Auteur |
Bericht |
Wimpie77
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Volgens mij is de witte de komende 6 maanden uitverkocht... Net als de Polo bluemotion! Maar dat is wat ik begreep. Misschien is de witte nog helemaal niet in de verkoop.
Ben benieuwd. Ik heb nu de eerste eiphone en de snelheid voor internet is 365kb ofzo. Bij de nieuwe krijg ik een snelheid van 1mb. Dat lijkt mij wel een aardige vooruitgang!
_________________________________________ * * *
|
03 aug 2010 12:49 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Vrouw heeft aiphone 4 besteld. Ik zit nog een jaar met de 3GS. Dus voor straf maar de iPad besteld. 
|
03 aug 2010 13:40 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Sinds vanmiddag iOS4 op mijn 3GS  . Geinig!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 aug 2010 21:32 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
laat de vrouw haar ervaringen eens posten. en de man ook maar trouwens.
_________________________________________ oud is beter
|
03 aug 2010 22:03 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
iPad is helemaal top Ben absoluut geen apple adept, maar dit ding is geniaal
Enige minpunt tot nu toe is belabberde wifi, maar de kompjoeterboer heeft een extra kastje geplaatst en nu is het geregeld.
_________________________________________ Got coffee?
|
03 aug 2010 22:15 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Is toch gewoon laptoppie met touchscreen?
|
03 aug 2010 22:27 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik zie echt de toegevoegde waarde van een iPad (nog?) niet  . Zeker niet naast een iPhone en een MacBook. Te groot om mee te bellen  , te klein om mee te internetten en vrijwel net zo portable als een MacBook. Dus 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 aug 2010 23:17 |
|
 |
Wimpie77
|
Ik zie ook niet echt de toegevoegde waarde. En hoe hou je zo een ding vast? Je kan hem niet even lekker neerleggen en een filmpje kijken...
IOS4 ken niet op de mijne. Te oud toestel...
|
03 aug 2010 23:23 |
|
 |
horn
PF #57
|
Exact mijn mening. Alleen iedereen die ik spreek met een Ipad is er razend enthousiast over. Internetten schijnt top te gaan. Zag ergens een filmpje van iemand die met zijn Ipad een racegame zat te spelen en met die Ipad zelf zat te sturen. Soort Wii controler, maar dan de hele Ipad. Zag er cool uit. horn - houdt het voorlopig gewoon bij zijn Imac... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 aug 2010 23:29 |
|
 |
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Daar is een super attribuut voor: Docking standaardje voor € 29,00 Moet nog steeds zo'n dockje bestellen en een fatsoenlijk opberghoes/mapje o.i.d.
|
03 aug 2010 23:33 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
Toegevoegde waarde? Mooie leren hoes eromheen en je kan em gewoon op een tafeltje leggen in de woonkamer. Geen laptop meer, heb je even wat nodig pak je de iPad. Simpel, eenvoudig en doeltreffend. Ideaal voor eenvoudige dingen als dit forum, een mailtje en even wat opoeken op internet. Eindelijk die laptop uit de woonkamer!
En natuurlijk een topding om mee te nemen op vakanties...
|
04 aug 2010 0:44 |
|
 |
Wimpie77
|
|
04 aug 2010 1:02 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
|
04 aug 2010 1:20 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Wat doe jij als er geen WiFi beschikbaar is in het buitenland ?MicroSim abonnement?
|
04 aug 2010 7:55 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
je kan een dun mapje kopen, die kan je zo open klappen dat de ipad een beetje schuin staat om te typen,dan kan je hem ook op zijn kant zetten om film te kijken ik vond dat en wereld ding
_________________________________________ remmen is angst
|
04 aug 2010 8:13 |
|
 |
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Een collega had het ook over iets dergelijks, ja. Klinkt ideaal, maar ik wil zo'n ding eerst eens in handen hebben; vanaf een foto ziet (bijna) alles er goed uit.
En het nadeel van het dockje is de portrait stand. Je kijkt niet zo fijn naar een film op die manier.
|
04 aug 2010 8:20 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
Yep, bij Vodafone afgesloten
|
04 aug 2010 8:59 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik heb voor 17 euro voor mijn 3gs een microsim besteld die ik - als ik het goed heb begrepen - in de iPad douw voor als er geen wifi is. Dan kan ik dan dus zonder extra datakosten gebruik maken van internet.  Iphone moet op dat moment in de vliegtuigmodus staan, althans dat is wat men zegt. Dit was voor mij de doorslaggevende reden om de iPad te bestellen. Daarnaast heb ik geen laptop  en is het voor mij dus ook een soort laptop. En ja, ik weet dat als je veel wilt tikken dat dit niet zo lekker gaat op de iPad. 
|
04 aug 2010 9:13 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
dat is ook wat ik hoorde...
|
04 aug 2010 9:50 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Heb ik ook op mijn iPhone 3GS (32GB): Need for Speed Undercovers, R.Racing GTI en Need for Speed shift. Het oude duckhund (Van de eerste nintendo waarmee je met een pistool op de tv kon schieten) is ook grappig voor op je telefoon. Werkt ook op dezelfde soort besturing.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
04 aug 2010 10:16 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Cognitieve dissonantie 
|
04 aug 2010 10:21 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
Gaat in dit Apple geval niet op 
|
04 aug 2010 10:22 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Vertel! 
|
04 aug 2010 10:23 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
de werkelijkheid overtreft het beeld maar ik wil niet als apple sektarius door het leven, dus ik houd het hier maar bij...
|
04 aug 2010 10:35 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik heb inmiddels ook een iPhone en MacBook Pro, dus zal jou dát niet verwijten  .
|
04 aug 2010 11:06 |
|
|