_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
22 apr 2010 15:55
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Zo Rad, daar kun je het mee doen
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
22 apr 2010 16:03
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Vertel mij maar eens waarom een iPhone mannen aantrekkelijker maakt.....want ik zie het niet
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
22 apr 2010 18:38
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
ik heb het niet verzonnen he
22 apr 2010 18:39
Corine
2006 Boxster S 3.4
Zijn ze betrouwbaarder omdat ze hun agenda continu bij zich hebben? NEE Zijn ze rijker dan andere mannen? NEE Hebben ze betere smaak (omdat ze een iPhone hebben)? NEE Zijn ze knapper? NEE
Zie het voordeel niet
22 apr 2010 18:43
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
ik had hiervoor een nokia
22 apr 2010 18:45
Corine
2006 Boxster S 3.4
Bedoel maar
22 apr 2010 18:46
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
dank je
22 apr 2010 18:48
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
BB bold voor mail en agenda. Klein nokia voor bellen en carkit. Geen idee welk nummer, ben ik niet zo in thuis.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
22 apr 2010 23:35
horn
PF #57
Jeroen C3.0 schreef:
Klein nokia voor bellen ... Geen idee welk nummer, ben ik niet zo in thuis.
Lastig. Kleine Nokia om te bellen, maar je weet het nummer niet... Zal het wel rustig zijn op je kleine Nokia...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
22 apr 2010 23:45
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
inmiddels zijn hier alweer de nodige telefoons geweest.
een HTC Touch pro, mooi maar zwaar toestel een E71, prachtig dun degellijk toestel.
momenteel hebben we beide een N97 (1x wit en 1x zwart) tot nu to erg tevreden over.
23 apr 2010 7:11
barolo
3.2S
010
Vind jij de N97 een verbetering tov de E71? Die laatste gebruik ik nog steeds.... Als mijn abonnement afloopt, ga ik voor de HTC Desire.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
23 apr 2010 9:12
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Weet je het zeker? Check ook even de Google Nexus One. De Desire is (of lijkt?) ietsje dikker dan de Nexus One als we hier de N1 en de Desire naast en op elkaar leggen. Bij de N1 zit trouwens een retecool (en handig) hoesje (zwart met grijs Android logo). Ga je veel naar de US moet je de N1 nemen. vergelijking desire en Google N1
Vind jij de N97 een verbetering tov de E71? Die laatste gebruik ik nog steeds.... Als mijn abonnement afloopt, ga ik voor de HTC Desire.
De E71 is een mooi plat toestel, met een goede functionaliteit, maar ik wilde weer eens iets anders.
De N97 is heeft een veel beter "touch" gedeelte dan de HTC toestellen die ik heb gehad, en ook het gebruik van een Nokia menu is gebruiksvriendelijker.
Wellicht over een aantal maanden weer een HTC of zo, ik hou wel van "wisselende contacten"
27 apr 2010 7:52
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
iemand al ervaring met de 8800 carbon van nokia ?
28 apr 2010 14:57
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)
Rotterdam
Dit schijnt de nieuwe koning onder de mobieltjes te worden, die de Iphone gaat onttronen.....
Google Nexus One Specificaties De Nexus One weegt 130 gram, 5 gram minder dan de iPhone 3GS. Verder is het product 119 mm hoog, 59,8 mm breed en 11,5 mm dun. Ter vergelijking, de iPhone 3GS is 115,5 mm hoog, 62,1 mm breed en 12,3 mm dun. De Nexus One is dus iets kleiner, dunner en lichter. De Nexus One bezit een 3,7” aanraakgevoelig AMOLED scherm waar de iPhone 3GS een 3,5” LCD scherm aan boord heeft. Het scherm van de Nexus One heeft een resolutie van 800 x 480 waar de iPhone slechts 480 x 320 aan kan.
Camera Daarnaast bezit de Nexus One een 5 megapixel-camera met autofocus en 2x digitale zoom en vinden we een LED-flitser naast de lens. Het is tevens mogelijk om films op te nemen in 720 x 480 tot 20 frames (beeldjes) per seconden. Ter vergelijking: de iPhone 3 GS heeft slechts een 3 megapixel-camera aan boord, ook autofocus, en kan video-opnames maken in een resolutie van 640 x 480 met tot maximaal 30 beeldjes per seconden. Beide apparaten kunnen GPS-coordinaten toevoegen aan opgenomen foto’s en video (geotagging).
Processor Een snelle 1 GHz processor vormt het kloppend hart van de Nexus One, de iPhone moet het doen met een 600 MHz processor. De Nexus One heeft bovendien 512 MB Flash geheugen, 512 MB RAM en standaard wordt er een 4 GB Micro SD kaartje geleverd die reeds geïnstalleerd is achter de accu, dit kaartje kan vervangen worden door één met een hogere capaciteit (max 32 GB). De iPhone 3 GS wordt geleverd met in totaal 16 GB of 32 GB aan intern geheugen. De Nexus One draait op Google's eigen besturingssysteem voor telefoons: Google Android. Versie 2.1 was reeds voorgeïnstalleerd.
Accu We vinden in de verpakking een accu (verwijderbaar in tegenstelling tot die van de iPhone) met een capaciteit van 1400 mAh. De telefoon kan opgeladen worden via de bijgeleverde USB kabel of middels de tevens bijgeleverde adapter. In dit laatste geval gaat het opladen twee maal zo snel. Google claimt dat de Nexus One 250 uur standby kan staan op een volle acculading, 7 uur spreektijd, 6,5 uur Internetten met Wifi, 7 uur video kijken en 20 uur muziek luisteren.
GPS Daarnaast heeft de Nexus One een ingebouwde GPS-ontvanger, kan hij overweg met draadloze verbindingen (Wifi, geen 802.11N) en Bluetooth en zit er een digitale kompas en snelheidsmeter in. Dit is hetzelfde als de iPhone 3GS.
Aan de achterkant bevindt zich een tweede microfoon die zorgt voor actieve onderdrukking van achtergrondgeluiden, dit ontbreekt bij de iPhone 3GS. De Nexus One is mede dankzij een sensor zo slim om het scherm en de schermbediening uit te schakelen indien je belt en de telefoon aan je oor hebt; deze functionaliteit heeft de iPhone 3G(S) ook. Bovendien bezit de Nexus One een sensor die kan meten hoeveel licht er aanwezig is en de helderheid van het scherm hierop kan aanpassen. Bij weinig licht is immers weinig helderheid nodig en bij een felle zon moet het scherm meer helderheid bieden om leesbaar te zijn. Deze techniek vinden we niet terug in de Apple iPhone 3GS.
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
28 apr 2010 22:17
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
he herbst, al die leipe shit heeft de nieuwe iphone ook. en meer. komt uit in de zomer. tijdje onder een steen gezeten, scheet?
_________________________________________ oud is beter
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
28 apr 2010 23:06
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Rob Herfst schreef:
Dit schijnt de nieuwe koning onder de mobieltjes te worden, die de Iphone gaat onttronen..... Google Nexus One
die heb ik sinds begin maart; zie diverse posts hierboven. Ben je op een andere planeet geweest En m'n GN1 zal weer worden gekilld door de HTC Incredible. Jaja, je kruipt ff onder een steen en daarna loop je hopeloos achter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum