Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Ook voor de Blackberry zijn er tal van gratis Progjes te krijgen. http://appworld.blackberry.com/webstore/@Speedy, Heb jij um al? Wat zijn je eerste ervaringen?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
23 feb 2010 13:19 |
|
 |
Wimpie77
|
Leuk! Wat voor soort app?
_________________________________________ * * *
|
23 feb 2010 14:25 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Iets met restaurants. Info volgt later (of per PB). 
|
23 feb 2010 14:59 |
|
 |
Wimpie77
|
Leuk! PB maar...!
_________________________________________ * * *
|
23 feb 2010 15:06 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
IENS is één van mijn favoriete Progjes op mijn mobiel. Nu zie je overal geïntegreerde oplossingen zoals Layer, Hier.nl, Snaptu & Lecago.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
23 feb 2010 15:35 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Eerste indruk is erg goed. Aangezien we hiervoor ook al Nokia's hadden, is het menu en de wijze van 'navigeren' door het toestel heen lekker duidelijk (alles zit waar je het verwacht). Ik kan me wel voorstellen dat als het je eerste Nokia is je soms moet zoeken waar een bepaalde applicatie te vinden is in het menu, maar voor Nokia-gebruikers is het allemaal gesneden koek. Ik vind het touchscreen heel fijn werken en ik vind het helemaal niet storend dat je lichte druk moet uitoefenen op het scherm. Sterker nog, ik vind dat wel lekker; ik vind het touchscreen van bijvoorbeeld de iPhone wat 'gevoelloos'. Bovendien vind ik het wel fijn dat het toestel een soort van 'feedback' geeft als je een knop (ook op het touchscreen) indrukt; het toestel trilt dan namelijk even. Het geeft een 'fijne feel'. Bovendien gebruiken we het toestel 'in het veld' en het is ook wel fijn dat je het toestel (en dus ook het touch screen) kunt gebruiken met handschoenen aan, of koude (gevoelloze) klauwen: het touchscreen werkt ook dan perfect. Het toetsenbord is super (ook dat het iets kantelt, is wel fijn, vind ik) en vind ik echt een gemis bij de iPhone. Het toestel voelt stevig aan, de programmatuur is (vooralsnog) stabiel en goed, Internetten gaat snel (zeker na de update) en bijvoorbeeld Youtube-filmpjes kijken gaat perfect. Het beeld(scherm) is zeer duidelijk en heeft mooie kleuren. De kwaliteit van de telefoon (ontvangst, helderheid van stemmen, etcetera) is ongekend, maar dat mag van Nokia wel verwacht worden, denk ik... De foto's die we ermee gemaakt hebben zijn geschikt om in rapporten te plakken (qua kwaliteit) en de pdf-reader die erop zit, maakt het voor ons mogelijk om opdrachten die we per pdf aangeleverd krijgen te lezen/bekijken. Tot slot -en zeker niet onbelangrijk- vind ik (persoonlijk) de maatvoering van het toestel helemaal goed: het is toch nog een telefoon die je probleemloos in de zak van je spijkerbroek kunt stoppen, maar het beeld is groot genoeg om alles mee te doen en op te zien. Ik hou niet van die koelkasten/tablets... Voor ons -zakelijk beschouwd- is dit een uitstekend toestel. Vooralsnog lijkt het er in ieder geval op dat we de goede keuze hebben gemaakt. (gezien ik in het bovenstaande erg vaak 'ik vind' gebruik, moge het duidelijk zijn dat dit een persoonlijke mening is, al probeer ik een en ander wel zo objectief mogelijk te verwoorden)
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
23 feb 2010 18:52 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Jij wordt toch niet gesponsord he? 
|
23 feb 2010 20:20 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Vraag me over een maand ofzo nog maar 's...
Misschien hebben we de telefoons dan wel weer weggegooid....
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
23 feb 2010 22:32 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 maart 2010 20:22 |
|
 |
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
 Re: Welk GADGET heb jij laatst gekocht?
Net een Google Nexus One met Android 2.1 besteld. Hopelijk voor het weekend binnen. Iemand hier al hands-on ervaring mee 
|
03 maart 2010 19:10 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
net bij de telecom winkel om mijn € 20,00 per maand abbo op te zeggen .doet de man omdat ik ging opzeggen een voorstel tot behoud nummer en abbo voor € 17,95 per maand voor 2 jaar met een gratis iphone kom maar op met de apps voor iphone 
|
27 maart 2010 18:57 |
|
 |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Ik heb die nokia e72 gekocht, en weet iemand welk navigatie programma daar op te installeren is?
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
27 maart 2010 19:36 |
|
 |
Patrick
|
Ovi van Nokia zelf. Gratis te downloaden.
|
27 maart 2010 20:08 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Je ff aanmelden bij OVI: https://store.ovi.com/loginEn dan kan jij Nokia's navigatie gratis downloaden. De programma's Snaptu, Google Maps, Uitzending gemist, Youtube, Flashlight, BatteryExtender & Nulaz zijn ook gratis en de moeite waard. 
|
27 maart 2010 20:10 |
|
 |
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Super apparaat, zeg. Het 800x480 OLED-scherm degradeert 't scherm van de ei-foon tot een gekleurd vlakje met wat vlekken 
|
11 apr 2010 13:20 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Dankzij Dick kan ik mijn iphone nu ook opladen op de remote kit van Becker,afspelen ging al toppie Dick bedankt 
|
20 apr 2010 21:42 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
_________________________________________ oud is beter
|
20 apr 2010 21:50 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
|
20 apr 2010 21:57 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
|
20 apr 2010 23:08 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Ik gebruik deze, prima apparaat, heeft mij nog nooit in de steek gelaten  Ben verder niet zo'n gsm gadget freak, gebruik nu een HTC Touch nog wat en vind dat touch screen en scrollen een drama. Maar voor deze maak ik graag een uitzondering 
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
21 apr 2010 7:12 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 apr 2010 21:20 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
kan je nagaan iphone & porsche