Auteur |
Bericht |
Justin
Porsche 964 C4
|
Re: Nieuwe semi-daily auto - graag jullie input gevraagd
Toyota chaser met de 2jz motor importeren of een van de hand vol kopen die geïmporteerd zijn. Luxe geveerd, uber betrouwbaar en de ultieme sleeper met afstand van alle andere sleepers.nadeel is dat sommige onderdelen, waarschijnlijk betaalbaar, van overzees moet laten komen.maar je aankoopbedrag krijg je geheid terug bij verkoop ooit. En als je toch hard wil gaan, ligt hij zo op een astronomische hoeveelheid pk's. Terwijl niemand weet dat jij meer dan 100pk hebt of dat de auto meer dan 1000 euro waard is. Mijn ultieme sleeper. Vanwege zijn onbekendheid, degelijkheid en sound wat mij betreft een hele bijzondere auto, die alleen door echte petrolheads herkend wordt.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
20 dec 2015 2:58 |
|
|
DennisvdB
|
Chaser is, zover ik weet, nooit geleverd met 2JZ in turbo-uitvoering, enkel met 1JZ-GTE.
Een Soarer een goed alternatief zijn.
|
20 dec 2015 3:53 |
|
|
DLotus
2007 Porsche 997 GT3
1994 Porsche 993 C2
1987 Porsche 911 3.2 Targa
1986 Defender 200TdiScheveningen
|
Toyota Land Cruiser vind ik ook altijd wel een gaaf ding! Zeker die wat oudere Customwagon's Nadeel van Toyota is dan wel weer dat die nog nooit in de buurt van een redelijk interieur gekomen zijn. Wat zijn die hokken lelijk van binnen zeg! Zo een Infinity terrein achtig ding? Defender met een JE-engeneering V8 supercharger blok erin? Zo een aller laatste MG stationwagon met Jaguar V6 blok? Of.... wat ik ook echt een super mooie auto vind is de allerlaatste Saab 9-5. Echt een zeer geslaagd model! Zo.. dat waren weer even wat frisse nieuwe ideeën.
|
20 dec 2015 3:58 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Oud collega van me heeft zo'n Chaser maar gebruikt hem voornamelijk hobbymatig (heeft een F-150 Lightning als daily).
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
20 dec 2015 5:17 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Wat een mooie auto! Ik ben met TOTMBO in onderhadeling...een CE + Forester heeft ook wel degelijk voldoende stoelen samen Maar de CE is best zeldzaam met weinig km's
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
20 dec 2015 8:48 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Wel oranje pinkers erin
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
20 dec 2015 10:47 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Stop maar met zoeken, gevonden. Een echte sleper met 300pk, ruimte voor 5 personen en zeer zeldzaam in NL. http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 dec 2015 10:57 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
tja, heb u ook een ander kleurtje? deze doet pijn aan de ogen..
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
20 dec 2015 11:03 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Daar merk je niets van als je met 250km p/u over de autobahn rijdt.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 dec 2015 11:05 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Als Johann die Passat gaat halen zonder inruil houdt ie vast wel wat budget over voor een wrap
|
20 dec 2015 11:12 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Grappig; ik zit met een soortgelijk vraagstuk want ik gooi de leasebak per 1 jan uit de bijtelling en dus moet er voor de familieauto wat anders komen (is nu een Polo 5 deurs). Ik overweeg serieus een Cayenne aangezien ik de 911 waarschijnlijk ook weg doe. Andere opties zijn voor mij een 5 serie touring van het laatste type, een A8 of Mercedes S klasse. Liefst zou ik een Panamera aanschaffen maar die zijn nog te duur, andere 4 deurs sportauto's als een Maserati zijn gewoon geen serieuze optie vanwege de slechte betrouwbaarheid.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
20 dec 2015 11:22 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Idem, wordt waarschijnlijk een Porsche Macan S diesel. Twijfelde deze tussen en een A6 Avant 3.0 Bit.
|
20 dec 2015 11:26 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Ik maak zo weinig kilometers privé dat het gelukkig geen diesel hoeft te worden en vooral de funfactor een rol speelt.
|
20 dec 2015 11:30 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Heb de 911 nog en zo'n Macan rijdt als daily driver ook erg prettig.
|
20 dec 2015 11:41 |
|
|
Wouter
|
Geloof ik direct; doe je goed!
|
20 dec 2015 11:45 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Wouter, en een C-klasse 63 AMG estate?
|
20 dec 2015 11:57 |
|
|
Wouter
|
Persoonlijk vind ik de c klasse niet zo fraai ( de huidige wel) en dan zou ik eerder naar een dikke 3 touring of zelfs RS4 kijken (laatst genoemde helaas geen automaat en dat is wel de wens).
|
20 dec 2015 12:00 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Mijn Audi A4 TDIe, die lekker zuinig is ( 1;19) gaat er deze zomer uit. Ik betaal nog steeds gewoon 25 % bijtelling. Bij de nieuwe ga ik weer bijtelling betalen, want ik vind het vooral lastig om er niet privé mee te rijden. Mogelijk probeer ik wel te zakken in aanschaffingsprijs. Als ik privé een auto zou kopen, wordt het een jaren 90 E-serie benzine met automaat, een 200E of 220E. Niet te zwaar, degelijk, niet te onzuinig en dan een luxe uitvoering, maar wel chique, dus zonder 21 inch wielen
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
20 dec 2015 12:17 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
als passat een optie zou zijn, is mijn Superb V6 de overtreffende trap qua sleeperishness. Iets minder pk's,, meer ruimte, meer comfort. En toch best snel.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
20 dec 2015 12:27 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Passat R36 is redelijk waardevast.
|
20 dec 2015 12:34 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
20 dec 2015 13:54 |
|
|
Wouter
|
Minder saai dan een Passat maar nog steeds verschrikkelijk saai!
|
20 dec 2015 13:58 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Passat R36 is zeker niet saai om te rijden.
|
20 dec 2015 14:14 |
|
|
Wouter
|
Ik moet er ook naar kijken
|
20 dec 2015 14:17 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik postte deze ook voor Johann.
|
20 dec 2015 14:21 |
|
|