Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Morge maukers, Weer een "gewone" dag, gisteren wel genoten mooi weer veel gzg forummers gesproken Waar je wel aan moet wennen is de aandacht, voorheen kwam ik aan en zette hem in het rijtje Nu komen veel mensen op je af met vragen, niet verkeerd maar wel ff anders Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 aug 2013 8:17 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik heb de laatste tijd veel te weinig forummers irl gesproken. Wij hebben twee keurmerken als praktijk. Deze audits onderga je vrijwillig en zijn niet verplicht. Vandaag was de zwaarste audit van de twee en ik ben de laatste tijd veel te druk geweest met de voorbereiding. De normen zijn het afgelopen jaar dusdanig aangescherpt dat vele gecertificeerde praktijken momenteel niet meer door de heraudit heen komen. Het slagen hiervoor was echter voorwaarde voor een toekomstig zakelijk samenwerkingsverband, dus hing er nogal wat vanaf. Kreeg zojuist een telefoontje van één van mijn vennoten dat we er doorheen zijn. Ga zo maar een flesje champagne opentrekken hier thuis met de collega's Verheug me op de jubi-rit , even lekker ontstressen
|
13 aug 2013 13:49 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
@ Ewout, Gefeliciteerd vanuit die Heimat! Was op de heenweg hierheen te druk om lang te racen, maar heb toch regelmatig tussen de 160 en 180 kunnen rijden, met een paar pieken van 220+ Maximaal 250 op de teller (241 tomtom) Gelukkig hadden m'n bijrijders er geen moeite mee Totmbo was tot 205 gekomen in de 'bezemwagen' Gisteren gekart (naast t hotel). Max reed zelf maar vond de kart te traag (is Bleekemolen gewend), ik in de duokart met Bas (7) achterin. Ging prima. Vandaag gerodeld. Tis wel wat vochtig vandaag Mauk ze verder vandaag!
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
13 aug 2013 14:28 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Duitsland, dat mis ik nog wel eens. Heb daar met veel plezier gewoond. Wij proberen daar af eens in het jaar of soms eens in de twee jaar een paar daagjes door te brengen samen. Brings back memories. Geniet van een welverdiende vakantie
|
14 aug 2013 7:50 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Over Brings back memories gesproken Zoon keek ook vaak mee op de teller en ging ook vaak karten, zoooo leuk Neemt hem nu zelf mee met zijn vriendin, rijd niet verkeerd die BMW pa Nou ja this niet anders de tijd gaat gewoon door en de dag start weer. Geniet lekker van je vakantie, gezond jaloers Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 aug 2013 8:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Het is rustig in ons café Kocht gisteren eens geen brood en beleg in de super, ging langs de bakker en slager Jongens wat een verschil is dat, heerlijk brood met verse ham met een super krentenbolletje erbij Zal wel net als met ons merk zijn, je betaald wat meer maar je krijgt ook wat meer Mauk ze
|
15 aug 2013 8:47 |
|
|
Targa Floriaan
|
Tis hier idd stil in t cafe. Wij waren de hele dag in de weer met achtbanen, autootjes, reuze rad e.d. in Fort Fun. Kindertjes blij, wij arm Overigens leuke weggetjes hier, gisteren rondje met de P gedaan
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
15 aug 2013 20:17 |
|
|
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
vanmiddag auto collega gestolen bij het werk, paar mensen van mijn afdeling zagen door het raam 3 mannen bij zijn auto staan, auto was binnen 1 minuut weg. Letterlijk "gone in 60 seconds". Hij balen - was gehecht aan zijn auto - 4 jaar oude M3 cabrio. Moet zijn afgelegd.
