Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Het kan altijd gekker: https://www.autoblog.nl/nieuws/tesla-ro ... nde-894472Misschien iets voor Max, dan wint ie ook een keer
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
22 mei 2021 14:25 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Je moet er toch niet aan denken dat de eerste beste Jan jippie met zo’n raket de weg op gaat Vind ik eigenlijk van de Plaid + ook al. Youtube komt vast vol met filmples van stumpers die Pa’s Tesla om een latarenpaal vouwen.
|
22 mei 2021 14:36 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
En dan 'peperdure Tesla in sloot'.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
22 mei 2021 14:44 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Ding kan ook een meter hoog zweven op de thrusters Bizar.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
22 mei 2021 14:44 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Beetje cognitieve dissonantie, Fred? Kun je die electroslak van Porsche nog afbestellen? Zon Taycan is nu toch al een fossiel?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
22 mei 2021 14:47 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Ga jij nou maar je draagarmen natrekken en laat mensen met smaak met rust
|
22 mei 2021 14:50 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Ja!
|
22 mei 2021 15:17 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Mensen met smaak die voldoende hebben aan elektrische voertuigen van Volkswagen nemen de Audi e-tron GT.
|
22 mei 2021 19:19 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Ga ervoor, zou ik zeggen.
|
22 mei 2021 19:59 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Mijn achterbuurman koos ook voor de e-tron in plaats van de taycan. Mijn wijn zuipt ie op maar verder is ie in de war...
|
22 mei 2021 20:16 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Nee: het beste, of niets.
|
22 mei 2021 20:18 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Ja zo ken ik je.
|
22 mei 2021 21:10 |
|
|
Hans44
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
https://aftersalesmagazine.nl/algemeen/ ... van-bandenMet dat electrisch gedoe gaan we de wereld ook niet redden blijkbaar Die deeltjes teller voor de apk kan straks in het spatbord ipv de uitlaat.
|
23 jun 2021 18:36 |
|
|
Novastorm
987.2 Cayman S PDK
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Terug naar houten wielen?
|
23 jun 2021 18:54 |
|
|
Hans44
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
ja goed plan op een P die 300kmh loopt
|
23 jun 2021 19:18 |
|
|
Novastorm
987.2 Cayman S PDK
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Je Porsche kan geen vervuilende stoffen meer uitstoten als hij total loss is omdat je harder dan 40km/h probeerde te gaan op je nieuwe houten wielen, weer een stapje dichterbij het redden van de wereld.
|
23 jun 2021 19:49 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
De uitstoot. De uitstoot van wat precies? In het artikel staat taalkundig gewoon helemaal niets! Is er weer een dieselrijder die net heeft getankt aan de slag gegaan met de laptop?
|
24 jun 2021 13:30 |
|
|
Hans44
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Ik snap dat alle electro aanbidders het allemaal niet willen zien of horen, maar dit is niet eoa op zichzelfstaand artikel wat een journalist uit zijn duim heeft gezogen https://www.auto-motor-und-sport.de/tec ... brieb-suv/en zo kan ik er nog een hele hoop vinden.
|
24 jun 2021 14:31 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Dat gaat om fijnstof. Prima. Iedereen snapt dat een auto wel meer uitstoot levert dan alleen fijnstof.
Als je alleen schrijft uitstoot suggereer je dat het om het totaal aan uitstoot gaat. En dat is gewoon onzinnig.
Het was een heel slecht artikel. I call ‘em as I see ‘em.
|
24 jun 2021 14:42 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Over fijnstof gesproken... wat te denken van (race)remblokken
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
24 jun 2021 21:15 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Hoe was t ook alweer? "Remmen is angst". Maar het is dus ook slecht voor het milieu. Wat dan weer pleit voor e-autos, die remmen op de motor. Maar daar slijten te banden dan weer harder door. Wat een dilemma's allemaal...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
25 jun 2021 8:23 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Waarom zouden banden harder slijten door remmen op de motor ipv remmen op de ouderwetse manier?
Ik moet eerlijk zeggen dat met de Model 3 de banden bij mij echt enorm lang meegaan. Zo'n elektrische auto nodigt toch uit tot heel relaxed rijden en anticiperen.
|
25 jun 2021 11:51 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Ergens moet er toch wrijving optreden tussen de auto en de weg. Deels interne wrijving, die in stroom wordt omgezet, maar uiteindelijk worden toch de wielen door wrijving tov de weg afgeremd.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
25 jun 2021 13:11 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Natuurlijk, maar toch niet meer dan wanneer je remt door middel van blokken en schijven?
|
25 jun 2021 13:39 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
juist minder, je hebt niet de wrijving van de blokken op de schijven...
Het standaard verhaal is volgens mij dat de elektrische auto zwaarder is en daarom meer fijnstof produceert bij remmen en optrekken (er moet meer massa worden versneld of geremd. daar is meer energie voor nodig)
Volgens mij zet een dynamo geen wrijving om in stroom, iets met magnetisme...
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
25 jun 2021 14:47 |
|
|