Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Even geen Porsche (Volvo-adepten onder elkaar)
Moestum ff googelen, maar vind Die FJ wel
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
25 jan 2016 15:44 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Die kom je binnen dit forum weinig tegen denk ik... Denk niet dat het de moeite is om een topic "Even geen Porsche (FJ Cruiser-adepten onder elkaar)" te openen Wel heel apart en weinig Volvo-like, weer eens iets anders dus.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
25 jan 2016 16:37 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Er rijden er iets van 60 rond in ons land. Worden er misschien iets meer, maar in de States zijn ze er helemaal gek van. Dus import wordt wat minder interessant….
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
25 jan 2016 17:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik heb gisteren nog online naar het aanbod gekeken! Gekocht in Naaldwijk?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 jan 2016 17:31 |
|
|
steef
|
Nope, niet in Naaldwijk. Is overigens wel een nette auto! Schadehistorie niet geheel duidelijk. Redelijke prijs, zou iets lager kunnen, maar reed erg goed. Die in Oss was van een particulier, ging volgens mij weg onder de 16 mille, en staat nu bij een handelaar voor 24K. Zien jullie de overeenkomsten met 'ons' merk?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
25 jan 2016 17:56 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Kaatsheuvel toevallig? Die heeft er altijd wel een aantal staan. Hier in de omgeving rijden er trouwens wel een aantal hoor.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
26 jan 2016 0:36 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik begrijp dat Volvo-adepten eigenlijk liever Toyota rijden?!
|
27 jan 2016 8:02 |
|
|
steef
|
Jij begrijpt er niets van: Porsche natuurlijk! Als de rest ook maar kwaliteit is!
|
27 jan 2016 10:12 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Zijn er hier die zich wat bezig houden met software tweaks voor de volvo? Ik vraag me af of het mogelijk is om die k*t irritante navigatie waarschuwing weg te krijgen?
|
05 feb 2016 22:33 |
|
|
Frits77
986 S040
|
|
12 apr 2016 9:09 |
|
|
Pw250
964
|
Stil hier Binnenkort een Volvo voor de deur. Eens kijken hoe dat gaat bevallen met 640Nm. (En 7% )
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
30 mei 2016 17:34 |
|
|
horn
PF #57
|
Huisarts?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 mei 2016 22:14 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Sambal bij?
|
31 mei 2016 9:22 |
|
|
Pw250
964
|
@Horn: Nope, misschien een idee @Cazzo: Is dat nodig met 640Nm? Ach zolang het kan met 7% past hij mij best
|
31 mei 2016 9:28 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Refereer natuurlijk naar het feit dat je Volvos tegenwoordig bij de chinees haalt...
|
31 mei 2016 11:15 |
|
|
steef
|
|
01 okt 2016 12:19 |
|
|
steef
|
Thanx Harald Ik vinnum mooi!
|
04 okt 2016 16:47 |
|
|
Pw250
964
|
Enorm mooie sloep inderdaad! (Wat is zo'n ding groooot)
|
11 okt 2016 22:10 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
'Vroegah' was zelfs een S-klasse korter...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
12 okt 2016 9:09 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
In ieder geval mooier dan zon suvhok.
|
12 okt 2016 9:21 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Daar ben ik het hartgrondig me eens
|
12 okt 2016 21:58 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Heeft iemand (ervaring met) een XC90?
Gisteren een middagje Babypark gedaan en na de bestelling van al het nodige me beseft dat ik een grotere bij-auto nodig zal hebben komend jaar. Vanaf het moment dat ik de 991 heb, heb ik er een Golf bijgekocht (volledige R-line, echt blij mee) voor de weekenden met de kids. Maar nu met een kleintje op komst denk ik dat alles te krap gaat worden en is het misschien handig om naar een 'drie zit rijen' auto te switchen. Ik heb al een beetje rond gesurft en denk dat een XC90 T6 de juiste keuze is (geen hybride gedoe). Kijk ook met een schuin oog naar een Discovery Sport maar denk dat ik dan maar beter all the way kan gaan qua ruimte. Volvo zal voor mij als Duitse auto adept (eigenlijk Porsche, BMW en de Golf) een groots uitstapje betekenen.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
06 nov 2016 11:18 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Geen XC90 ervraing, wel twee V70''s gehad (een 2.5T AWD en een R) en heb nu in Singapore als familieauto een XC60 T6. Waren allemaal probleemloze, comfortabele en behoorlijk snelle auto's. Van bochten houden ze niet maar hard rechtuit gaat heel best. Subliem in winter en sneeuw. Ruim, veilig, perfecte familieautos. Zuipen wel benzine, niet normaal. Die V70 R (2.5 turbo, 300 pk) kreeg ik niet onder 16 liter. De XC60 T6 (3.2 turbo, 300 pk) krijgen mijn vrouw (zij rijdt er het meeste mee) en ik niet onder de 17 liter (voornamelijk stad).
|
06 nov 2016 13:27 |
|
|
horn
PF #57
|
Ga eens rijden met een S-Max 2.4 turbo. Was een van mijn lekkerste leasers ooit (qua rijden).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 nov 2016 18:05 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Echte familieauto's is wat ik kan concluderen uit jouw reactie Enguess. Dank. Ik zal een proefrit plannen om eens te kijken wat dat doet met me. Moeilijk door bochten zou mij op termijn kunnen irriteren. Ik heb inderdaad vaker gelezen dat de S-max een fijne stuurauto is voor de hele familie (wellicht eerder gedeeld enthousiasme van jou Horn). Toch ligt dit moeilijk want op de één of andere manier sta ik er niet voor open om mijn centjes in een Ford te steken. Raar maar zo voelt het nou eenmaal..
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
06 nov 2016 18:18 |
|
|