Auteur |
Bericht |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
Serieuze boel hier precies vanavond. Ik ben net terug van de wijncursus. De Italiaanse wijnen waren aan de beurt. Paar goeie tussen, maar toch nog altijd voor Franse.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
29 okt 2009 0:11 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Sereneus? tis al na elluven, hoor.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
29 okt 2009 0:16 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Uitgestorven...volgende kroeg moet maar een disco worden..trekt veel meer mensen. Is iedereen al weer op 1 oor hier?
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
29 okt 2009 0:42 |
|
|
esgigt
|
Geen disco op woensdag hoor... die herrie kun je de buren niet aandoen ik zit nog op een oor, maar ik denk dat liggen beter zal gaan
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
29 okt 2009 0:46 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dat ligt er aan wat voor buren je hebt en op welke afstand....ben wel van het sociale...maar met wat slimmigheid kun je genoeg herrie maken zonder anderen er mee lastig te vallen(mits je niet aan 4 kanten buren hebt).
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
29 okt 2009 0:49 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou ik zal het ontbijt nog maar niet klaar zetten, want dan begint er weer iemand over een stukje vershoudfolie dat ie mist. Dus.....Dick..goedemorgen..want staat er vandaag weer voor ons klaar
|
29 okt 2009 1:29 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Kom nog even binnen voor een wijntje! Dan plat! Morgen op weg naar Ned.! Tussenstop bij de familie "Wim" En dan tot ziens op zondag
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
29 okt 2009 2:04 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers ik zal er een bijzonder lekker ontbijt van maken Sigrid werk en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
29 okt 2009 7:00 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ziet er wederom goed uit Dick. Dank. Ik krijg zo om 9.00 uur eindelijk de sleutel. Vol aan de bak dus....
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
29 okt 2009 8:52 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en wat een luxe weer paere. Zou Jaap al vertrokken zijn, of ligt hij nog op een oor. Tot straks dan, en oppassen, zit hier dicht., dus moet mijn kap ook maar eens dicht leggen.
|
29 okt 2009 9:11 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Een hele goede morgen, Gisteren met een stel Duitse collega's wezen eten (in een restaurant waar gerookt mocht worden ). Wel lekker eten maar gezellig tafelen kunnen die Duitsers niet. Bij het openslaan van het menu gelijk doorbladeren naar het gegrillde vlees, de grootste biefstuk bestellen en als die voor je staan kijken in welke tijd die naar binnen kan worden gewerkt. Ben zelf meer van voorgerechtje, wijntje, hoofdgerecht+wijntje, even uitbuiken om ruimte te maken voor een toetje of kaasplankje en dan een koffie met likeur. En dat allemaal gezellig langzaam en veel kletsen. Al met al wel een gezellige avond gehad, maar ik had het me wel anders voorgesteld. Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
29 okt 2009 9:44 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen...heerlijk, kind studiedag, dus alles op het gemakkie. Dank Dick,ziet er weer goed uit Doe wat je niet laten kunt...ik doe lekker niets vandaag
|
29 okt 2009 10:05 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Het lijkt wel of ik ben doorgezakt , wat een duffe kop zeg Neem maar vast een bakkie, misschien knap ik wat op Paere wat ziet het ontbijt er weer super uit. Vandaag maar wat later begonnen, moet kunnen Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
29 okt 2009 10:07 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers. Op speciaal verzoek van Marcel:
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 okt 2009 11:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Edwin, moet wel iets indrukwekkender en swingerder in de kroeg hoor..het is al middag.
|
29 okt 2009 13:15 |
|
|
esgigt
|
|
29 okt 2009 16:43 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Toch jammer dat ik al m'n oude LP's en cd's kwijt ben...komen weer een hoop herinneringen terug.
|
29 okt 2009 16:59 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
moet je eens een foto van vroeger bekijken ,zie je wat je nog meer kwijt bent
|
29 okt 2009 17:00 |
|
|
esgigt
|
LP's en CD's kwijt... triest hoor Kijk met koninginnedag eens op de vrijmarkt...
|
29 okt 2009 17:01 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
...genoeg kwijt, maar genoeg er voor terug gekregen Maar een alles verwoestende fik in je huis is toch wat minder..en zo raak je dus alles kwijt.
|
29 okt 2009 17:25 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
kijk,tegen zo'n brand is niets opgewassen ,is erg zat als je dat overkomt .
|
29 okt 2009 17:36 |
|
|
esgigt
|
Kom, Kom... niet zo kijken naar wat je kwijt bent of nog mist. Zo wordt je nooit gelukkig.
|
29 okt 2009 17:37 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Sorry hoor, maar dit is een geweldige plaat. Jaren 80 in LLoret en Tossa del Mar werd tie iedere avond gedraaid.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 okt 2009 17:38 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hee....'k weet niet of je ooit in een brandend huis hebt gestaan waar je niet uit kan komen, nou ik kan je vertellen dat daar echt niets lolligs aan is. Dat kost wel een paar tropenjaren voordat je dat allemaal weer op een rijtje hebt en vrolijk verder kunt..naast een kleine selectie aan spullen die je altijd zal blijven missen. Niets is onvervangbaar, maar sommige dingen zijn gewoon dierbaar.
|
29 okt 2009 17:40 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
dat is het dus sigigirl niet zeuren verder leven