Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:36

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
porschenot schreef:
Verschillende collega’s gehad die het ook niet zo serieus namen met Corona maar inmiddels wel beter weten na er zelf mee besmet te zijn en hebben nu een heel andere mening en nemen het nu wel serieus

Gelukkig hebben ze het overleefd :wink:

19 dec 2020 19:52
Profiel
PorscheForum Junkie
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Hier heerste het ook eind vorige maand, ben weer net een week aan het werk.
Was best heftig, alle symptomen gehad, ook de vrouw en de kinderen aangestoken en een collega ook.
Zelf waarschijnlijk op het werk opgelopen, duurt 5 a 6 dagen voor je het zelf weet.
Laat ze maar vlug komen met het vaccin.

19 dec 2020 20:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
redriver schreef:
porschenot schreef:
Verschillende collega’s gehad die het ook niet zo serieus namen met Corona maar inmiddels wel beter weten na er zelf mee besmet te zijn en hebben nu een heel andere mening en nemen het nu wel serieus

Gelukkig hebben ze het overleefd :wink:

Want doodgaan agv Corona is het enige vervelende dat je eraan kunt overhouden ... :wink: :roll:

19 dec 2020 20:41
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
De betere variant van het virus is onderweg , in Engeland ontdekt maar hij is gelukkig ook al in Nederland aangetroffen , hebben nog een vaccin nodig voor deze soort?

(Bron nu.nl)

20 dec 2020 8:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Midden-Brabant
Een kerst zonder sneeuw, zonder familie en voor onnodig veel gezinnen zonder geld. Mark Rutte heeft een crisisoverleg in het Catshuis. Niet om een totale coronaramp die in ontwikkelde Aziatische landen werd voorkomen -zie grafiek- maar om zijn Omertà-bestuurscultuur en knevelarij, afpersing, diefstal, misleiding en meineed in minimaal 9000 kinderopvangtoeslagdossiers.

78025

Enige pluspuntje is dar we het iets beter doen dan rest van EU :scratch:

20 dec 2020 9:33
Profiel
964 c2
Den Haag
De grafiek laat alleen niet zien wat er allemaal in Azie is gebeurd voorafgaand aan 1 september 2020. :wink:

21 dec 2020 13:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Midden-Brabant
Ronaldo schreef:
De grafiek laat alleen niet zien wat er allemaal in Azie is gebeurd voorafgaand aan 1 september 2020. :wink:

Het was i.i.g. doeltreffender :idea:

21 dec 2020 13:24
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Wanneer ze in Azië roepen dat je kruipend naar je werk moet, dan doen ze dat.

De tere zieltjes hier gaan 1000 en 1 redenen bedenken waarom ze dat niet willen. En dat is niet alleen in Nederland maar ook in de rest van Europa.

Er is nu een muterende versie in Engeland. Er zijn flink wat Nederlanders in Corona tijd vakantie gaan vieren daar. Als de grens dan gesloten wordt dan moet je daar ook blijven. Je hebt immers het risico genomen.Nee, wat roept de reisorganisatie: we moeten duizenden Nederlanders weer in Nederland zien te krijgen. Tuurlijk joh, kom maar gezellig terug!

Gewoon daar blijven.

Afbeelding

21 dec 2020 13:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
MarcoB schreef:
Wanneer ze in Azië roepen dat je kruipend naar je werk moet, dan doen ze dat.
De tere zieltjes hier gaan 1000 en 1 redenen bedenken waarom ze dat niet willen. En dat is niet alleen in Nederland maar ook in de rest van Europa.

De "moderne" (lees: mijn recht op vrijheid wordt geschonden, ik wil mijn eigen zin doen, ik ben het beste leerlingetje van de klas) mens is de zwakste schakel. Daartegen is geen kruid gewassen. Een pandemie teert op zulke zwakke schakels.
En nu volgen de visies van de moderne mensen. :popcorn:

21 dec 2020 14:07
Profiel
964 c2
Den Haag
redriver schreef:
Ronaldo schreef:

Het was i.i.g. doeltreffender :idea:

Vreemde aanname op basis van dit ene grafiekje.
Zoek alle gevolgen (niet alleen medisch) maar op tussen oktober 2019 en augustus 2020. :salut:

21 dec 2020 16:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Midden-Brabant
"De EMA verwacht dat het vaccin ook werkt tegen de nieuwe variant". Nou hopelijk houd het virus daar ook rekening mee bij de volgende mutatie. Ja, want dat is wat virussen doen .... muteren

21 dec 2020 17:31
Profiel
En je punt is?

21 dec 2020 17:35
Profiel
Ja...dat dus. Ik vraag me iedere keer af wie Redriver nou de "schuld" geeft van dit alles?

21 dec 2020 18:02
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Muteren is niet uniek aan Covid19...alles die uit cellen bestaan muteert. Dat is de grondslag voor evolutie. Maar we moeten daar niet te veel bij voorstellen het gaat om minimale verschillen en het is niet zoals door Hollywood vaak geportretteerd worden.

De vaccin is gemaakt om de spikes te herkennen en de virus gaan niet zomaar binnen enkele maanden zijn spikes verliezen door mutatie, daar zal een hoop meer tijd voor nodig zijn...als dat überhaupt de mutatie is die hem meer succesvol zullen maken.

