Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:37

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2470 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 99  Volgende
KNVB competitie 2010-2011 + randzaken 

Mijn clubje is: (Niet meer dan 10 opties mogelijk.)
AJAX 40%  40%  [ 38 ]
AZ 3%  3%  [ 3 ]
FEYENOORD 16%  16%  [ 15 ]
FC GRONINGEN 5%  5%  [ 5 ]
SC HEERENVEEN 2%  2%  [ 2 ]
PSV 11%  11%  [ 10 ]
TWENTE 7%  7%  [ 7 ]
UTRECHT 1%  1%  [ 1 ]
VITESSE 0%  0%  [ 0 ]
Andere club 15%  15%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 95

KNVB competitie 2010-2011 + randzaken 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: KNVB competitie 2010-2011 + randzaken
Erick schreef:
@DS: Als dit over bijv de Zeeuw ging had je absoluut anders gerageerd. :idea:

Dat denk ik niet. Kan mij ook niet heugen dat ik leuk of lollig heb gereageerd op het akkefietje van Theo Jansen.

Maar ik heb het niet over supporters. Dat er op een ajaxforum lollig over gedaan wordt vind ik tot daar aan toe, maar journalisten mogen wel iets meer nadenken voordat ze iets opschrijven.

20 sep 2010 21:17
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Maarten schreef:
Uiteraard. Maar in dit topic zuigt hij vooral.

Je hoeft mijn bijdragen niet te lezen. :idea:

20 sep 2010 21:20
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
7x de toegestaande hoeveelheid is ECHT veels teveel.
Ik drink (bijna) nooit en sowieso nooit als ik moet rijden.
Begrijp werkelijk niet dat PSV hem de hand boven het hoofd houdt.
Ben benieuwd naar de boete!!! Zal wel max 1 week salaris zijn...

Als prof heb je ook een voorbeeldfunctie, en daar mag best meer de nadruk op liggen.
(geldt net zo voor v.d. Wiel en die Feyenoorder waar ik de naam nu even van kwijt ben)

Lange vakantieReis wat mij betreft.

20 sep 2010 21:25
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
tja, wat doet jouw werkgever als je 's avonds gepakt wordt met 3x het maximum promillage? (er even van uitgaand dat je loonslaaf bent)
tja, wat doe jij met een medewerkers die s avonds gepakt wordt met 3x het maximum promillage? (er even van uitgaand dat je werkgever bent)

WIj hebben in contracten staan dat 'een veroordeling of boete voor een vergrijp aanleiding kunnen zijn voor ontslag'. Maar ja, als het je beste verkoper is? Ontsla je hem dan als gepakt is met 220 km/u tijdens het autobahnrasen met een forum waar hij lid van is? zou je het realistisch vinden dat je werkgever jou eruit gooit als je gepakt wordt met teveel drank op, op de terugweg van een zakelijk diner met je belangrijkste klant?

Tja... :scratch:

20 sep 2010 21:56
Profiel
@Erick:

Ik kan mij niet herinneren dat je zo streng wilde zijn voor Jansen... En dan mij (zonder reden) beschuldigen van twee maten?

Overigens: het is een zeer kwalijke zaak (ben zelf ook tegen alcomobilsme), maar hij is niet bepaald de eerste voetballer die iets heeft uitgespookt (helaas). En ik ken geen voorbeelden van voetballers die om deze reden de laan uit zijn gestuurd. Wat dat betreft was het al heel uniek dat PSV hem vorig jaar wel de laan uit stuurde.

Er zit overigens wel een andere kant aan dit verhaal. Voetbalclubs halen jonge spelers van heinde en verre en de begeleiding laat vaak te wensen over. Dat is bij PSV zo, maar ook bij andere clubs in Europa.

Nou kun je je schouders ophalen en zo'n speler laten vallen, maar je hebt ook verantwoordelijkheden als club. En ik vind het wel terecht dat PSV kiest om hem te helpen zo lang als hij geholpen wil worden. Misschien dat anderen het Reis gunnen om te eindigen in de goot. Ik dus niet. En dat zou ik hem ook niet gegund hebben als hij bij ajax had gespeeld.

20 sep 2010 22:00
Profiel
Lemmer (PF #48)
Je herrinering is niet de juiste.
Ik veroordeel met drank op achter het stuur altijd!!!

Ik gun Reis de goot ook niet.
Maar iemand met een drugs verleden (als het al verleden is...) die nu wordt gepakt met 7x (!!!) de toegestaande promilage mag van mij achter slot en grendel.
Je dochter zou maar aangereden worden door in dit geval iemand als Reis.

@Horn: ik begrijp je punt, maar kijk hier echt anders tegen aan.

