Auteur |
Bericht |
Tilt!
|
 Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)
Als je dat bod nog ietsje kan uppen kunnen we praten 
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
30 sep 2016 15:24 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Zit momenteel helaas een beetje in een liquiditeitscrisis 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
01 okt 2016 10:45 |
|
 |
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 okt 2016 13:39 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Finow X5 is binnen. Nu eens wat spelen.
_________________________________________ Mvg,
René
|
01 okt 2016 15:32 |
|
 |
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Laatst 4 verschillende OOZOO's gekocht. Leuke modellen, lekker goedkoop (€39,00) en lopen precies 
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
01 okt 2016 16:50 |
|
 |
thedutchguy
ex 993 Targa
|
De vraag is natuurlijk hoelang dat moment is. 
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
01 okt 2016 20:06 |
|
 |
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Eerst opladen voor 2 uur voordat je 'm aanzet..........komt je batterij ten goede.....volgens smartwatch ticks video van vandaag.
|
01 okt 2016 20:08 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Oeps  . Maar het horloge was helemaal vol toen ik deze aan de oplader hing. 1st indruk is een leuke klok en draag best prettig.
_________________________________________ Mvg,
René
|
01 okt 2016 20:13 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
Heb sinds kort een KW88. Moet als Apple gebruiker wel aan het besturingssysteem van de Android wennen. Sw versie 5.1 trouwens.
Leuk om een keer te proberen.
Maar eerlijk gezegd vind ik deze speeltjes niet in het (echte) klokkies topic horen...
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
01 okt 2016 20:18 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Nu liquiditeit. Straks 12 jaar solvabiliteitskrapte. Krijg ik daarna t T-shirt? 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
01 okt 2016 21:46 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Met zon coole Porsche heb je zo een ander Chickie gescoord, beetje selecteren op inkomen en je bent weer boven Jan 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
02 okt 2016 16:18 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Nu maar weer verder on topic
|
02 okt 2016 17:18 |
|
 |
thedutchguy
ex 993 Targa
|
On topic: dit t-shirt dan maar? 
|
02 okt 2016 18:37 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Tijdje niet gepost..
Wel benieuwd of iemand de Deep Blue heeft? Via Schaap een behoorlijke wachtlijst maar het lijkt erop dat het komende week echt gaat lukken.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
02 okt 2016 20:06 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Pfff die is echt dik hoor, kan ik niet hebben op mijn pols. De seadweller 116600 draagt bij mij wel goed maar is ook echt een stuk kleiner
_________________________________________ remmen is angst
|
02 okt 2016 21:15 |
|
 |
horn
PF #57
|
Dat is een mooie aanschaf. Ben benieuwd hoe die er IRL uit ziet....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 okt 2016 21:48 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Ik heb ook getwijfeld en me een half jaar geleden voor de zekerheid op de lijst laten zetten. Paar maanden geleden heb ik hem irl in Dubai om mijn pols gehad en werd gewoon enthousiast van de looks. Blijft wel een fors horloge dus ben inderdaad benieuwd of iemand hem al heeft hier en enthousiast is. Wou overigens het risico niet lopen bij de douane dus vandaar gewoon trouw gewacht.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
03 okt 2016 10:47 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
hele fijne beuker!! mooi ding met die plaat, vond m in t begin wel wat druk met die 5 regels tekst, maar ik denk dat dat snel went.. gaaf ding!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
03 okt 2016 10:54 |
|
 |
horn
PF #57
|
Vind hem erg mooi, maar ik vind de prijs voor een stalen ook wel ongeveer 2x wat ik - vooralsnog - max aan een klok wil uitgeven... 
|
03 okt 2016 13:53 |
|
 |
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Koop je toch lekker een gebruikte: deze heeft er 18 liggen! http://www.watchfinder.co.uk/Rolex/Deepsea/Watches
|
03 okt 2016 17:20 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Heb je gelijk in Horn, nog weer een paar euri meer dan m'n stalen Daytona. Maar als ik terugkijk is de waarde van dat horloge niet afgenomen (in tegenstelling tot m'n Rosé!). Ik denk dat de Deep Blue ook stabiel blijft ondanks de hoge(re) aanschafprijs. Overigens een mooie sub of gmt blijft ook gewoon geweldig en past wellicht wel binnen 'wat je ervoor uit wil geven'. Of nog steeds IWC voor jou?
Nu je dat zo zegt over die 5 regels tekst Steef... Zal wel wennen maar inderdaad net een regeltje teveel.
|
03 okt 2016 17:53 |
|
 |
Targa Floriaan
|
1 te weinig: made in Taiwan 
|
03 okt 2016 18:54 |
|
 |
horn
PF #57
|
IWC Portugiueser Rattrapante Rolex Sub No date (mag ik hier niet meer zeggen  ) - 14060M '49 Breitling Chrono En binnen nu en 2 jaar hopelijk een Heuer Carrera 2447N uit '68 Dus voorlopig even geen Deep Blue. Heb net weer een stukje klokje budget opgesnoept voor een flipperkast 
|
03 okt 2016 19:23 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Sub no date is geweldig! Zoals die hoort eigenlijk. En dan uit geboortejaar is helemaal ultiem Ja, die handwind IWC kan ik me goed herinneren. Ik heb een Portugieser II die ik graag zakelijk draag. Tag is eigenlijk ook iets wat ik ooit nog eens moet doen als P liefhebber zegt m'n gevoel. Flipperkast staat niet op de lijst maar snap de begeerte wel. Enjoy 
|
03 okt 2016 19:31 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Was van plan om een afspraak te maken bij Pikotech, maar zie op de website dat ze geen onderdelen meer krijgen uit Zwitserland. Iemand een alternatief in dezelfde omgeving?
|
03 okt 2016 19:32 |
|
|