Auteur |
Bericht |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Te laat thuis, te laat in de bar, te laat naar bed Morgenavond eten met zakenrelatie, dus jullie zien me pas donderdag weer in de bar!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
04 feb 2009 0:25 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ja ik ben er Hou me een beetje stil,anders krijg ik nog een naam Ik graag een lekker biertje als het kan! Het is hier toch koud met die k*twind
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
04 feb 2009 1:13 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Dit is toch het uur van de Whiskey drinkers, nee zitten ze aan de Chocomelk.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
04 feb 2009 1:21 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Zet maar een muziekje op uit de tijd dat ze nog LP's hadden.....
http://www.youtube.com/watch?v=NHLyJFZf ... re=related
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
04 feb 2009 1:27 |
|
|
arenarood
|
Ja, lekker,echt
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
04 feb 2009 1:37 |
|
|
arenarood
|
Prima,lijkt me leuk Hier ligt nu een beetje sneeuw,ze verwachten morgen ijzel,dus hier ook een glibberlandje
|
04 feb 2009 1:41 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Over Choco gesproken, daar heb ik nog minder goede herinneringen aan. Tossa del Mar 1983? Komen wij aan na 1400 km jakkeren en wij aan de Lamumba op het strand. Ohhhh wat was ik toen ziek
|
04 feb 2009 1:45 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik hoorde dat Eric en Dr Knauf binnenkort bij Do langs gaan. Mini meeting?
|
04 feb 2009 1:47 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga hier het licht uit doen. trusten
|
04 feb 2009 2:01 |
|
|
arenarood
|
Weten jullie wat ook erg lekker is,advocaat met een goeie scheut whisky er door! Nog beter met calvados Of er een engeltje over je tong fietst
|
04 feb 2009 2:05 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Met een lepeltje en slagroom
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
04 feb 2009 2:23 |
|
|
arenarood
|
Mag ook gewoon met je vingers
|
04 feb 2009 2:31 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen.
Nog goed donker hier in het Zeeuwse, en geen gladheid te bekennen.
Heb espresso machine al aangezet, want gewone koffie is over een stief uurke ook niet meer te drinken.
|
04 feb 2009 7:48 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Wim,
Lekker een bakkie van je, spannende dag vandaag voor je denk ik
Het is hier een beetje wit en niet zoveel wind meer.
Nou Mauk ze vandaag he.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
04 feb 2009 8:09 |
|
|
Clemento
|
Ook goedemorgen allen
Ben toe aan flink wat koffie
Fijne dag en was tussen 06:00 en 07:00 lekker rustig op de A12 en kan met de P lekker door karren met 120-130 van Arnhem naar Bilthoven
|
04 feb 2009 8:22 |
|
|
cabrio wim
|
Elke dag van het leven is spannend, je weet nooit wat er gaat gebeuren.
|
04 feb 2009 8:41 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Nou, mijn dochter heeft het ontleden van de inktvip overleefd. De inkvis overigens niet!
Hier hangt een dikke mist en is het pak sneeuw opgevroren. Dus spekkieglad. Ga nu mijn dochter maar met de auto naar school brengen, te gevaarlijk op de fiets. En daarna kijken hoe het op de A9 is ...
Rij voorzichtig en werk lekker, allemaal!
|
04 feb 2009 8:51 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen,
Eerst een bak koffie en even de krant doorgebladerd.
Wordt je ook niet vrolijker van.
Laagje sneeuw valt mee, de honden vinden het geweldig. Ze zijn de enige volgens mij!
Zo, aan het werk, hou het heel vandaag!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
04 feb 2009 9:07 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Maar goed ook Wim
We kunnen het een beetje sturen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
04 feb 2009 9:17 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen allemaal, wisselend weer vanmorgen, van wit en glad tot nat. Doe mij ook maar een bakkie. Vandaag heb ik een opruimdag geplant op de zaak. De hele groep doet mee, dus een soort vroege voorjaarsschoonmaak!
Voor alle luitjes die onderweg zijn, vul je ruitensproeier, want met al dat zout blijf je wisseren!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
04 feb 2009 9:30 |
|
|
LongJohn
993 C2 '94Zuid-Holland
|
Mogge allemaal,
Ik heb onlangs een brief gekregen van m'n bedrijf om een herhalingscursus bedrijfshulpverlening bij te wonen.
Sta ik daar netjes op tijd te wachten op wat komen gaat, blijkt de cursus een week opgeschoven te zijn
Nou, dan hadden 'ze' me toch wel een brief of een memo kunnen sturen
Inmiddels wel weer thuis aan een bakje senseo....
_________________________________________ Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit...
|
04 feb 2009 10:13 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Zo, net een winterse rit vanuit Almere achter de rug. Eigenlijk de perfecte dag om vrij te nemen (foto's maken), maar aangezien ik volgende week al vrij ben zit dat er niet in. Hopelijk ligt de sneeuw er dit weekend ook nog.
Fijne dag allemaal.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
04 feb 2009 10:24 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Ben gisteren even naar één of ander gehucht in Utrecht geweest; Bilthoven of zo ... Geen vlokje sneeuw of druppel regen gezien.
Was dan ook 's middags. Hier in het Noorden is trouwens de hele week nog niets gevallen.
_________________________________________ mijn snapshots
|
04 feb 2009 10:54 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Check!!
Met slagroom, graag!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
04 feb 2009 22:53 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Marcel, dat schuiven wil ik nog wel geloven, maar sneeuw
Doet u mij maar een mok, met een beetje slagroom, als dat er tenminste weer is
Nieuwe voorruit in de P, en wat denk je wat: de KRAK is er ook uit
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
04 feb 2009 22:56 |
|
|