Auteur |
Bericht |
drknauf
|
「フォーラム・ジャポン」へようこそ!
今これをお読みになっているゲストの皆様で、「是非わたしも投稿したい」と思っていらっしゃる方は、まずメンバー登録をしていただく必要があります。登録方法はいたって簡単です。

_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
30 sep 2008 20:40 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Waar moet ik me voor registreren dan precies, knauffie 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
30 sep 2008 20:57 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Herr dr knauf, ik hoop dat ik hem goed vertaald heb  :
Een vrâh komp bè de doktâh. "Goedemiddag". Kleid u zich maah vas ùit en
gaat u maah op de tafel legge".
"Waah mot ik mèn kleire legge doktâh?"
"Oh, leg ze maah naas die van mèn."
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
30 sep 2008 21:01 |
|
 |
drknauf
|
pragtah vertaald hoahhh
wat een wegeld doktahhh 
|
30 sep 2008 21:21 |
|
 |
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Heb ik een Kanji-to-Hagenees vertaler gemist die ergens is langsgekomen? 
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
30 sep 2008 21:33 |
|
 |
drknauf
|
|
30 sep 2008 21:51 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Voor torig vertaald : Thank you very much
Herr dr knauf 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
30 sep 2008 22:26 |
|
 |
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
domo arigato ken ik nu wel
En weet dus ondertussen dat het Japans is. Dat helpt ook al bij het vertalen 
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
30 sep 2008 22:29 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
|
30 sep 2008 22:32 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
Een man komt na zijn werkdag onverwachts een uurtje vroeger thuis. Tot grote ontsteltenis betrapt hij zijn vrouw in bed met zijn beste vriend. In woede en zinsverbijstering grijpt hij naar zijn geweer en knalt de vriend dood. Waarop zijn vrouw zegt:
"Als je zo verder blijft doen, hou je binnenkort geen enkele vriend meer over!".
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
01 okt 2008 12:48 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Een Duitser een Nederlander en een Belg zitten in de kroeg. Komt er een man binnen,niet erg groot,maar wel breed! Zegt hij tegen de Duitser,"Ik ben Mike Tyson en ik ben ontzettend rijk en hou van blonde vrouwen met grote tieten"! De Duitser neemt het zekere voor het onzekere en gaat naar buiten! Dan zegt Mike Tyson tegen de Nederlander,"Ik ben Mike Tyson en ik ben ontzettend rijk en ik hou van blonde vrouwen met grote tieten"! De Nederlander gaat ook maar voor de zekerheid naar buiten! Terwijl ze daar met z'n tweeen voor de kroeg staan,komt opeens de Belg door het raam naar buiten gevlogen! Zij vragen wat is er gebeurt! Antwoord de Belg: "Er kwam een man op me af,die zei,Ik ben Mike Tyson en ik ben ontzettend rijk en ik hou van blonde vrouwen met grote tieten! Toen heb ik hem geantwoord:"Als ik zoveel geld had,zou ik ook geen zwarte willen neuken"!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
01 okt 2008 18:55 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Op zich wel grappig die reclame van Ohra, jammer dat ze er zo de aandacht op hebben moeten vestigen.
Was er al niet jaren geleden een soort Sissi-reclame van een vrouw die bevalt en dat het kind dan lijkt op de pastoor of zoiets? Ben even kwijt van welk merk dat was.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
02 okt 2008 0:38 |
|
 |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
@ traveller69:
Campari, Life is sweet Life is bitter.
klikmaar
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
02 okt 2008 0:50 |
|
 |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Marcel zit je nu ineens dure woorden te copy/pasten: moet ik weer op gaan zoeken wat ostentatief is....
|
03 okt 2008 16:32 |
|
 |
arenarood
|
Komt een man in een restaurant. Hij vraagt aan de ober wat hij hem aanraad! Zegt de ober,tong is een specialiteit van het huis! Antwoord de man:"Denk je dat ik iets wil hebben wat een ander in z'n bek heeft gehad ,geef mij maar een ei!"
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
Laatst bijgewerkt door arenarood op 03 okt 2008 16:58, in totaal 1 keer bewerkt.
|
03 okt 2008 16:43 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Tong (runder, varken en kalf) is een Delicates in België, dus zo dom vind ik die opmerking niet, dus het zal inderdaad wel een Belg geweest zijn om ook wat verder te denken dan enkel maar aan vis 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
03 okt 2008 17:04 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Vrijdagavond, de stoom even aflaten 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
03 okt 2008 17:40 |
|
 |
ironpatje
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
04 okt 2008 23:35 |
|
 |
arenarood
|
Weg, eetlust 
|
08 okt 2008 20:16 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Sorry hoor...heb die vreselijk onsmakelijke foto geveegd...  , denk dat Jaap me gelijk geeft... 
|
08 okt 2008 21:33 |
|
 |
arenarood
|
Een oud mannetje ligt in het ziekenhuis en zal waarschijnlijk gauw sterven! Hij heeft nog 1 wens,nog een keer seks! Hij vraagt aan de verpleegster of zij misschien wil! Zegt ze,ik ben ongesteld. Hij,van wat kan me dat nou schelen,is voor mij toch niet meer belangrijk! Ok, ze stemt toe en ze doen het dus! De volgende morgen komt ze de kamer binnen en ziet hem lachend rechtop in bed zitten. Ze vraagt,hoe kan dat,ik had eerder verwacht dat je dood was! Zegt hij,nog 1 zo'n bloedtransfusie en ik ben er weer helemaal bovenop!
|
08 okt 2008 22:35 |
|
 |
ironpatje
|
't is bijna sinterklaas....... 
|
12 okt 2008 9:09 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Deze Lambo staat naar verluidt al bijna een jaar op het vliegveld Alicante geparkeerd.

Laatst bijgewerkt door MS964 op 12 okt 2008 10:48, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 okt 2008 10:40 |
|
 |
ironpatje
|
Laatst bijgewerkt door ironpatje op 14 okt 2008 7:27, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 okt 2008 10:43 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Kzal 'm binnenkort idd maar eens op gaan halen, bedankt! 
|
12 okt 2008 10:44 |
|
|