20 sep 2010 22:42
Profiel Twitter 
Erick schreef:
Je herrinering is niet de juiste.
Ik veroordeel met drank op achter het stuur altijd!!!

Jouw veroordelende post over Jansen is kennelijk gewist. Vreemd...

Citaat:
Ik gun Reis de goot ook niet.
Maar iemand met een drugs verleden (als het al verleden is...) die nu wordt gepakt met 7x (!!!) de toegestaande promilage mag van mij achter slot en grendel.

Die 7 keer is sensatie zoeken. Het is 1,4, hetgeen net geen 3 keer de normale toegestane hoeveelheid is (het is m.i. onzin om beginnende bestuurders minder toe te staan, als je overtuigd bent dat het de rijkunsten beïnvloed, wat ik overigens ben, dan moet het voor iedereen niet toegestaan zijn).

En slot en grendel... Met alle respect, maar met deze hoeveelheid zal een bestuurder zijn rijbewijs maximaal twee weken kwijt zijn. Bij een beginnend bestuurder ligt dat anders, maar zoals hierboven uitgelegd: die twee maten zijn onzinnig.

Citaat:
Je dochter zou maar aangereden worden door in dit geval iemand als Reis.

Dat roepen ze ook wel eens als iemand harder rijdt dan toegestaan.

Feit is dat Reis geen ongeval heeft veroorzaakt. Ik ken voetballers die dat wel gedaan hebben met dan wel ernstig gewonden, dan wel doden ten gevolge.

Hij verdient best een stevige straf, maar gevangenisstraf? Kom op...

20 sep 2010 22:50
Profiel
Lemmer (PF #48)
Niet te letterlijk nemen!!
Rustig blijven ademen.

Kluiverts straf was destijds ook te laag. (beide keren)

Die 7x heb ik vanaf het nieuws en ken de exacte cijfers niet.

20 sep 2010 22:54
Profiel Twitter 
Lemmer (PF #48)
Hele voetbal topic van vorgaande jaren zijn toch al weg?
Heb net even snel gezocht maar kon niks vinden.

20 sep 2010 22:55
Profiel Twitter 
Erick schreef:
Hele voetbal topic van vorgaande jaren zijn toch al weg?
Heb net even snel gezocht maar kon niks vinden.

Heb je teveel gezopen ofzo? :mrgreen:

Nee, het is er nog. En Jansen is niet eens genoemd. En terecht ook, het gaat over voetbal. Als er nu een leuke grap over gemaakt kan worden, vooruit. Maar dit voorval is niet bepaald om te lachen (net als de overige bekende voorvallen met Kluivert, Jansen, Koeman, Blind, enz.). Nou ja, bij Koeman kun je dan nog lachen om de naïviteit dat als je maar eerlijk zegt dat je maar een paar meter hebt gereden met alcohol op om te wachten op de chauffeur dat de agent de geest van de wet gaat hanteren...

20 sep 2010 23:06
Profiel
Lemmer (PF #48)
En nu weer over voetbal: :wink:

AMSTERDAM - Atletico Madrid hoopt dat Ibrahim Afellay op korte termijn zijn handtekening zet onder een overeenkomst die per volgend seizoen geldig is. De Spaanse club zocht al contact met Rob Jansen, de zaakwaarnemer van Afellay.

Het contract van de middenvelder van PSV loopt medio 2011 af, maar het is nog maar de vraag of hij deze verbintenis besluit te verlengen. Doet hij dat niet, dan hoeft Atletico voor Afellay geen transfersom te betalen.

De 24-jarige international staat open voor een overgang naar Madrid, weet VI. Eerder had de Duitse club Hamburger SV goede hoop Afellay over te nemen van PSV, maar daar stond hij uiteindelijk niet voor open.

Ook Everton en Fulham kregen nul op het rekest. Afellay is bezig aan zijn achtste seizoen in dienst van de club uit Eindhoven. Tussen 2005 en 2008 werd hij telkens kampioen met PSV.

20 sep 2010 23:10
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
hier begrijp ik dus niks van. hoezo leg je een kerel vast meer dan een half jaar van tevoren. iemand die echt wel aardig kan ballen, maar over een half jaar ook nog wel beschikbaar is. en vervolgens moet je maar afvragen of hij zijn contract met psv om 'administratieve redenen' niet verlengt zodat je nog meer moet neertellen voor zo'n speler... maar er zal vast wel over nagedacht zijn. Doet me denken aan het voorcontract dat Rijkaard ooit tekende...

21 sep 2010 6:49
Profiel
Als hij eenmaal getekend heeft voor het komend seizoen, dan loopt hij dus gratis de deur uit, maar heeft Atletico per direct de transferrechten vanaf 1 juli 2011.

