Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
 Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Bartjeuh rijdt al een tijdje Tesla en houdt ervan om echte sportwagenbezitters te trollen. Dan is ie hier aan het juiste adres. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
06 maart 2014 17:04 |
|
 |
Bartjeuh
|
Ja, dit Porsche-forum moest ik toch wel eventjes op mijn trolpalmares kunnen schrijven.
Graag gedaan, dus!
|
06 maart 2014 17:19 |
|
 |
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 maart 2014 17:20 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ga dr maar ns mee rijden Steefie, wedden dattie sneller is dan n 355 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
06 maart 2014 18:06 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Prima toch, zo zijn er ook mensen die sex hebben met een opblaaspop. Het zal best allemaal wel lukken op zo'n ding maar doe mij toch maar de real deal.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
06 maart 2014 18:52 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
06 maart 2014 19:21 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
De real deal, das toch een Seat voor jou? Zou die pop toch maar ns proberen 
|
07 maart 2014 0:28 |
|
 |
leander
Brabant - Westland
|
Zal ik een (basis) uitje organiseren naar de Tesla fabriek in Tilburg NB? Als Tesla fan ben ik wel benieuwd overigens.
Let me know....
Groetjes Leander
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
07 maart 2014 0:45 |
|
 |
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Been there, done that, got the car. 
|
07 maart 2014 1:12 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Ik zie dat dit niet het enige forum is waar hij de Tesla probeert te promoten. Maar ik vraag me wel af wat z'n link is met Porsche.
|
07 maart 2014 10:27 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 maart 2014 10:58 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Zou wel eens goed kunnen  , tesla promoten zodat je meer laadpalen kan verkopen haha 
|
07 maart 2014 11:44 |
|
 |
steef
|
Dan mag ie gelijk gaan uitleggen hoe ik met mijn aanhangertje naar Brabant kan komen, en graag weer terug. Of met mijn gezin heel spontaan een weekendje wil skiën, of met de boot richting Frankrijk, of stel.....ik wil gewoon mijn vrijheid behouden, en geen gehoor geven aan die imbeciele overheid. Want die hebben nog heel wat in petto als iedereen aan de elektra is. Ik hoop (en weet eigenlijk al) dat elektra gedoemd is om te mislukken (lange afstand). Jammer voor die palen, jammer voor de zonnepaneeltjes. Ik hoop dat de waterstofmotor niet langer geboycot wordt. Oh ja, Amsterdam wordt vanmiddag plat gelegd, dus als je nog door de tunnels wilt, moet je snel zijn. Er worden acties aangekondigd.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
07 maart 2014 12:00 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Via het GRATIS Supercharge netwerk van Tesla ben je zo in Oostenrijk. En je kunt meer meenemen dan in bijv je 5-Touring...
|
07 maart 2014 12:14 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
07 maart 2014 12:28 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Waarom heb jij dan eigenlijk toch voor die 5-touring gekozen?! (Ik had dezelfde keuze gemaakt hoor in jouw geval)
|
07 maart 2014 13:07 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
45K ipv 100K Gebruikt vs nieuw.
|
07 maart 2014 13:19 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Inperking van je vrijheid noemen ze dat.
|
07 maart 2014 15:08 |
|
 |
dttd
|
Prachtig auto's blijven het. Alle kleuren wel gezien nu maar de bruine en donker grijze zijn mijn favo kleuren.
_________________________________________ Detail Today Auto Detailing high end auto detailing studio http://www.detailtoday.nl
Laatst bijgewerkt door dttd op 07 maart 2014 17:01, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 maart 2014 15:30 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Huh, gratis "brandstof" en superveel ruimte noem jij inperking van je vrijheid???
|
07 maart 2014 16:30 |
|
 |
steef
|
Ik vindt al die electra modellen er echt niet uitzien....geen PAN dus! Ze zijn vooral vormloos, absurd zwaar, en tweedehands geen k.l.o.t.e. meer waard, want niemand zit te wachten op vervanging van die accupakketten Dus de eerste paar jaar interessant voor de zakelijke rijder, daarna rijp voor de sloop, en natuurlijk een afvalberg van oude accu's.....DDT! Als kleine ondernemer kijk ik ook nog of de auto na een paar jaar interessant is voor het 'gewone' volk, anders blieft ik hem niet. Al een keer in de Aap Gelogeerd met dat grijs-kenteken-verhaal...... 
|
07 maart 2014 17:54 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Nee, ik heb het over dat Supercharge netwerk van ze. Ze erkennen hiermee precies het probleem wat je met zo'n Tesla hebt, een te korte actieradius en een te lange oplaadtijd van zo'n accu. En wil de bestuurder van de Tesla met kenteken 5-SVF-45 niet meer als een neuroot z'n rem continue indrukken om de paar seconden als ie aan het rijden is? Er zit namelijk zo'n belachelijk groot remlicht boven je achterruit. Daar hadden ze trouwens ook behoorlijk wat energie mee kunnen besparen door die lichtbalk een stuk kleiner te maken. Scheelt weer een kilometertje of 40.
|
07 maart 2014 22:00 |
|
 |
PaulusdB
|
Die remlichten (wel lekker groot, ja) springen al aan als je het 'gas' (rechterpedaal) een beetje loslaat. De auto remt dan nogal direct op de elektromotor en laadt daarmee de accu's terug op. 'Regen' noemen de yanks, kort voor 'regenerate'.
Je voorligger had dus een wat nerveuze rechtervoet en had beter/zuiniger op de cruise control kunnen rijden.
|
08 maart 2014 0:15 |
|
 |
ArnoM
|
Vraagje aan de beztters van een Tesla. Ik sta voor de keuze om een nieuwe zakelijke auto. Heb een paar maanden een uur proefgereden in een Tesla S. De rij-eigenschappen vielen mij bepaald niet tegen. Wat mij wel heel erg tegenviel dat waren de stoelen. Ben zelf 1.86 m lang en kreeg de stoelen niet ver naar beneden gesteld. Ook vond ik de steun en het comfort van de stoelen erg tegenvallen. Ik ben nu comfortseats in een BMW 5-serie gewend. Graag hoor ik eens wat jullie ervaringen bij het dagelijks gebruik zijn. Herkennen jullie hier wat van?
_________________________________________ 992 4S Cabrio / Taycan 4S
|
08 maart 2014 0:43 |
|
 |
PaulusdB
|
Dit 'probleem' wordt ook onderkent door Tesla Motors zelf. Ik heb het Elon Musk zelf horen uitleggen toen hij in Amsterdam was.
Er komt een aangepaste versie van de stoelen waarbij het middengedeelte minder hard geveerd wordt. Deze aanpassing kan ook bij reeds geleverde auto's doorgevoerd worden. Zoals Musk het uitlegde is het geen simpele aanpassing omdat de stoelen sensortjes bevatten die de positie van bestuurder en passagier op de stoel bepalen. Op basis van die informatie worden de airbags anders aangestuurd. Of het een gratis retrofit wordt, weet ik niet.
Er zijn ook al aftermarket oplossingen in de maak, maar als je de auto toch nog moet bestellen, zou ik op die nieuwe stoelen wachten, of de retrofit als gratis upgrade proberen vast te leggen.
|
08 maart 2014 11:45 |
|
|