Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
 Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
04 mei 2009 21:18 |
|
 |
horn
PF #57
|
digitale schandpaal... wel succesvol 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 mei 2009 22:03 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
'n mailtje dat ik binnenkreeg: vooral nr 2 lijkt me handig..... 
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
09 mei 2009 15:56 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Inderdaad handig die nummer twee. Ik ben benieuwd of dat echt werkt.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
10 mei 2009 9:29 |
|
 |
Patrick
|
Ik ben niet benieuwd. 
|
10 mei 2009 9:35 |
|
 |
horn
PF #57
|
Inzake de batterij reserve (die bij mijn Nokia overigens idd niet werkt) Die met de afstandsbediening zojuist proefondervindelijk getest: werkt niet. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 mei 2009 12:12 |
|
 |
ironpatje
|
eigenlijk kan ik niet geloven dat er iemand is die dit ook echt probeert.... 
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
10 mei 2009 17:24 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Hier nog iemand,die het heeft geprobeerd 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
10 mei 2009 17:32 |
|
 |
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Weet wel dat als je te ver staan van de auto om met het sleutelknopje de deur open te krijgen, dan moet je hem tegen je hoofd aanhouden...dit zorgt dat het bereik verhoogd wordt en de auto open gaat.
|
10 mei 2009 18:53 |
|
 |
ironpatje
|
maar dat hangt dan weer van je eigen iq af dat het zal werken... hoe minder IQ, hoe minder hersenen in je hoofd, en hoe meer "echo" je krijgt.....
Laatst bijgewerkt door ironpatje op 10 mei 2009 19:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 mei 2009 18:57 |
|
 |
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Werkt echt  onafhankelijk van je IQ 
|
10 mei 2009 19:01 |
|
 |
arenarood
|
Ja,dat wist ik wel! Werkt zeker wel op 2X grotere afstand,dan normaal 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
10 mei 2009 19:09 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
10 mei 2009 19:37 |
|
 |
bully
|
|
10 mei 2009 19:59 |
|
 |
GerbenJ
Porschûh
|
Werkt alleen met Vlaamse GSMs, vanwege een andere netwerkconfiguratie. Met Franstalige GSMs eerst de taal wijzigen in NL.
|
11 mei 2009 0:35 |
|
 |
arenarood
|
Zit geen NL op de mijne 
|
11 mei 2009 0:43 |
|
 |
Wimpie77
|
Aj... Dan zal het bij mij zeker niet werken!
_________________________________________ * * *
|
11 mei 2009 9:29 |
|
 |
horn
PF #57
|
Ik geloofde er geen reet van . Echter toen ik het net had gelezen kwam totmbo net aanrijden met de leaser en toen ze uitstapte belde ik haar vanachter de laptop met het verzoek even te willen blijven staan. Toen ik op het knopje van de reservesleutel drukte ging daadwerkelijk de deuren van het slot en de knipperlichten knipperden 1 keer.  Krijg nou wat... Alleen toen ik nog een keer op het knopje van de sleutel drukte, nadat totmbo met een 'ga effe iemand anders voor de gek houden' de hoorn erop had gesmeten, ging de auto weer op slot... is kennelijk de afstand van laptop binnen tot oprit buiten klein genoeg dat hij het sowiezo doet... 
|
11 mei 2009 14:25 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
11 mei 2009 19:08 |
|
 |
horn
PF #57
|
"hoezo spelling belangrijk. Je begraipt toch wat er staat?"
|
11 mei 2009 19:32 |
|
 |
ironpatje
|
Nederlands is in Belgie en Nederland blijkbaar verschillend, wij in Belgie gebruiken Nederlandse woorden die jullie in Nederland niet kennen..... vb: trakteren, dat kennen jullie niet 
|
12 mei 2009 8:09 |
|
 |
ironpatje
|
Tampax
een gast komt de supermarkt binnen en vraagt aan de kassierster: waar vind ik de Tampax ?? Derde gang links meneer, antwoordt de kassierster. Een kwartiertje later passeert hij aan dezelfde kassa met in zijn karretje 3kg watten en 2m koord! Als de kassierster eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze: Ik denk niet dat het dit is wat uw vrouw hebben wil meneer.
Die gast antwoordt: verleden week stuur ik mijn vrouw achter een pakske sigaretten, en ze komt thuis met tabak en blaadjes. Dat ze nu hare boel ook maar zelf rolt.....
|
12 mei 2009 9:14 |
|
 |
Wimpie77
|
Tampax ken ik ook niet...
_________________________________________ * * *
|
12 mei 2009 15:41 |
|
 |
ironpatje
|
en weet je wat "javel" is 
|
13 mei 2009 7:56 |
|
 |
cabrio wim
|
Ontsmettingsmiddel. 
|
13 mei 2009 8:08 |
|
|