Auteur |
Bericht |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Waskebeurt?
Ik vind het jammer ; er zal best wat gebeurd zijn, want het is in een zeer snel tempo gegaan. Het ene moment organiseerde zij nog het Autobahnrasen en het andere moment is alles weg. Het zal niet met privé te maken hebben, maar wel met het forum, vermoed ik, anders haal je niet je hele album leeg. Wie weet er meer?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
25 okt 2009 22:49 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Het is i.i.g. jammer om een persoonlijkheid als Lydia hier te missen. Weet niet wat er exact speelt, maar heb wel een vermoeden. Toch denk ik wel dat Lydje zich hier binnenkort wel weer meld.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
25 okt 2009 22:53 |
|
|
Gerco
|
Iets over er was geroddeld over haar bij de Tunnel Challenge Ik was bij de tunnel challenge, maar dit heb ik niet meegekregen... Maar hoop ook inderdaad dat binnenkort alles weer uitgepraat is met wie wat waar en hoe en dat ze weer present is op het forum.
_________________________________________ turbo rulezz
|
25 okt 2009 22:57 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik heb ook niets gehoord bij de Tunnelchallenge, maar goed, heb ook zeker niet iedereen gesproken.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
25 okt 2009 22:59 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
THNXX Erik.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
25 okt 2009 23:13 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
25 okt 2009 23:46 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ik heb geen idee wat er precies aan de hand is, maar ik vind het absoluut jammer om een enthousiast iemand als Lydia hier op het forum te moeten missen.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
26 okt 2009 0:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wel in de kroeg, geen bier.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
26 okt 2009 0:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou was gezellig Marcel , ik taai af, morgen begint het gewone leven weer.
|
26 okt 2009 0:49 |
|
|
bully
|
+2....
|
26 okt 2009 0:51 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Hier een toost op de nieuwe 356 van Pascal.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
26 okt 2009 1:08 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers hier weer een ouderwets ontbijtje werk en maukse maar weer
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
26 okt 2009 7:02 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Het leek mij juist dat ze hier weg was, dus vandaar mijn vraag op het forum aan jullie. EDIT: deze discussie verplaatst naar de Forum-kroeg O.
|
26 okt 2009 7:51 |
|
|
amandus
Timeless
|
_________________________________________ Timeless objects
|
26 okt 2009 7:58 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
+2
|
26 okt 2009 8:28 |
|
|
John
Cayenne
|
Luitjes,
In het beheerderspanel zag ik dat Lydia 20 oktober s'avonds voor het laatst had ingelogd hier...das nog errug vroeg om conclusies te trekken.
Wellicht heeft ze een paar daagjes vakantie (tis wel ff herfstvakantie) of is ze idd. sommig geOH ff zat, ook dat moet kunnen. Niemand heeft een eed afgelegd om hier te zijn etc...
Verder staat de teller hier op dik 5550 ingeschreven forummers, daarvan heb ik persoonlijk vele actieve (sommige het kwadraat van Lydia) nooit meer gezien, maar het is en blijft hun keus en dat moet je respecteren.
Ik vind een topic hierover geen juiste.
Dat iemand het jammer vind is een begrijpelijke.
|
26 okt 2009 8:48 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, weer wat gemist zie ik. ( geroddel) Worden vrouwen dan toch gewaardeerd hier, al zou je soms niet zeggen. Maar uuhhhhh, geniet weer allen van de nieuwe werkweek.
|
26 okt 2009 9:16 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen (hoewel, geruchten dat Lydia weg is, zijn niet leuk om te horen).
Net weer Duitsland in gereden, helaas is het van Venlo naar M'gladbach maar een heel klein stukje Duitse autoweg. Ach, vrijdag weer terug en misschien ga ik 's avonds een keertje razen.
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
26 okt 2009 9:58 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Als groot huizenbezitter moet je af en toe toch een rondje maken langs al je bezittingen Maar hier thuis bevalt me toch beter. Heb er al weer een overleg op zitten en om 10 uur weer aan het werk, dus nu voorbereiden.Doe wat je niet laten kunt vandaag.....
|
26 okt 2009 10:12 |
|
|
esgigt
|
Even doorgisten:
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
26 okt 2009 14:49 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Kom je nu al weer met vlambare flessen
|
26 okt 2009 15:04 |
|
|
esgigt
|
Tja, sinds mijn laatste protesten blijk ik hier te lande in een extremisten databank te staan... Ik moet nu wel verharden.
|
26 okt 2009 15:20 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Je kan ook vriendelijk vragen of we allemaal willen vertrekken uit de kroeg
|
26 okt 2009 15:49 |
|
|
esgigt
|
Nee, hoor, ik doe geen vlieg kwaad. Ik zeg alleen soms dat ik het ergens niet mee eens ben. #BENG# ... rot mug!
|
26 okt 2009 16:18 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: en waar ga jij naar toe
as. zaterdag ga ik weer lekker naar de ´zelf´ kapper..... eens ff de tondeuse weer eens uit de kast pakken waar ie 2 weken geleden is neergelegd
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
26 okt 2009 21:45 |
|
|