21 dec 2020 19:56
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Midden-Brabant
Verantwoordelijkheid nemen. Dat vraagt het kabinet al een jaar van de burger. Verantwoordelijkheid nemen om thuis te blijven als je droog hoest. Verantwoordelijkheid nemen om niet naar kantoor te gaan. Verantwoordelijkheid nemen om je kinderen bij je te houden. Verantwoordelijkheid nemen om je horecazaak om zeep te zien gaan. Verantwoordelijkheid nemen om feestjes en drukke plekken te mijden. Verantwoordelijkheid nemen om andermans gezondheid niet in gevaar te brengen. Verantwoordelijkheid nemen om mondkapjes te dragen. Verantwoordelijkheid nemen voor oma, verantwoordelijkheid nemen voor opa, verantwoordelijkheid nemen voor je chronisch zieke zwager, verantwoordelijkheid nemen als volk. Het hele jaar moet alles en iedereen verantwoordelijkheid nemen. Maar als dan op het moment suprême, in een tragische toeslagenaffaire vol jarenlang slepen en ongecompenseerd ONGEKEND ONRECHT de vraag een keer andersom gesteld wordt. Als van het kabinet wordt verlangd om verantwoordelijkheid te nemen. Dan geven ze niet thuis, in het Catshuis. Verantwoordelijkheid nemen is voor paupers en stemvee, niet voor politici. Helder. Jongens. Iemand nog iets van de Makro?
Update: Rutte koopt verantwoordelijkheid af met 30.000 euro. Van uw geld.

Bron: geenstijl

22 dec 2020 20:02
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
he potverd..
https://www.nu.nl/economie/6098260/makr ... ucten.html

22 dec 2020 20:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Mooi vergelijk reddriver.
Hoewel mooi misschien niet het juiste woord is.

Dit zijn verder wel 2 totaal verschillende discussies natuurlijk en ook al neemt een ander zijn verantwoordelijkheid niet mag dat geen reden zijn om zelf je verantwoordelijkheden niet te nemen.
Altijd van jezelf uitgaan lijkt me in deze het beste. Again .. my 2c

23 dec 2020 0:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Midden-Brabant
MOD houd het forum leesbaar; quote niet de direct voorgaande post

Twee verschillende discussies met veel parallellen, daarom mijn post. Wanneer er met zeer waarschijnlijk 26.000 x €30.000,- = € 780.000.000 van ons belastinggeld verantwoordelijkheid "afgekocht" wordt en velen dat vrij normaal lijken te vinden vindt ik dat het vermelden wel waard. My 2c .

23 dec 2020 7:34
Profiel
Afgekocht of terugbetaalt? Maar voor die discussie mag je een ander draadje opstarten. Er is overal wel een paralel bij Covid te bedenken.

Ik zou als ik jou was toch sterk overwegen om te emigreren. Duitsland of zo. Daar kennen ze deze ongein rondom Covid allemaal niet :popcorn:

23 dec 2020 9:30
Profiel
Cayman S
MarcoB schreef:
Afgekocht of terugbetaalt?

Precies, wij hebben gekozen voor deze regering. Deze hebben hier echt hele grove blunders gemaakt en vind het niets meer dan normaal dat deze mensen minimaal een genoegdoening krijgen.
Dat men hier anders over kan denken als je bedenkt hoeveel ellende deze mensen hebben gehad.

Maar idd dit stukje afsplitsen of sluiten. We hebben het in het verleden niet zo vaak over politiek gehad hier. Al begrijp ik wel dat dit nu een stuk actueler is dan op het moment dat we lekker samen kunnen komen voor een leuke rond rit of meeting.

René

23 dec 2020 11:15
Profiel
MY00 schreef:
MarcoB schreef:
Ik zou als ik jou was toch sterk overwegen om te emigreren. Duitsland of zo.

Precies, wij hebben gekozen voor deze regering. Deze hebben hier echt hele grove blunders gemaakt.

Als je bovenstaand stukje nu bekijkt dan loopt het veel beter en is het voor de rest ook beter te begrijpen :mrgreen:

23 dec 2020 13:00
Profiel
ex 993 ex 996
Verantwoordelijkheid nemen denk dat heel werkend Nederland al een schop onder zijn kont had gehad

23 dec 2020 16:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Wel of geen winterbanden, wel of geen Vpower, wel of geen Covid-vaccinatie.....pagina, na pagina, na pagina.......voer voor psychologen dat Porscheforum :res:

Mods, misschien volgende keer gewoon een polletje doen?

A) Winterbanden? Ik geloof niet in winter, winter is precies hetzelfde als de zomer van 2008 (zie youtube!!!) Nee dus!
B) Nee zonde van mijn geld en moeite. Zolang de rest maar lekker winterbanden monteert dan kunnen ze mooi uitwijken als ik rondglibber.
C) Winterbanden? Natuurlijk! Nauwelijks moeite in een halfuurtje gepiept, mijn zomerbanden slijten niet in de opslag dus kost nauwelijks geld, en nee het is geen garantie dat je nooit in de slip raakt maar er zal je maar wat op zomerbanden bij gladheid gebeuren waarbij je ook een ander dupeert.
D) Wat een geIuI, ik rij lekker all season banden op mijn daily en ik heb niet eens een Porsche.
E) Mijn antwoord staat er niet bij, ik ben hier serieus boos over!

23 dec 2020 20:27
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Prikje gehad en niet goed gevallen?

964HP schreef:
......voer voor psychologen dat Porscheforum :res: !

Waar het hart vol van is ...

23 dec 2020 20:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Een keer D hier. Maar met opmerking dat ik natuurlijk wel een Porsche heb :drive:

23 dec 2020 23:37
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 100  Volgende