Auteur |
Bericht |
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: Even geen Porsche (Audi-adepten onder elkaar)
Ho ho.... Audi rijders stappen niet zomaar over op een Boeren Mest Wagen....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
20 maart 2014 11:00 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Precies!!!!!! We kruipen in een hoekje en gaan zachtjes zitten huilen!!! (althans ik dan )
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
20 maart 2014 11:09 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Maar dat heeft dan vooral te maken met het feit dat je voor een Aldi geen drol terug krijgt bij inruil op een echte wagen
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
20 maart 2014 11:53 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Vanwaar die aversie Cazzo?!?!?
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
20 maart 2014 11:55 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Waarschijnlijk hebben ze hem als kind ooit weggestuurd bij de Audi-dealer als ie weer eens met z'n plakhanden tegen de showroom aanstond.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 maart 2014 12:09 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Geen aversie, medelijden.
|
20 maart 2014 12:12 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Toen ik kind was bestonden er nog geen Aldi-dealers
|
20 maart 2014 12:13 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Thnx... Ik kan op het moment wel wat medelijden gebruiken! Maar toch blijf ik trouw!!
|
20 maart 2014 12:21 |
|
|
Cloaca
|
Nu heb je het over Alfa's.... ook met een A....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
20 maart 2014 12:44 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Ken het gevoel, rijd ook al jaren een poor man's Audi, ondanks alle technische problemen. Al lonkt een B5je nog steeds...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
20 maart 2014 14:05 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Heb n keer een 156 sportwagon op een 325I ingeruild. Ongelofelijk, maar kreeg een bere goede inruilprijs. Had ik ook niet verwacht...
|
20 maart 2014 14:07 |
|
|
Cloaca
|
Tja, ligt aan je verwachtingspatroon natuurlijk.... 10% meer dan de oudijzer prijs kan men natuurlijk ook als een bere goede inruilprijs zien...
|
20 maart 2014 14:22 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ach, ik was blij verrast...
|
20 maart 2014 14:41 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
5% dus.
|
20 maart 2014 15:50 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Stond wel hoog toen
|
20 maart 2014 17:07 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Hebben wij gedaan, van A6 C6 naar BMW 5 F10. Heel toffe auto, niets aan op te merken. Maar toch... we verkiezen de A6.
|
20 maart 2014 17:11 |
|
|
Targa Floriaan
|
Ben heel benieuwd waarom, dobbelsteen. Twijfel zelf tussen die 2.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
20 maart 2014 17:39 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Daar weet ons aller Knauf wel raad mee...
|
20 maart 2014 17:50 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
Onderstel, bij de A6 hadden we quattro en bij 5 xdrive. En dat onderstel is echt veel beter rijden in de A6. De 5 zwalpt precies veel meer. Sportonderstel (of M-onderstel?) was niet mogelijk bij xdrive. Bij RWD is de situatie wellicht anders, waarbij je wel sportonderstel kan nemen. Voor de rest is er eigenlijk weinig verschil tussen beide wagens. Idrive vind ik veel beter bij BMW dan de MMI (ook van de C7). Qua afwerking, zijn ze aan elkaar gewaagd. De keuze is eerder kwestie van smaak, dan dat je echt rationele verschillen kan opnoemen.
|
20 maart 2014 18:22 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Heerlijke wagen idd. Die van mij is S-line met S onderstel, kleeft gewoon aan de weg. Maarja....met weemoed kijk ik terug op de dagen dat ik een S8 had. Oooooiiiiit komt die er weer....
|
20 maart 2014 18:53 |
|
|
Targa Floriaan
|
Er stond / staat een mooie S8 te koop bij Audi in rotjeknor. 35k km, nog geen 40 mille! Helaas geen schuifdak (en geen station ) Droom van een (R)S6, maar ja, ratio wint t van de emotie...net als bij de BMW 5
|
20 maart 2014 20:53 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
I have a dream: RS8 Avant.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
20 maart 2014 22:15 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Tja....die in rotterdam is idd erg mooi!! Maar van zo'n model kan ik echt alleen maar dromen. IK zou al tevreden zijn met het eerste model...D2 Of een RS8 Avant....zou ook wel leuk zijn. Vanmiddag bezig geweest met het alarm. Gelukkig op kunnen lossen.....het was een los contactje in een portier. Scheelt weer!! Er zat ook nog een ABS storing in......direct ook hier maar even naar gekeken. Linksvoor ff de sensor los gemaakt en ff schoongemaakt en nu lijkt ook deze storing verholpen. Hopelijk blijft het hier nu ff bij want ik ben het een beetje zat.......(klopt af op hout!!)
|
20 maart 2014 23:25 |
|
|
Targa Floriaan
|
Wees blij dat je het zelf kunt oplossen. Ik moet voor elke storing naar de dielert, ben niet zo technisch (en heb geen tijd/geduld om me erin te verdiepen). Als ik aan zoiets zou beginnen zijn er twee mogelijkheden hoe het afloopt: ofwel alles ligt uit elkaar en ik krijg het niet meer terug -> dielert. Of het lukt wel, maar ik sloop iets anders -> dielert.
|
21 maart 2014 9:59 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
A6 en A4 avant zijn mooie wagens, daar niet van. Maar de A8 is gewoon een klassebak die in sedan hoort Overigens, RS8 zou ik ook wel eens willen meemaken.
|
21 maart 2014 11:55 |
|
|