|
15 aug 2013 21:05 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Moet zijn afgelegd , wat bedoel je daarmee
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
15 aug 2013 21:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Erg leuk Fort Fun, mooie parkeerplekken op de heuvel Nog in het treintje gezeten
|
15 aug 2013 21:08 |
|
|
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
ze wisten waarschijnlijk dat de auto daar stond
|
15 aug 2013 21:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zal wel een opdracht zijn geweest En inderdaad - als ze je auto willen hebben - houdt niks ze tegen
|
15 aug 2013 21:54 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Ja dat blijkt. Ik hoorde dat ze tegenwoordig gewoon heel je (bestuurdersruit) eruit 'tillen' om in je auto te komen. Schijnt een fluitje van een cent te zijn
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
15 aug 2013 22:43 |
|
|
Targa Floriaan
|
Parkeerplaatsen werden volop gebruikt... Helaas niet in de trein, wel mooi horen fluiten. Andere attracties kostten zo veel wachttijd dat we daar niet meer aan toekwamen
|
16 aug 2013 6:58 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Zo nog ff naar onze speelgoedwinkel in Leusden Hoorde een geluidje en ze willen even kijken en luisteren Even een bakkie doen en een rondje maken Mauk ze
|
16 aug 2013 8:36 |
|
|
Targa Floriaan
|
"Goedemorgen mijnheer de garagehouder, ik heb een GT3RS, en nou hoor ik een geluidje..." "Een geluidje mijnheer, uit een GT3RS zegt u? Dat is vreemd, daar willen we zeker even naar kijken en luisteren. Het gebeurt niet dagelijks dat wij een GT3RS langskrijgen. En dan nog een met een geluidje. Wij zijn reuze benieuwd! Tot vanmiddag mijnheer!" Ging het ongeveer zo?
|
16 aug 2013 10:18 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
In vakantiestemming Floriaan?
Hier net terug en de 4000 berichten die ik heb gemist laat ik lekker voorbij gaan.
Ik ga even acclimatiseren. Altijd weer even wennen zo'n thuiskomst.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
16 aug 2013 10:42 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Ah, je hebt eindelijk eens de sleutel omgedraaid?
|
16 aug 2013 13:16 |
|
|
Targa Floriaan
|
Ja, inderdaad (en in de Annie MG Schmidt modus voor Hans ) Net 'helemaal' naar t dorp gereden voor een CD, brood en iets lekkers. Nu we de Kaffee und Kuchen weer achter de kiezen hebben, kunnen we ons gaan voorbereiden op de lunch Ik probeer achterstand op t forum te voorkomen, neem de BB van de baas daarvoor mee Heb je het lekker gehad? Waren jullie met de camper?
|
16 aug 2013 13:35 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Per ongeluk op de rechter pedaal gaan staan?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
16 aug 2013 13:45 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik vermijd zoveel mogelijk welk contact dan ook met de buitenwereld, in mijn vakantie. Dat is voor mij vakantie. Ben ook niet sociaal dan(wanneer wel....die kop ik alvast zelf maar in). Heb geen zin in praatjes met wie dan ook. Dat gaat al zo'n 20 jaar goed. En we waren inderdaad weg met de camper. Het was weer een genot. Overal al redelijk rustig, dus plek genoeg voor ons mobiele huisje. We reserveren nooit wat en zien wel waar we steeds terecht komen. Lekker zwerven dus. Mooi weer, wat wil een mens nog meer. Woensdagavond, Frankrijk, nog net in de zon voordat die achter de bomen en bergen verdween.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
16 aug 2013 15:10 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Sigrid, Sigrid ik word zo gepest door de jongens
|
16 aug 2013 16:36 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Allemaal goedmoedig bedoeld. Weet je al wat het geluidje is?
|
16 aug 2013 16:50 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik zou daar een proefrit van minimaal een weekend en 2000km aan koppelen qua service
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
16 aug 2013 16:51 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hans, wat zullen we er eens aan doen Zoeken we ze vannacht even op, honkbalknuppel mee, er staat vast wel ergens een auto Wij weten dat Tim het allemaal wel weer oplost
|
16 aug 2013 17:17 |
|
|