Auteur |
Bericht |
Rodger that!
Veghel
|
 Re: je glimlach van vandaag...
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
03 dec 2010 19:23 |
|
 |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Ik hoop niet dat ze meelezen. 
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
03 dec 2010 19:39 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Mag meegelezen worden hoor  Ik zeg niets verkeerd,is ook zo in het "gewone" leven .... sommige wel en sommige juist niet @marcel + 1 En zeker  dat je een Harley zaak probeert te pakken  En juist die 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
03 dec 2010 19:56 |
|
 |
sebastian
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944bij Eindhoven
|
_________________________________________ kaufen, behalten, genießen...
|
03 dec 2010 20:57 |
|
 |
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
wel grappig om te horen.. Als ik zo de verhalen hier mag geloven, komen sommige van die argumenten meer dan eens tijdens zo'n verkoopgesprek naar voren..
|
03 dec 2010 21:13 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Nog ff terug op het verhaal van Marcel, wat mij betreft hadden ze hem mogen doodslaan, moet met je poten van andermans spullen afblijven 
|
03 dec 2010 21:32 |
|
 |
horn
PF #57
|
sterk overdreven imho. ja, met je poten van andermans spullen afblijven. doodslaan, erg uit proportie.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 dec 2010 23:13 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
+1 Het lijkt er af en toe wel op dat men hier een klimaat wil creëren dat alles maar geoorloofd moet worden.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
03 dec 2010 23:41 |
|
 |
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Vandaag wat leuks meegemaakt, ik reed vanuit Voorthuizen de A1 op en bleef op de uitvoegstrook om gelijk weer af te slaan bij de volgende afslag naar Ede. Terwijl ik daar reed haalde ik rechts een auto in die op zijn beurt werd ingehaald aan de linkerkant door een auto met daarin drie jonge dames. De dame op de passagierstoel ging goed voor het raam zitten en trok haar trui naar beneden en liet haar boezem zien aan de man die ze inhaalden. Deze persoon bleef vreemd genoeg strak voor zich uitkijken De dames hadden nooit verwacht dat wij precies op dat moment rechts voorbij kwamen en wij zaten dan ook eerste rang. We kwamen niet meer bij van het lachen en ik applaudiseerde en Thumbs Up. Meiden lagen ook dubbel van het lachen en het was voor mij de glimlach van de dag 
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
03 dec 2010 23:43 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Trui met v-hals toevallig?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
03 dec 2010 23:52 |
|
 |
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Zou kunnen, hoezo bekende van je ??
_________________________________________ The difference between men and boys.....
|
03 dec 2010 23:56 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik zou het niet weten maar als ze borsten kan laten zien door haar trui omlaag te trekken ipv omhoog dan moet ze een v-hals hebben gehad. 
|
04 dec 2010 0:01 |
|
 |
horn
PF #57
|
of een heel rekbare colltrui... @ blijco - daar rij ik dagelijks. maak ik helaas nooit mee... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 dec 2010 0:04 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dan moet je de volgende keer niet meer zo strak vooruit kijken. 
|
04 dec 2010 0:09 |
|
 |
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
@ Horn Ik rijd 65dkm per jaar en heb dit ook nog nooit meegemaakt Het was vermakelijk om te zien, zeker omdat ze het voor een man deden die strak voor zich uit bleef kijken. Ze hadden er niet op gerekend dat wij precies op dat moment rechts voorbij reden en hierdoor alles meekregen.
|
04 dec 2010 0:11 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Sylvester, ik rij daar toch vaak en doe ongeveer een vergelijkbaar kilometrage......... Vraag ik me nu een ding af.... waarom gebeurt dit bij jou en niet bij mij 
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
04 dec 2010 1:05 |
|
 |
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Ik weet niet hoe, ik weet niet hoe, ik weet niet hoe 
|
04 dec 2010 1:25 |
|
 |
horn
PF #57
|
enfin, maandag rij ik daar weer. zal goed om me heen kijken. In wat voor auto reden de dames? Kleur, model, kenteken? 
|
04 dec 2010 9:03 |
|
 |
cabrio wim
|
Zit het zo hoog Harald. 
|
04 dec 2010 9:06 |
|
 |
horn
PF #57
|
ik weet niet hoe hoog ze zit, maar als blijco het vanuit zijn 911 kan zien zal ze niet in een Volvo Globetrotter rijden... 
|
04 dec 2010 10:52 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik verwacht een drukke ochtendspit op de A1 a.s. Maandag.
|
04 dec 2010 11:27 |
|
 |
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Harald, Het was vanuit mijn leasert (318D) en de dames reden in een donkere Seat Ibiza 
|
04 dec 2010 12:49 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik lees net dat deze HA een bekende zou zijn van de overvaller die eerder deze week in Ijmuiden is mishandeld. Verhaal zit misschien wel gecompliceerder in elkaar dan dat wij denken.
|
06 dec 2010 11:35 |
|
 |
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
E-mail PC ontvangen en in de aanbieding een "Trapauto" Porsche 997 met claxon/sportstoel/speedsterruit en motorgeluid van 275,00 voor 195,00!
Zojuist besteld voor mijn kleindochter/kleinzoon!
Leren ze al vroeg om te gaan met het P virus!
|
06 dec 2010 11:47 |
|
 |
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Vanmorgen op de A1 ter hoogte van Voorthuizen niks bijzonders meegemaakt... 
|
06 dec 2010 12:03 |
|
|