Auteur |
Bericht |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goeiemorruguh allemaal,
Ik zal ook wel even een nieuwe pot zetten. Stroopwafeltje erbij (het is vrijdag dus ik let even niet op de calorieën).
Gelukkig bijna weekend, nog even volhouden.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
19 sep 2008 9:03 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Goedemorgen,
Ik ga vandaag ook niet op het gezonde eten letten. Lekker naar school, de deen, daarna te fitnessen en daarna zie ik het nog wel wat ik vanavond ga doen. Zal wel niet thuisblijven zijn
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
19 sep 2008 9:52 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge! Vanmorgen zomaar de ruiten moeten schoonmaken en de verwarming in de auto aan, de 'zomer' is echt aan het vertrekken...
Nog één (chaotisch) dagje, dan is het weer weekend. Eerst een verse bak thee.
Werk ze allemaal!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
19 sep 2008 10:18 |
|
|
Lydia
|
Nog even loeren in de kroeg voor ik mijn mandje in rol. Het is een beetje eenzaam hier!
Slaap lekker!
|
20 sep 2008 0:00 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Hé hallo,ik zit al hele tijd alleen hier Ja is een beetje stil hier s'avonds(s'nachts),komt door de nieuwe eigenaar denk ik
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
20 sep 2008 0:03 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Goedemorgen, helemaal kapot ben ik. Ik ga eerst even naar de wc en dan ff slapen.
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
20 sep 2008 0:11 |
|
|
Lydia
|
We hoeven niet àlles te weten, hóór!
|
20 sep 2008 0:23 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Mag je hier nog roken in de bar
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
20 sep 2008 0:26 |
|
|
arenarood
|
Nee,ben er daarom net uitgesmeten!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
20 sep 2008 0:32 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Maken we 't op het terras toch gezellig, wel jas aan brrrr.
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
20 sep 2008 0:36 |
|
|
arenarood
|
Ja goed koud buiten
|
20 sep 2008 0:39 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Wat doe je ook buiten? Binnen is het tenminste lekker warm
|
20 sep 2008 2:58 |
|
|
zuugnap
|
fijne weekend .. zo nu poppeke opblazen .....
|
20 sep 2008 6:18 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, zal ik dan maar al koffie zetten, broodjes komen er zo aan.
Frisse maar mooie heldere morgen, dus geniet allen van het weekend.
|
20 sep 2008 7:57 |
|
|
Traveller69
|
Koffie graag, broodjes hoeven niet, heb al ontbeten met cruesli/yoghurt.
Zometeen even een stukje toeren en langs bij Porschecentrum Gelderland voor een mooi model van een 917. Iemand enig idee hoe laat ze opengaan, op de site zie ik geen openingstijden.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
20 sep 2008 8:09 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Vanmorgen hardgelopen langs het strand. Heerlijk. Wel koud, maar zon en geen wind. Ik loop nog steeds elke dag 3 km hard, doe ik immer nog niet met 2 vingers in mijn neus. Maar ik kan het nu tenminste lopen zonder dat het pijn doet!
PC Gelderland zal wel rond een uur of 10 open zijn, denk ik toch? Het is er op zaterdag altijd wel erg druk!
Fijne zonnige zaterdag, allemaal!
|
20 sep 2008 8:18 |
|
|
Traveller69
|
Ik dacht zelf ook al om daar om 10 uur aan te komen rijden. Dank je Lydia.
Ben ik vanmiddag ook weer op tijd terug voor de mini-Pasar Malam in Zeist bij de sportschool (opbrengst naar KiKa dus veel eten en spulletjes kopen).
|
20 sep 2008 8:20 |
|
|
Lydia
|
Ik ben volgende week zaterdag bij PC Gelderland, heb daar om 10.00 uur een afspraak. Vandaar mijn vermoeden!
Pasar! Gezellig. Ik heb het helaas gemist dit jaar op het Malieveld. Was al in mei ipv in juni.
Adoe, lekker eten, ja! Misschien nog een hangmatje scoren? En neem lekkere spekkoek mee voor vanavond in de kroeg!
|
20 sep 2008 8:24 |
|
|
Traveller69
|
Hangmatje heb ik al (2-persoons zelfs). Spekkoek is een goede tip, ga ik zeker meenemen.
Enne, volgende week een afspraak bij PCG, je gaat toch niet je groene kikker inruilen he
|
20 sep 2008 8:26 |
|
|
Lydia
|
Neeeeeeee! Laat haar dat maar niet horen! Ik blijf nog lekker een paar jaartjes in haar rijden. Van die dikke billen en die kleur komen jullie voorlopig nog niet af ...
|
20 sep 2008 8:31 |
|
|
Traveller69
|
Oooh gelukkig.
Dan ga ik nu maar even afsluiten en op pad. Lekker binnendoor, rijdt veel leuker dan zo'n saaie snelweg. Als ik daar ben werp ik nog even een blik op de (nu nog) niet te betalen maar o zo mooie GT2.
Figuurlijk dan he, ik ga er niet echt een blik op werpen
|
20 sep 2008 8:36 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goedemorgen lotgenoten. Het is weer weekend, dus klusjes en winkelen vandaag......
|
20 sep 2008 8:51 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allemaal. Naast klusjes en winkelen toch ook wel even toeren vandaag. Het weer is er wel geschikt voor.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
20 sep 2008 10:00 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Zo, heb 11 uur aan één stuk geslapen. Is me tijden niet overkomen.
Net drie bakken koffie weggewerkt en klaar voor een "rustige" dag (auto wassen, nog wat inkopen doen, thuis nog wat klussen en nog even in de tuin bezig).
_________________________________________ mijn snapshots
|
20 sep 2008 11:26 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Nog even een glaasje port in deze nachtkroeg achteroverslaan en dan ga ik een paar uurtjes plat. Wel even lekker relaxed zo in je eentje aan de bar.
Tot straks!
_________________________________________ mijn snapshots
|
21 sep 2008 0:17 |
|
|