Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: feyenoord.... - Ajax
radio 1 volgens mij. "Dat had ik niet moeten doen. Maar ik had net nog een kans gekregen en die gasten zaten helemaal stuk. Ik voelde dat ik de kans had om er nog een te scoren. En toen was de teleurstelling dat ik gewisseld werd op dat moment groot. Maar iedereen ziet zo'n reactie. Ik had dat dus niet moeten doen."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 apr 2010 12:30 |
|
|
Wimpie77
|
Excuus is goed. Maar hij had dat gewoon niet moeten doen... Net zoals dat Kah toen niet wilde invallen bij Roda.
Robben, Cristiano Ronaldo, alle Italianen, Suarez... Allemaal irritante mannetjes met dat vervelende gedrag!
_________________________________________ * * *
|
22 apr 2010 12:51 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Maar deze irritante mannetjes zijn ook vaak degene die het verschil maken en die het voetbal de moeite van het kijken waard maken.
_________________________________________ Racefun events
|
22 apr 2010 12:54 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja, ik heb niet gezien wat hij deed. Ik las wel in de Televaag dat Louis duidelijk reageerde (men kon liplezen: 'je moet niet denken dat je groter bent dan de club'). Maar ik begrijp zo'n reactie wel qua gevoel. Maar je moet wat mij betreft genoeg prof zijn om dat binnenskamers te houden.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 apr 2010 12:55 |
|
|
horn
PF #57
|
Eens. Veel erger vind ik middelmatige voetballers met sterallures
|
22 apr 2010 12:56 |
|
|
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
22 apr 2010 13:06 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik heb niet zo'n probleem met het gedrag van Robben. Zijn teleurstelling kwam uit het feit dat hij dacht nog die tweede te kunnen maken. Natuurlijk corrigeer je dat als coach, maar ik denk dat Van Gaal liever dit soort uitbarstingen heeft dan dat Robben van het veld loopt onder het mom "het zal mij jeuken".
|
22 apr 2010 13:27 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Robben d8 waarschijnlijk aan de kwestie toen met advocaatje ,was ook zo'n goede wissel
|
22 apr 2010 13:29 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik denk dat Robben gelijk heeft, onbegrijpelijk dat 'ie eruit werd gehaald. De 2-0 hing in de lucht met hem erbij, toen hij weg was leek het eerder 1-1 te worden.
|
22 apr 2010 14:39 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Kan me beide kanten voorstellen. Van Gaal mist Ribery al in de uitwedstrijd, als Robben dan een blessure oploopt kan ie beide creatieve aanvallers niet opstellen. Ik hoop wel dat Robben en Sneijder hun vorm vasthouden, Als Van Persie dan ook z'n normale niveau nog weet te halen wordt het spectaculair op het wk
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
22 apr 2010 14:48 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Tot die ene wedstrijd waarin het even niet lukt en de basis te smal is om die wedstrijd te overleven.
|
22 apr 2010 15:23 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Tja...ik spring niet gelijk een gat in de lucht.Ik weet het niet met hem,wel goed gedaan bij Heracles.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
22 apr 2010 21:33 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Gisteravond kaartjes voor aanstaande zondag gekocht. Laten we hopen dat het een mooi feestje wordt in de ArenA.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
23 apr 2010 7:07 |
|
|
Erick
|
Rafael van der Vaart staat in de belangstelling van Liverpool. De Engelsen hebben zeven miljoen euro over voor de creatieve middenvelder.
Afgelopen donderdag speelde Liverpool in Madrid tegen Atlético. Daar spraken enkele officials van de club al met afgevaardigden van Real Madrid.
Reserve
Liverpool gaat er vanuit Van der Vaart volgend seizoen weer plaats moet nemen op de Madrileense reservebank, en hij dus wel oren heeft naar een transfer. Op dit moment is de 27-jarige Nederlander basisspeler bij Real, omdat concurrent Kaká geblesseerd is.
Babel
Liverpool wil enkele spelers verkopen om het geld voor Van der Vaart bij elkaar te schrapen. Eén van die spelers is Ryan Babel, die dit seizoen op het tweede plan is beland.
|
24 apr 2010 12:05 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Zijn ze toch goed bezig:
ZEIST - Scheidsrechter Pieter Vink komt dit seizoen niet meer in actie. De leidsman uit Noordwijkerhout krijgt geen wedstrijden meer toegewezen na zijn blunder in de competitiewedstrijd van 13 april tussen AZ en FC Twente. Hij zag een duidelijke handsbal van AZ-verdediger Simon Poulsen over het hoofd en onthield Twente, de koploper van de eredivisie, daarmee een strafschop.
_________________________________________ Racefun events
|
24 apr 2010 12:18 |
|
|
Devils son
|
vdVaart moet niet naar de Premier League, dat is niets voor hem.
|
24 apr 2010 12:19 |
|
|
Erick
|
Kost me moeite, maar ik denk dat je gelijk hebt.
|
24 apr 2010 12:27 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Naja, hij moet iig niet naar Liverpool want dat type voetbal ligt hem niet... vd Vaart bij Arsenal zou m.i. heel goed kunnen
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
24 apr 2010 13:44 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
Feyenoord speelde nog slapper dan tegen FC Twente.......................... , geen enkele intentie om een goal te maken, Fer en Thomasson waren een absoluut drama conclusie: een sfeerloze 1e helft van een CUPFINAL dit moet de KNVB nooit meer doen, gewoon 1 wedstrijd , en dan in een uitverkochte en sfeervolle Kuip, en niet in een slechtgevulde Arena , waar bovendien het dak dicht was...................ONBEGRIJPELIJK Het is geen zaalvoetbal, maar het leek er wel op Ich habe fertig
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
25 apr 2010 20:20 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Onwaarschijnlijk slechte wedstrijd.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
25 apr 2010 20:26 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Vanwege het feestje alleen de 2e helft kunnen zien. Niet om aan te gluren, helaas speelde Ajax heel inspiratieloos. Met een 3-0 of meer was het in de pocket geweest, nu is het nog even afwachten. Niet dat F**noord nog een kans maakt trouwens.... Ik neem trouwens alles terug wat ik heb gezegd over Twente - F**noord. Ze kunnen inderdaad niet beter. Ik vraag me af of F**noord überhaupt weet wie vandaag bij Ajax keepte. Ze zijn er niet eens bij in de buurt geweest.
|
25 apr 2010 20:57 |
|
|
Devils son
|
Als ajax net zo slap speelt als vandaag kan het nog spannend worden in de kuip.
Maar feitelijk is het gespeeld. Ajax zal niet twee keer zo slecht zijn...
|
25 apr 2010 21:03 |
|
|
drknauf
|
ik kijk eens een wedstrijd pfffffffffffff dat die nog aanhangers hebben wat een doffe ellende zeg
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 apr 2010 21:06 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Dat Fnoord van al die ander (sub) toppers heeft gewonnen in de beker. Wat een hopeloos spel. Ajax was ook niets trouwens.
_________________________________________ Last Rat standing
|
25 apr 2010 21:09 |
|
|
barolo
3.2S010
|
De meeste komen kijken voor de acteer prestaties. Dat is een gele kaart scheids, dat was een penalty scheids, kijk eens wat ze nu weer doen. Het duurde nog geen 4 minuten of hij begon al. Gelukkig kreeg hij deze keer zelf geel.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
25 apr 2010 21:12 |
|
|