Auteur |
Bericht |
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Als je een medeforummer tegenkomt in een ander land maar zonder je P is dat dan ook een mini-meet?
|
26 jul 2013 3:46 |
|
|
Maba44
|
Zwabberbakken tellen niet!
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
26 jul 2013 4:16 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Tuurlijk is dat dan een mini-meet. Een hele leuke lijkt mij. Moghu, Ben je d'r klaar voor Hans Ik hoop dat het droog blijft, kan vandaag geen regen gebruiken. Doe ze.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
26 jul 2013 8:09 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zuks vraag je niet aan een man hé Maare morge maukers, Ben net wakker en er kwam een fris buitje langs Zal maar weer de korte box aan doen, zal wel weer warm worden Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
26 jul 2013 9:09 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Mogge, Blij dat ik gisteren vrij was: stroom op werk uitgevallen, luchtverversing (geen airco ) ook... Zat de halve dag in de DD (met airco), zoon weggebracht naar vriendje in t oosten. Ook nog even bij PCTwente langsgeweest. Nog 1 dagje, dan weer weekend...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
26 jul 2013 9:16 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Nog wat leuks gezien in Twente of heb je alleen genoten van de koffie?
|
26 jul 2013 12:46 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Koffie? Nix aangeboden gekregen. En ik had mijn Porsche Polo nog wel aan. Zeker omdat Max op de toeter van die rode Turbo drukte Niets zien staan (dwz niets waar ik m'n Targa voor zou willen ruilen). Ze bevinden zich bij Porsche nog wel in VW denial: de V6 van de KJN zou geen VW motor zijn... is volgens mij vrijwel hetzelfde blok als in m'n Passat...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
26 jul 2013 13:15 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Dus jij hebt een Porschemotor in je Passat!
|
26 jul 2013 20:51 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou Hans, prettig dat jij dicht bij huis was vandaag. Wij hebben ruim anderhalf uur stilgestaan op de A9. Wat was ik blij dat ik niet met de P was gekomen. Het was smoorheet, op een gegeven moment 36 graden. Dan is de airco van de DD toch wel aangenaam. Lucas heeft genoten van je scheurijzer!! Ben benieuwd hoe het vanavond is gegaan.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
26 jul 2013 22:02 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Morguhhh, Hey Hans, leuke dag gehad
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
27 jul 2013 5:28 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
en ik ze dat nog iemand een SUPER dag heeft gehad!!
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
27 jul 2013 6:29 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
Charmante sokken
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
27 jul 2013 6:48 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hé meneer Delnoy, zomaar mijn foto's aan het verspreiden....... Lucas vond het geweldig. Had alleen wat moeite met het naar buiten kijken: "Mam, je zit bijna op de grond, zo laag". Of Hans het leuk vond
|
27 jul 2013 9:28 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Twas toch best gzg vrijdagmiddag Kon gelukkig snel de weg af, wat was er gebeurd Met Mike werd het nachtwerk en moest hem tot stoppen dwingen Op zeker moment stonden we in Haarlem centrum op de stoep en fietspad en de parkeerwachten er omheen Mike even keurig op z'n Haags en hij had ze zo om en konden de sessie afmaken Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
27 jul 2013 9:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Een behoorlijk ongeluk Hans, waardoor iedereen tot slot op één baan moest. Veel politie, 3 auto's in de prak op de takelwagen(wellicht meer betrokkenen) en hoe het is gebeurd weet ik uiteraard niet, maar van de buitenste baan tot de binnenste baan stonden behoorlijk wat sporen. En op dat stukje waren er 5 banen. Ik was al blij dat wij redelijk vooraan stonden, 4 km voor het ongeluk. Later werd het 10 km.
En het was zeker gezellig gisteren! Tja, Mike........ik was er al bang voor. Die weet van geen ophouden.
|
27 jul 2013 9:54 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Avond maukers, Vanmiddag een mooie rit langs de IJsselmeer tot Enkhuizen, terrasje erbij kanniebeter (nou ja met de 911 ) Terugweg bij Volendam v/d Valk een hapje gegeten met Saskia en een heerlijke dag gehad Moet eerlijk toegeven zo'n 335 gaat ook lekker van zijn plaat Mauk ze
|
28 jul 2013 19:43 |
|
|
Delnoy
|
Kreeg net deze foto's. Bestuurder heeft de onderrug gebroken wist men te melden. Bekende ???? Zonde van de wagen. Bestuurder, goed herstel gewenst.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
30 jul 2013 9:01 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Brrr. Gebroken onderrug is niet best.
|
30 jul 2013 9:46 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Daar word je ook niet vrolijk van, ziet er niet uit Hoop dat het toch nog meevalt voor de gewonde persoon/personen Mauk ze
|
30 jul 2013 9:57 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
heftig
MOD: onderwerp - vanuit Internet en media (m.b.t. Porsche) - HEFTIG in de kroeg gezet.http://www.nu.nl/binnenland/3537619/a50 ... wagen.html
_________________________________________ Nie janken.
|
30 jul 2013 10:42 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: heftig
ZO, dat wil je niet meemaken Ik vraag me af wat de oorzaak zijn? Klapband?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
30 jul 2013 10:45 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Re: heftig
hipo= suiker te kort
_________________________________________ Nie janken.
|
30 jul 2013 10:50 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Wanneer is Michiel jarig .. of je doet jezelf er 1'tje kado - Aanbieding is geldig tot (en link werkt tot) 2 Augustus 11:59 uur
|
01 aug 2013 13:09 |
|
|
Delnoy
|
Michiel heeft er al een. Netjes gekocht van zijn verjaardag centjes
|
01 aug 2013 19:14 |
|
|
Delnoy
|
Morgu !!!!!!!!!!! Rustig hier. Iedereen op vakantie ????? Enjoy
|
02 aug 2013 7:59 |
|
|