen/promaste ... /index.htm als je het mooi vind dan he tenminste! er zijn zo veel smaken ! .
|
20 dec 2012 0:36 |
|
|
horn
PF #57
|
Portuguese rattrapante kopen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 dec 2012 4:40 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Helaas ook boven budget
_________________________________________ remmen is angst
|
20 dec 2012 8:22 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Is dit niks voor je? Gelimiteerde oplage. Blijft best wel zijn waarde behouden. Vind ik persoonlijk helemaal super en heb 'm als cadeau tip doorgegeven aan mijn vrouw maar denk dat 't ze al wat anders in gedachten heeft want ze gaat er niet op in. http://www.juwelierburger.com/Horloges/Tag+Heuer/7406-5397/Monaco+Chronograph+Calibre+12+ACM+Limited+Edition+%21%21NEW%21%21.html
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
20 dec 2012 8:36 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
boven de 1000 euries zal ik geen klokkie aanschaffen.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
20 dec 2012 8:42 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Zijn ook mooie nepperts van te krijgen Zijn alleen niet waarde vast
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
20 dec 2012 9:01 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Wat vind je van deze Omega speedmaster voor 800? of meer Klassiek voor 1150?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
20 dec 2012 9:23 |
|
|
horn
PF #57
|
mooi die klassieke omega's. ach dimi, het is jouw geld, dus koop waar je blij van wordt. Als je niet opgewonden wordt van klokkies, moet je er vooral geen geld aan uitgeven. vind ik
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 dec 2012 9:50 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
johan begint het door te krijgen;-) goede opties!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
20 dec 2012 10:18 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
In gemeenschap van goederen getrouwd?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
20 dec 2012 10:39 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Nog niet eerder gemeld. Dus bij deze.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
20 dec 2012 11:28 |
|
|
drknauf
|
Frappant die Portuguese rattrapante MOOI klokkie jmmr dat je hem zelf op moet winden voor dat geld .
|
20 dec 2012 12:58 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Helder! Heb ook een Portuguese en wil nog wel een 7 days. Zwart op zwart lijkt me geweldig! Tja... de focus moet eigenlijk op wat we reeds bezitten...
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
20 dec 2012 23:21 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Begerenswaardig ..... maar ik zou in dat geval nog steeds gaan voor
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 dec 2012 0:04 |
|
|
gavinl72
|
Is ook een look-a-like, net als een Parnis, alleen wat duurder... Loop maar te trollen, ook een mooi klokkie van NL grond Hoor trouwens over die IWC's dat de kwaliteit niet al te best is, is dat zo? En hoe is de kwaliteit van zo'n vdGang ?
|
21 dec 2012 0:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Draag mijn Rattrapante elke dag al ruim 7 jaar, doe hem 's nachts af, douche of zwem er niet mee, golf er wel mee. In die jaren twee keer (vlak achter elkaar) een probleem gehad. Een keer de drukker op 10 afgebroken (trok een overhemd uit en knopje bleef in het knoopsgat van de manchet hangen en ik trok door) en één keer was de drukker op de 2 verdwenen (geen idee wat er gebeurd is, was ineens weg). Eerste keer was een dure reparatie (drukker had uurwerk van binnen geraakt en beschadigd), tweede keer was gratis. Verder nog nooit problemen mee gehad. Ding ziet er nog als nieuw uit, krijg er - van kenners - vaak positief commentaar op. Die Van der Gang blijf ik ook mooi vinden. Niet mooier dan mijn IWC maar wel mooi. En het feit dat het een NL product is geeft hem een streepje voor.
|
21 dec 2012 10:24 |
|
|