Auteur |
Bericht |
drknauf
|
en prison break dan 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
24 nov 2008 14:36 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Nog nooit gezien. Ik hoor er erg wisselende verhalen over...
|
24 nov 2008 15:01 |
|
 |
Wimpie77
|
Seizoen 1 as ussual the best! Nu wat minder, maar wel erg gaaf!
_________________________________________ * * *
Laatst bijgewerkt door Wimpie77 op 24 nov 2008 16:52, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 nov 2008 15:08 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Charles Bronson , meesterlijk  Claudia Cardinale ook meesterlijk ....mooi dan wel te verstaan
Once Upon a Time in America ook goed , wel minder dan The West ondanks de zware cast 
_________________________________________ Timeless objects
|
24 nov 2008 16:46 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Maar daar is ook niet iedereen het mee eens. 
_________________________________________ Tjolk.
|
24 nov 2008 16:58 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik zal de volgende keer de box meenemen. Vooral omdat de serie nu ook op BRD is verschenen heb ik al een paar keer staan twijfelen...
|
24 nov 2008 17:00 |
|
 |
Wimpie77
|
Seizoen 1 van Prison Break is echt super! Een van de beste series die ik ooit gezien heb! 
|
24 nov 2008 17:07 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
1e seizoen was idd erg goed, daarna werd het wel eindeloos uitgemolken en ben ik afgehaakt...
House begint weer wat aan te trekken
The Closer met Kyra Sedgewick is ook leuk
Nieuwe seizoen Californication is iets minder dan de eerste, maar nog steeds erg 
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
24 nov 2008 17:32 |
|
 |
Wimpie77
|
Het mooie van seizoen 1 was natuurlijk die tatoeage op zijn lichaam! Goed gevonden en spannend opgebouwd! De rest werd inderdaad steeds herkenbaarder...
House vond ik in begin echt helemaal niks, maar kijk nu juist elke keer! Leuk! Maar ik vind Greys Anatomy ook leuk... 
|
24 nov 2008 17:40 |
|
 |
pete 928
968csamersfoort
|
net gekocht a nightmare on elm street beetje griezelnostalgie
|
24 nov 2008 19:40 |
|
 |
Frank
cms020
|
van het weekend gezien:
lost highway, lekker bizar, donkere film.
quatum of solace (gewoon goeie aktie, goeie bond, inderdaad geen humor, maar dit ook niet gemist)
tropic thunder (lache wel, geen topper)
kiss kiss bang bang (halverwege, wel leuk)
nu even al gore kijken op sbs6....
_________________________________________ porsche, je weet toch.
Laatst bijgewerkt door Frank op 24 nov 2008 21:31, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 nov 2008 21:28 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Hoe was de Aston shooting break 
|
24 nov 2008 21:30 |
|
 |
Frank
cms020
|
am, prachtig natuurlijk, alleen reed die alfa niet los...
|
24 nov 2008 21:32 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Welke de beste van je lijst 
|
24 nov 2008 21:50 |
|
 |
Frank
cms020
|
toch james bond dit keer, lekker knallen.
|
25 nov 2008 18:35 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Ondanks dat ie humorloos was , heb hem nog steeds niet gezien , zoonlief heeft te druk met andere zaken .
Vanavond CSI Miami , verleden week topaflevering  Leuke ex vrouw heeft ie , Showgirls lady

|
25 nov 2008 18:46 |
|
 |
drknauf
|
die mevrouw van die film heeft een lichaam van een godin 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 nov 2008 18:56 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Niet te believe he  Vond de film ook goed , ben wel een Verhoeven fan, Robocop enz allen goed en dan te vergeten Neerlands klassieker

|
25 nov 2008 19:00 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Ben gisteravond begonnen aan JFK van Stone. Indrukwekkend begin maar ik was zo moe dat ik bang was om in slaap te vallen. Uitgezet, vanavond maar af kijken. Vandaag is het trouwens zijn begrafenisdag, dus wel een toepasselijke periode om die film te zien.
Verhoeven heeft zeker goede films gemaakt, ik heb ook Zwartboek nog in de kast staan.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
25 nov 2008 19:32 |
|
 |
Wimpie77
|
Ben nu de laatste Rambo (tot nu!) aan het kijken... Rambo 22??? Geen idee! Daarin is hij echt superoud! Wel heftige schietscenes in het bergin van de film met kinderen, vrouwen, geweren en vuur! 
|
25 nov 2008 19:48 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
De laatste Rambo vond ik erg goed. Wel veel geweld, maar dat hoort erbij. Het lijkt wel alsof een vervolg op oude filmseries tegenwoordig garant staat voor een goede film. Die Hard 4.0 vond ik ook al erg goed.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
25 nov 2008 19:49 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Rambo 1 erg goed
JFK , boek ook gelezen , heftig als het allemaal waar , de rechter van de rechtzaak is Jim Garrison

|
25 nov 2008 20:27 |
|
 |
pete 928
968csamersfoort
|
dat boek heb ik ook met foto,s van de film en ook van de echte personen
|
25 nov 2008 21:18 |
|
 |
pete 928
968csamersfoort
|
die laatste rambo heb ik een paar weken terug gezien en hij viel me erg mee was wat bang dat hij erg tegen zou vallen
|
25 nov 2008 21:20 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Wat ik vaak jammer vind dat een top film een sequel krijgt wat bijna altijd een slap aftreksel is , (dit natuurlijk zoals eerder gemeld uitzonderingen daar gelaten ), vind dat het ten goede komt van de 1e film , sterker nog door zwak vervolg kan vind ik de eerste eigenlijk ook minder worden . Persoonlijk vind ik de Matrix hier een goed voorbeeld van . 
|
25 nov 2008 22:12 |
|
|