Goedemorgen, welkom in Beus zijn Spreukjescafé De Negen Elf
Auteur
Bericht
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Re: Goedemorgen, welkom in Beus zijn Spreukjescafé De Negen Elf
Nou 1 ding kan ik je garanderen, morgen zullen ze echt niet komen
Ik neem m'n laatste slok bier en dan ga ik naar bed. Heb Lucas beloofd, als er nog sneeuw valt hier vannacht, morgenochtend te gaan sleeen op landgoed Groeneveld, of anders naar het zwembad hier in Baarn.
Welterusten
03 jan 2010 0:14
racebeus
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Mmmm, een lekkere dubbele espresso met 2 geroosterde volkoren boterhammetjes. En een winters jasje over de 968. tis wel genieten met gelijkgestemden Koffie en Porsches, voor elck wat wils
_________________________________________ ieder zijn meug!
03 jan 2010 4:06
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal grau
genemuiden
goeie smorgens
hier een heerlijk ontbijtje
goeie zondag
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
03 jan 2010 9:35
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Morgen heerlijk ontbijtje..... eerst even een bakkie dan eten en zorgen dat ik om 12 uur in Amsterdam ben bij de Gamma... kom er net achter dat mijn blokkenlijm op is kan ik nog niet verder met de badkamermuur..
_________________________________________ Het leven gaat door..
03 jan 2010 9:47
cabrio wim
Moguhh allen, hier heeft het iets gesneeuwd, 1cm Wel mooie blauwe strakke lucht nu, dus er misschien nog even op uit.
03 jan 2010 10:41
Corine
2006 Boxster S 3.4
Goeie morgen!
Hier ook geen sneeuw gevallen....wel een blauwe lucht....zou bijna ff open gaan rijden
Helaas moeten er nog muren geverfd worden.....
Fijne zondag
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
03 jan 2010 10:51
Rodger that!
Veghel
Mogge @ all,
hier ligt 5 cm sneeuw en ik heb vandaag 33 jaar dat roze papiertje, met maar 3x een kleine schade gereden (± € 2ooo )
Veel plezier in de sneeuw vandaag
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
03 jan 2010 10:52
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Mogguh, heeft vannacht hier niet veel gesneeuwd, ligt een heeeel dun laagje. Te weinig om te gaan sleeen, wordt dus het zwembad. Prettige zondag verder.
03 jan 2010 11:18
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Moge people,
Hier 2cm sneeuw te melden iemand
@Rodger: heb ik begrepen dat je jarig bent , als dat zo is , van harte
03 jan 2010 11:20
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Morgeeee,
Er ligt hier 40cm sneeuw man.........................................na alles op een hoopje te hebben geveegd
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
03 jan 2010 11:48
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Had je daar nou die pistenbully voor nodig gisterenavond Ik dacht al hier (Baarn) valt niks en een paar Km verderop (Veenendaal) een heel pak sneeuw
03 jan 2010 11:52
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Je moet niet alles geloven wat ik zeg Willem, ik heb een rijke fantasie, dat weet je nu toch wel? Ga jij maar lekker zwemmen, dan ga ik hier nog even van de skie schans af..........................van 40cm hoog
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
03 jan 2010 12:00
suikerbroer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum