Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
Ja meneer, goed meneer, ik zal al mijn tropenjaren in een doosje doen in ze daar laten.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
29 okt 2009 17:48
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Sigrid... Sorry, ik wist niets van de bijzonder traumatiserende omstandigheden van die brand. Mijn excuses daarvoor.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
29 okt 2009 18:06
Turbi
911/964 Carrera II 3.6
Solothurn CH
@ Sigrid: logisch zeg, dat een brand + alle ellende en gedoe naderhand, je niet in de kouwe kleren gaat zitten. Dan raak je echt heel veel kwijt, je voelt je "numb" en een beetje dood. Ik heb v.d. week schoonvader begraven in Zwolle en dat ook voorbereid... nu nog de nasleep, afwikkeling en ander "gedoe" naderhand. Zoiets als een overlijden zit je ook niet lekker en "gewoon doorleven"... yeah... je weet dat het moet gebeuren, maar bent er nog niet helemaal klaar mee (if ever, in jouw verhaal!). Gelukkig ben je wel fan van dat lekkere britse ding Robbie (hier idem), al vond ik zijn concert in de Arena 2 jaar terug van zeer slechte geluidskwaliteit... Arena-klote... Dan liever dvd-tjes kijken; heb ze allemaal. En verder: carpe diem dan maar! Y
_________________________________________ Reality is only for those who lack imagination
29 okt 2009 18:57
Sigrid
964 C2
esgigt schreef:
Sigrid... Sorry, ik wist niets van de bijzonder traumatiserende omstandigheden van die brand. Mijn excuses daarvoor.
Excuus niet nodig, kan je ook niet weten
@ Turbi...ik stond inderdaad letterlijk zonder kleren op straat....en in het ziekenhuis, sturen ze je na de behandelingen ook gewoon zo weer naar huis...wat dacht u van kleding mevr.de dokter????Ja, dat hebben we hier niet, nou ik thuis ook niet, ik heb niet eens een huis..dat is uw probleem..zei ook de gemeente daarna. Gelukkig ben ik een overlever en krijg je mij juist in dat soort situaties niet kapot, is ook letterlijk m'n redding geweest. Maar ooit komt de knauw, tenminste bij mij kwam die wel. Maar ik sta al weer een tijd vrolijk in het leven, die periode is afgesloten. Dat zal jij op een gegeven moment ook weer doen, weet ik ook uit de ervaringen met mijn ouders, maar dat duurt even en dat is maar goed ook.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
29 okt 2009 20:39
esgigt
Rotterdam
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
29 okt 2009 21:57
Reñger
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Ik ga zo lekker naar mijn bedje..... heb het hele forum afgestruind...
Morgen weer een drukke dag.... werken, daarna naar de kroeg op de scheendijk in breukelen..... daarna zal ik het niet meer weten!
_________________________________________ Het leven gaat door..
29 okt 2009 23:01
esgigt
Rotterdam
terug naar huis op de bakfiets?
29 okt 2009 23:16
Sigrid
964 C2
Gezellig de Scheendijk, in Brooklyn gewoond en de PFT opgegraven aan de Scheendijk.....welke kroeg(nee ik kom niet). En wie rijdt er terug
29 okt 2009 23:25
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Komt mij ook vaag bekend voor, dat plekje
Goedenavond overigens. Zware avond hier merk ik al. De muziek maakt heftige herinneringen los.
Morgenavond ook de kroeg in maar dan op de Nieuwmarkt. Maar eerst daarvoor even lekker echt chinees eten bij Nam Kee...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
29 okt 2009 23:28
Sigrid
964 C2
....en ik maar zoeken toen Radboud
29 okt 2009 23:55
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Sigrid schreef:
Gezellig de Scheendijk,
Heb een tijdje voor toen nog VGL nu DHL gereden , in brooklyn e.o. . Had een paar x per week ook de scheendik erbij , leuke vrouwtjes ontmoet . Was tussen 1991 en 1997 .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
29 okt 2009 23:59
Sigrid
964 C2
Heb er van 82 tot 91 gewoond...dus mij heb je gemist
30 okt 2009 0:00
esgigt
Rotterdam
Interessante ervaring, Sigrid... Ben ik overigens te honkvast voor.
30 okt 2009 0:07
Sigrid
964 C2
Heb niets met honkvast, zolang de woonruimte bevalt, kan ik overal wonen. Praktisch gezien is het makkelijk in de buurt van werk,scholen, enz. Maar een andere baan en moeten verhuizen...prima. Er is overal wat leuks van te maken en echte vrienden blijven wel.
30 okt 2009 0:13
Sigrid
964 C2
Schoenmaat 49 is ook weer thuis, ik ga
30 okt 2009 0:41
esgigt
Rotterdam
Klopt, Sigrid.... Klopt.
Ik ga weer op een oor... morgen weer tijdig op.
EDIT: Je praat wel lovend over mannie.... "schoenmaat 49"
30 okt 2009 0:42
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Sigrid schreef:
Heb er van 82 tot 91 gewoond...dus mij heb je gemist
Ik had het over LEUKE vrouwtjes .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
30 okt 2009 0:48
esgigt
Rotterdam
Maat 36 is niet per definitie leuk, Jeroen.
30 okt 2009 0:52
esgigt
Rotterdam
Zo en nu even de stekker eruit om te rebooten
30 okt 2009 0:54
barolo
3.2S
010
Ik heb hier nog een muziekje voor in de kroeg.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
30 okt 2009 1:07
esgigt
Rotterdam
Zo laat er nog een koor tegenaan gooien? Is het al zondag?
30 okt 2009 1:26
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal grau
genemuiden
goeie smorgens maukers
hier weer een heerlijk ontbijt
werk en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
30 okt 2009 6:58
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Ziet er goed uit, maar ik heb me net al helemaal volgestopt.
Nog een klein dagje werken en dan kan ik weer naar huis en lief.
Fijne dag allemaal.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
30 okt 2009 8:32
cabrio wim
Moguhh allen, en ontbijt zit er weer in.
Moest van Jaap jullie de groeten geven, en ziet jullie zondag wel.
Voor de werkers nog een mooie laatste dag en op naar het weekend.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum