Auteur |
Bericht |
Frans D
|
 Re: Even geen Porsche (Mercedes-Benz adepten onder elkaar)
Het beste is voor een 350 het vroegere type te gaan, standaard geen ABC en de beste motor. Het latere type had problemen met de motor en problemen met de ABC kunnen je als het heel erg tegen zit zo 10K kosten. En problemen met de ABC komt vrij regelmatig voor, want het is heel erg onderhoudsgevoelig. Mooiste uitvoering zelf vind ik met het panoramadak. Dit is een goede topic om je erop in te lezen.
|
09 jan 2017 9:14 |
|
 |
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Top Ja die ben ik aan het lezen Thanks!
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
09 jan 2017 10:11 |
|
 |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Mercedes zondagsrijders... geinig 
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
10 jan 2017 21:33 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
10 jan 2017 22:19 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Die heb ik nog wel voor je ... maar is ook (cypresse) groen van buiten  W123 1983 158DKm
|
10 jan 2017 22:42 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Morgen stukkie sturen met de Giulia als gezinsvrachtauto. Maar zag net ook de cla shooting brake. Ook lekker. Iemand ervaring mee?
_________________________________________ rouge et noir
|
14 jan 2017 0:55 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Heb nu 25000 km met de shooting brake gedaan Weet niet hoe groot het gezin is want achterin is niet heel ruim Wel meer hoofd ruimte dan bij de coupe
Ik ben er heel tevreden over, fijne automaat Heb een benzine en vind de tank wat klein als je soms 250 km per dag rijdt Maar is voor mij eigenlijk niet te vergelijken heb 12 jaar dagelijks met de 964 gereden en nu de cla en minder met de 964 Ik kan je dus niet zeggen hoe het zich verhoud met een andere DD
_________________________________________ remmen is angst
|
14 jan 2017 8:19 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
He Mick, nu moet ik je toch echt even tot de orde roepen. Een CLA, seriously?????? Dacht dat je een petrolhead was... Kijk anders ns naar de recente vergelijkingstest van zon ding in Autovisie. Wordt de vloer mee aangeveegd 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
15 jan 2017 18:03 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Tis niet mijn auto hè... Vinnut wel een mooi ding. Sorry 
_________________________________________ rouge et noir
|
15 jan 2017 19:30 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
2 serie cabrio dan maar 
|
15 jan 2017 23:22 |
|
 |
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Hahahaahahaha
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
16 jan 2017 1:58 |
|
 |
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
Nee die (auto's) van tegenwoordig...... Mercedes met Renault motoren , Bmw 's met 3 cilinders , allemaal de zelfde neus en look 200 varianten op 1 model......echt. Familie van mij ook, hun hebben nu een BMW , ja wij hebben een BMW (lease van het werk) is het een 318 3 cilinder Dan ben je wel echt auto liefhebber!!!!!! Als ik met een 3 cilinder ga rijden is het wel een Daihatsu charade  (dat past beter bij elkaar) gr
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
21 jan 2017 9:11 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Uitsluitend de 1.5 diesel. En dan nog alleen de blueprint van de motor.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
21 jan 2017 9:33 |
|
 |
w.w.doet.
|
Een nieuwe Mercedes is ook niet meer te krijgen zonder T.V. erin 
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
21 jan 2017 10:01 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Citan 
|
21 jan 2017 18:31 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Onder andere de Citan inderdaad.
|
21 jan 2017 19:58 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Alleen blueprint van de motor.. 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
21 jan 2017 22:41 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Enige Mercedes aan Citan is de ster op de grille (en de prijs wschl). En die ster wordt er vermoedelijk ook nog door Renault opgeplakt 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
22 jan 2017 14:10 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mercedes Citan, Die moest ik googelen. _%E2%80%93_Frontansicht,_23._M%C3%A4rz_2014,_D%C3%BCsseldorf.jpg) Ik begrijp dat de Mercedes adepten nu wild enthousiast worden....... Het blijft een apart volkje..... 
|
22 jan 2017 16:15 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Dat is net te kort door de bocht. Inderdaad samenwerking met zowel Renault als MB onderdelen. In elkaar gezet door MB. Voldoende verschillen om het toch 2 niet identieke auto's re maken. Bij de personenauto's waar de 1.5 diesel wordt gebruikt is dit inderdaad zo. Bij de Citan (BW) zijn er meer overeenkomsten.
|
22 jan 2017 17:26 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
AMuS vond Citan en Kangoo allebei even slecht...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
22 jan 2017 19:48 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Ben blij dat ik die info niet hoef te missen 
|
22 jan 2017 20:15 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ze zijn wel even lelijk.... 
|
22 jan 2017 20:51 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Dat is zeker 
|
22 jan 2017 22:46 |
|
 |
w.w.doet.
|
Ben aan het rond kijken voor een andere Benz voor Totmbo (wat het betekent is mij een raadsel, weet wel wie jullie er mee bedoelen  ) Ze rijd nu met een c180 van 2008 destijds nieuw gekocht (90000km) Ze houd niet van het interieur van de nieuwe benzen zwart hoogglans en vaste T.V. scherm erin die je niet kunt wegklappen. Dus op zoek naar wat oudere Benz, een S klasse vind ze wel wat....... maar is gewoon weg niet te vinden van bj 2006/2011, op benzine en met minder km dan haar eigen auto en geen LANGE uitvoering en normaal zwart interieur. Oudere S-klasses wel ???  maar dat model is niet zo mooi Vreemd dat er wel oudere zijn en de nieuwere niet....... Ik kan ze niet vinden in nl 
|
28 jan 2017 11:29 |
|
|