Auteur |
Bericht |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
 Re: Even geen Porsche (Mercedes-Benz adepten onder elkaar)
_________________________________________ remmen is angst
|
11 sep 2016 8:31 |
|
 |
Bokicelli
996 C4 ''00
955 4.5 V8 Turbo ''03,
ex 2x 996 C2' ex 957 4.8 S, ex 968Gelderland
|
Mooie bak, goeie kleur 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 sep 2016 13:50 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Thanks wilde eerste een rode of een witte maar duurde mij te lang met leveren en deze was direct beschikbaar
|
11 sep 2016 13:53 |
|
 |
horn
PF #57
|
Hé Rob, toevallig SHX/SHR kenteken? Reed net de A1 van Hilversum tot Amsterdam voor zo'n zelfde auto.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 sep 2016 14:10 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Nee althans ik weet het zo niet maar zit inde tuin dus hoop niet dat het mijn auto was
Edit: heb gekeken HN is begin van kenteken heb de auto al weer vanaf eind maart
|
11 sep 2016 14:13 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Mercedes met Renault motoren... Het moet niet gekker worden...
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
11 sep 2016 15:56 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Jawel: Mercedes met Renault motor EN carrosserie = Citan
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
11 sep 2016 17:58 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Ach ja renault of niet nu 10 weken 1000 km per week gedaan en rijd prima Gemiddeld verbruik van 4,9 liter per 100 km en ik rij er ook 160 mee. Ik zou alleen iets minder rij geluid willen in de cabine Weet niet zo goed of ik de scheidingswand achter de 3 zitplaatsen moet laten bekleden of dat iets anders meer resultaat heeft
|
11 sep 2016 18:35 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Maar die CLA / GLA heeft toch niks gemeen met dat Franse staatsbedrijf?!
|
11 sep 2016 19:04 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Sommige motoren.. 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
11 sep 2016 20:00 |
|
 |
Bokicelli
996 C4 ''00
955 4.5 V8 Turbo ''03,
ex 2x 996 C2' ex 957 4.8 S, ex 968Gelderland
|
Welke banden zitten er nu onder? Dat scheelt type/merk band scheelt bij Mercedes vaak ook wel wat in rijgeluiden.
|
12 sep 2016 12:21 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Onder de citan zitten michelin banden Zal het type nog even na kijken
Het type band viel te verwachten: energy saver
|
12 sep 2016 17:10 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
De enige Renault "blueprint" die wordt gebruikt, is de 1.5 diesel. Deze is overigens verder "aangekleed" door Mercedes-Benz.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
12 sep 2016 22:18 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd. 
|
20 sep 2016 20:33 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Aan de dealer gevraagd of er een grotere brandstoftank leverbaar is voor de cla shootingbrake helaas niet voor dat model, balen
|
20 sep 2016 23:33 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Dat is jammer. De 997 heeft ook zo'n jippie brandstoftankje (kleiner dan die van een 964). Je staat best vaak aan de pomp. 
|
21 sep 2016 7:13 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Nooit geweten dat bepaalde delen op sommige Merc-modellen van Renault komen.... Dat is toch ongelooflijk voor een merk als Mercedes wat zich als premium merk in de markt wil zetten? Ja ik weet het Porsche en VAG maar dat zijn broertjes/zusjes, maar Renault en Merc dat is heel andere koek 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
21 sep 2016 9:31 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Nieuwe Infinity QX30 is dan weer een Mercedes kloon. Infinity = Nissan, Nissan = Renault.... Volgende e-klasse wordt gebouwd op onderstel van de Primera 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 sep 2016 12:48 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dat noemen ze samenwerking. Zie geen verschil tussen een Mercedes met een onderdeel dat men ook voor Renault gebruikt en onderdelen van een Skoda die men op een Porsche gebruikt en Fiat onderdelen op een Ferrari. De motor in de nieuwe Aston Martin DB11 is trouwens ook van Mercedes. Trouwens die onderdelen van die Skoda gaan ook op een Lamborghini en Bentley. Om nog maar te zwijgen hoeveel onderdelen van bv Bosch voor een heel hoop merken gelijk zijn, gewoon een ander logo op het deksel en het is in orde. http://www.autonieuws.be/uitlaat/1115-daimler-en-renault-nissan-verstevigen-samenwerking
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
21 sep 2016 20:36 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Vind t wel een verschil of je een uitwisselbaar, onzichtbaar onderdeel in meerdere merken gebruikt, of een niet-premium auto alleen rebadget en als premium verkoopt (Mercedes Citan). Een Superb met een Bentley logo zou ook niet goed vallen.
|
22 sep 2016 6:36 |
|
 |
drknauf
|
.  .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
22 sep 2016 9:50 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Precies, dat bedoel ik! Daarbij zijn er autobouwers die zelf geen moters maken dus daarvan is het logisch en algemeen bekend dat zij deze inkopen. maar een autobouwer die zelf motoren maakt maar voor een bepaald model een moter inkoopt bij een merk wat op een hele andere doelgroep mikt?  als ik een Renault wil dan koop ik er wel 1, als ik een Mercedes koop verwacht ik iets anders
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
22 sep 2016 10:03 |
|
 |
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
pas op met de voorgeschreven banden spanning, hier 7 x nieuwe MB gehad die afgeleverd werden met 3.0 bar in de bandjes (zoals voorgeschreven) die gleden in de bochten zelfs op droog wegdek. alles verlaagd naar rondom (al jaren perfect met mijn beroep) naar 2.3 bar. een perfecte wegligging en normale slijtage, het verbruik van die MB E klasse ligt gemiddeld 1:18.3 met bijna iedereen als chauffeur.
_________________________________________ Picasa album
|
22 sep 2016 12:09 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Ok thanks Vond zelf de druk ook al wat hoog en bij sportief idd wat vroeg glijden Zal het eens gaan testen
|
22 sep 2016 16:45 |
|
 |
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
wij rijden hoofdzakelijk beladen maar hebben met deze spanning een gelijkmatige slijtage en ze rollen ongeveer 60k mee. wel verwisselen wij de banden van voor naar achteren en omgekeerd bij iedere beurt, zo rijden wij bijna altijd op 4 nieuwe banden. de wegligging is zeer goed te noemen. bij jouw wagentype zou ik het eens proberen met 2.3 /2.4 achter en 2.2 voor, het tankklepje roept anders maar dat is de inschatting van de fabriek.ho ff, ik zie dat jij een voorwielaandrijver hebt wissel dan de spanning ff om 2.3 voor en 2.2 achter. sorryyyyyyy 
_________________________________________ Picasa album
|
22 sep 2016 16:53 |
|
|