Auteur |
Bericht |
MY00
Cayman S
|
 Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)
Ik laat het je wel weten. Op de een of andere manier ben ik verslaafd aan mij TAG. Heb ook nog een Zenith welke altijd in de watchwinder zit, dus ik kan mij goed indenken dat dit horloge vaak in de oplader blijft. Maar wie weet, misschien is ie wel zo leuk en makkelijk dat ik deze meer draag dan de Zenith.
_________________________________________ Mvg,
René
|
25 sep 2016 9:30 |
|
 |
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Ik weet wat je bedoelt. 2 jaar geleden kocht ik mijn eerste smartwatch: een Pebble Steel. Echt een perfect klokkie ,alleen na 1,5 jaar begon het display kuren te krijgen.(strepen..vastzitten) 2 x op een knopje drukken en het was weer over(tijdelijk) Dus ging ik op zoek naar een andere Smartwatch. Natuurlijk dacht ik aan een Apple, maar ik vind deze zeer prijzig en ze waren niet waterdicht. wat de 2de gen wel is.Maar die was nog niet geïntroduceerd. Met het oog op de mogelijkheden,de scherpe prijs en het feit dat de Finow x5 een Amoled scherm heeft dacht ik "kom laat ik eens kijken" Het draagcomfort van dit horloge is zo goed, dat ik het nu bijna dagelijks om heb. Bijna want op dit moment heb ik mijn BreitlingBlackbird met Nato om. Dus voor mij zullen de "echte uurwerken" altijd blijven. Al was het alleen maar omdat die smartwatches ook telkens weer aan de lading moeten 
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
Laatst bijgewerkt door thedutchguy op 25 sep 2016 11:18, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 sep 2016 10:39 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Grappig. Heb zelf al ruim een jaar een Apple watch maar kan er niet aan wennen. Draag hem zelden tot nooit. Toevallig dit weekend weer 's opgeladen. Toen was 'ie dus niet meer gepaired met mijn iPhone, was de watch iOS verouderd.... Kortom, drie uur later  doet 'ie het weer. Zal wel weer in de kast landen. Geef mij maar een echt horloge (in mijn geval: een Rolex sub nodate, een TAG Heuer Targa Florio, een Seiko SKX009 of een Alpina).
|
25 sep 2016 10:48 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Heb m ook alleen met sporten om eigenlijk....
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
25 sep 2016 11:02 |
|
 |
horn
PF #57
|
Rolex sub no date. Ben ik ook nog steeds erg blij mee. Kon laatst eindelijk via Maarten mijn zeer gewenste Heuer Carrera 2447N uit 1968 (ben zo'n oud vel dat een klokkie van zijn geboortejaar wil  ) kopen. Al een tijdje naar op zoek. Wil totmbo hem geven voor mijn 50e verjaardag maar dat duurt nog bijna 2 jaar. De druk ligt nu bij haar. Moet ze er tegen die tijd maar weer eentje zien te vinden.... Deed me toch wel pijn om deze te laten gaan... Enfin, heb vandaag de '49 Breitling maar weer eens om...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 sep 2016 11:30 |
|
 |
Enguess
|
Ja, we hebben het slecht 
|
25 sep 2016 12:52 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Grappig hoe sommigen zweren bij de toevoeging "no date" ... 
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
25 sep 2016 14:40 |
|
 |
amandus
Timeless
|
no dater....is rust in de tent...
_________________________________________ Timeless objects
|
25 sep 2016 16:05 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Draag nu zelf een jaartje een 116600 Wel datum geen loup, fijne klok
_________________________________________ remmen is angst
|
25 sep 2016 16:47 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Draag dan helemaal geen klok. 
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
25 sep 2016 17:08 |
|
 |
horn
PF #57
|
vind een no date gewoon mooier dan een datum aanduiding. en de tijd weet ik niet uit mijn hoofd. de datum in de regel wel.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 sep 2016 17:53 |
|
 |
amandus
Timeless
|
jawel...anders heb ik geen rust in de tent... 