Wel hebben ze een probleem als hij geblesseerd raakt.

Overigens vind ik deze handelswijze niet chiq. Het werkt competitievervalsing in de hand. Maar goed, dankzij een van de meest domme gerechtelijke uitspraken uit de geschiedenis is het mogelijk.

Het zou mij overigens niet verbazen als Atletico het contract als drukmiddel gebruikt om voor een prikkie Afellay mee te nemen in de winter. Overigens... als Afellay dit doet zou ik hem gewoon terug zetten naar het tweede. Ga maar lekker een jaar nauwelijks ballen. Kijken of dat goed is voor je loopbaan. Ik ben sowieso niet onder de indruk van hoeveel beter PSV speelt met Afellay (integendeel dus).

21 sep 2010 8:53
Profiel
Reis was geplaatst in een gastgezin en mocht pas sinds kort avondjes/nachtjes weg met vrienden zoals Cassio Ramos.
Ik vind dit toch wel een aardige opvang voor zo een jongen.
En 2x in de fout gaan zou ik ook maar moeilijk kunnen accepteren...

21 sep 2010 11:46
Profiel
Lemmer (PF #48)
Vink fluit FC Twente - Ajax

Pieter Vink is door de scheidsrechtercommissie van de KNVB aangewezen om de topwedstrijd FC Twente - Ajax te fluiten, die aankomende zaterdag wordt gespeeld. Opvallend, omdat Vink vorige week het einde van zijn internationale fluitcarriére aankondigde en in eerste instantie zijn spelregeltest niet haalde.

:popcorn:

21 sep 2010 13:28
Profiel Twitter 
Slechte keuze. Hij ligt gevoelig bij de aanhang van ajax en belangrijker: hij kan er helemaal niets van.

Er gaat zeker weer een Vink-momentje komen...

21 sep 2010 16:34
Profiel
Lemmer (PF #48)
Afbeelding

:popcorn:

21 sep 2010 16:37
Profiel Twitter 
Devils son schreef:
Slechte keuze. Hij ligt gevoelig bij de aanhang van ajax en belangrijker: hij kan er helemaal niets van.

Er gaat zeker weer een Vink-momentje komen...

+1 lijkt wel of ze het express doen...

Vink-momentje: zuivere strafschop niet geven aan Suarez en geel trekken voor schwalbe. En na afloop de beelden zien en dan zeggen dat het inderdaad een pingel moest zijn.

Gelukkig staan we dan al met 0-3 voor...!

21 sep 2010 16:41
Profiel
En tegen Twente kost het ajax al snel een punt. Nou zou ik daar niet helemaal rouwig om zijn (eerlijk is eerlijk), maar van de andere kant: het is wel erg als je kan verwachten dat de scheidsrechter een rol gaat spelen in het scoreverloop.

21 sep 2010 17:06
Profiel
Misschien leest Vink hier wel mee!

"Donders Vink, doe je best zaterdag!"

21 sep 2010 17:14
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Vink, je hebt sowieso de schijn tegen, dus gewoon nu eens een beetje in ons voordeel fluiten. Leuke pot, mooie testcase, weten we meteen hoe we ervoor staan.

21 sep 2010 21:14
Profiel
Vink, haal gewoon je normale niveau... :mrgreen:

21 sep 2010 23:40
Profiel
Lemmer (PF #48)
Zwolle wipt Willem II na penalty's uit beker
Willem II heeft een nieuwe tegenslag te verwerken gekregen. De Tilburgers gingen dinsdag in de derde ronde van de KNVB-beker na strafschoppen onderuit bij Zwolle.
Na reguliere speeltijd en verlenging was de stand 2-2. Doelpunten van Zwolle kwamen van de voet van Arne Slot en Sjoerd Ars. Voor Willem II scoorde Maceo Rigters twee keer. In de strafschoppenserie miste alleen Willem II-speler Jan-Arie van der Heijden. Doelman Diederik Boer schoot de beslissende strafschop binnen namens Zwolle.

Willem II is het seizoen bijzonder slecht gewonnen. In de Eredivisie vergaarde de club van Gert Heerkes nog geen enkel punt, waardoor het troosteloos onderaan bungelt.

:ba: :ba: :ba:

21 sep 2010 23:46
Profiel Twitter 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Devils son schreef:
Vink, haal gewoon je normale niveau... :mrgreen:

:lol:

21 sep 2010 23:49
Profiel
Lemmer (PF #48)
Dit topic vind ik dus erg gezellig en ik hoop dat dat ook zo blijft.
Respectvolle rivaliteit.

KNVB beker:
Ruststand Ajax - MVV: 3-0 :D

22 sep 2010 19:34
Profiel Twitter 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2470 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 99  Volgende