_________________________________________ Timeless objects
|
25 sep 2016 20:10 |
|
 |
Enguess
|
Er zijn zoveel dingen die ik niet uit mijn hoofd weet en die verwacht ik ook niet allemaal op mijn horloge te zien.
(Hoewel, nu ik er over nadenk, de Apple Watch komt een end....)
|
26 sep 2016 0:43 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
 |  |  |  | thedutchguy schreef: Ik weet wat je bedoelt. 2 jaar geleden kocht ik mijn eerste smartwatch: een Pebble Steel. (...) Dus ging ik op zoek naar een andere Smartwatch. Natuurlijk dacht ik aan een Apple, maar ik vind deze zeer prijzig en ze waren niet waterdicht. wat de 2de gen wel is.Maar die was nog niet geïntroduceerd. (...) Dus voor mij zullen de "echte uurwerken" altijd blijven. |  |  |  |  |
Ik heb ook een Pebble gehad, maar was daar i.t.t. de Apple watch héél snel op uitgekeken. Apple watch 1e generatie is inderdaad niet waterdicht, maar spatwaterdicht blijkt voor mij in de praktijk voldoende en is (nog?) geen reden om 2e generatie te kopen. Mijn horloges met "echte uurwerken" (Breitling Superocean Héritage & Maurice Lacroix Masterpiece) blijven zeker ook hoor!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 sep 2016 12:05 |
|
 |
drknauf
|
. rolex rolex rolex ik heb er weleens van gehoord , wat is dat voor klokje dan .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 sep 2016 12:14 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Als je er een aantal hebt en er de juiste prijs voor krijgt.
|
26 sep 2016 13:21 |
|
 |
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Is helemaal geen klokje maar je ex in een wrap 
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
26 sep 2016 16:34 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Iemand deze al gezien. Niet helemaal mijn ding maar ik vind hem wel geslaagd. Zeker een van de betere Porsche geïnspireerde klokkies en de prijs van ±€200 valt reuze mee. 
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Laatst bijgewerkt door Johann op 30 sep 2016 9:56, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 sep 2016 8:35 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Ziet er erg leuk uit. Denk dat ik de Beta versie ga bestellen helaas is de Alpha versie al "uitverkocht"
_________________________________________ Mvg,
René
|
30 sep 2016 8:53 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Dát horloge vind ik ook cool.
Ik heb het alleen niet zo op met die crowdfundingsdingen...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
30 sep 2016 10:55 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Mooi, maar wel weer 45mm. Zo opzichtig altijd. "For men" staat er dan trots bij, die Noren hebben duidelijk wat te compenseren... 
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
30 sep 2016 11:12 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Erg gaaf, maar helaas via crowdfunding inderdaad  En 45mm is ook een prima maat zonder opzichtig te hoeven zijn 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
30 sep 2016 12:33 |
|
 |
Tilt!
|
De collectie verder uitdunnend, en voor mezelf uitmakend dat ik toch niet zo'n "echte" klokjespersoon ben hierbij te koop: mijn Monaco Gulf van Tag Heuer  Horloge is in perfecte staat, met boekjes, certificaten, doos etc... allemaal erbij. Gemiddelde prijs online is zo'n 4500 Euro, wat ik er dan ook graag zou voor krijgen. Online heb je 't risico van bedot te worden, een goedkope Chinese imitatie toegestuurd te krijgen, klokje die niet is zoals beschreven etc... Deze kan je komen bekijken en zien of ze al dan niet aan de verwachtingen voldoet, de Watch-Winder die ik er voor gekocht had krijg je er gratis bij (met nog plaats voor 'n extra horloge). 
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
30 sep 2016 13:08 |
|
 |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
 Is deze al eens voorbij gekomen? Heb ik jaren en is echt een heel fijn uurwerk
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
30 sep 2016 14:40 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Als ik er 2 ton voor bied, krijg ik er dan ook nog gratis een 991 jubi en een 964 murano bij? 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
30 sep 2016 15:10 |
|
|