Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:42

Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
A1 race zonder Verstappen 

Jos Verstappen, sukkel: ja of nee
ja 71%  71%  [ 42 ]
nee 29%  29%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 59

A1 race zonder Verstappen 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
Erick schreef:
Nederland staat weer internationaal voor L#L.

Ach, ze kenne beter over je fiets jippie dan over je !u! fietsen...

Het zal me roesten wat ze in Bulgarije van Nederland denken. En we zijn toch ook een kleinzielig klootjesvolk? :roll: :wink:

27 sep 2006 20:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Dat is ook weer waar....

27 sep 2006 20:44
Profiel Twitter 
Groningen
Bericht 
Erick schreef:
Feit is dat het elke keer weer over de rug van onschuldige mensen moet.
Lees alles maar eens op zijn Forum....

Ocharme, die onschuldige mensen toch. Over jankverhalen gesproken...

Citaat:
Nederland staat weer internationaal voor L#L.

If even... so what. :roll:

27 sep 2006 20:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
http://spitsnet.nl/nieuws.php/3/80649/cci/Ik_heb_nooit_een_faire_kans_gehad.html

hadden jullie deze al gelezen :?
Zal dit toch iets teweeg hebben gebracht :?:

27 sep 2006 21:23
Profiel
Groningen
Bericht 
racebeus schreef:
http://spitsnet.nl/nieuws.php/3/80649/cci/Ik_heb_nooit_een_faire_kans_gehad.html

hadden jullie deze al gelezen :?
Zal dit toch iets teweeg hebben gebracht :?:

Zie hier

27 sep 2006 21:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
das mooi,
alvast 1 persoon :lol:
Maar ik bedoel natuurlijk de combinatie A1 verlaten en Spits (cq ANP)bericht :roll:

27 sep 2006 22:06
Profiel
Groningen
Bericht 
Ik kan de link niet echt leggen.

27 sep 2006 22:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
"Gij zult uw eigen stal niet bevuilen"

27 sep 2006 22:50
Profiel
Groningen
Bericht 
2 stallen, andere stalmeesters.

27 sep 2006 23:09
Profiel
vianen
Bericht 
Als ik JV en HR geweest zou zijn, had ik het aanbod van de directie van A1GP aangenomen.

Zoals Jan Lammers al vertelde, het gaat nu alleen nog maar over geld, dus de passie is weg, komt ook nooit meer terug :!:

Nee laat Jos maar gaan en laat de Bleek maar zien wat ie kan, en dat is volgens mij heel wat :!: :!:

Suc6 Bleek, laat maar zien wat je kunt :thumright:

27 sep 2006 23:20
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Er is ruim voldoende talent in Nederland aanwezig die het wel een eer vinden om voor hun land te racen.
Verstappen heeft recht op zijn geld en dat vind ie veel belangrijker als de eer om voor zijn land en al zijn fans zijn kwaliteiten op Zandvoort te tonen.
Het ere lijstje van Jeroen Bleekemolen is niet zo indrukwekkend (tijdens DTM weekend wel 1 van de smaakmakers in de Porsche Supercar challenge). Komend weekend kan hij zich onstervelijk maken!

27 sep 2006 23:36
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
GI996C schreef:
Er is ruim voldoende talent in Nederland aanwezig die het wel een eer vinden om voor hun land te racen.
Verstappen heeft recht op zijn geld en dat vind ie veel belangrijker als de eer om voor zijn land en al zijn fans zijn kwaliteiten op Zandvoort te tonen.

vind ik BS. Racen is zijn werk en daar moet hij gewoon voor betaald worden zoals afgesproken is. Van eer kenne de kinderen nie vretuh...

Wat dat betreft vind ik 'eer' in professionele sport geen issue meer. mijn mening.

27 sep 2006 23:40
Profiel
vianen
Bericht 
horn schreef:

vind ik BS. Racen is zijn werk en daar moet hij gewoon voor betaald worden zoals afgesproken is.

ben ik met je eens, en dan niet achteraf, maar om aan het begin van het nieuwe seizoen de hele meuk direkt op te eisen vind ik ook wel weer wat ver gaan.

Als hij was ingegaan op de deal van de A1 directie was er weinig aan de hand geweest denk ik.

mijn mening

27 sep 2006 23:56
Profiel
Groningen
Bericht 
bert964c4 schreef:
horn schreef:

vind ik BS. Racen is zijn werk en daar moet hij gewoon voor betaald worden zoals afgesproken is.

ben ik met je eens, en dan niet achteraf, maar om aan het begin van het nieuwe seizoen de hele meuk direkt op te eisen vind ik ook wel weer wat ver gaan.

Dat is ook niet het geval. De eis en de belofte waren dat het salaris elke termijn op tijd zou worden betaald, met bankgaranties dat dat geld ook daadwerkelijk aanwezig is en betaald zal worden. Tenminste, dat is wat de berichtgeving ons tot dusverre doet geloven.

28 sep 2006 0:09
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Marcel schreef:
Jeroen914 schreef:
Je moet morgen maar aan je baas vragen of je een bankgarantie kan krijgen voor je volgend jaarsalaris...
Ik wens je veel succes 8)

Bij mijn baas hoef ik niet een heel jaar te wachten op mijn salaris, dus is het risiko niet aanwezig, dus heb ik geen bank garantie nodig....

Goed lezen/luisteren... Hij heeft geen heel jaar op zijn salaris hoeven wachten ;)

Citaat:
Wil wel eens zien hoe jij "het volgende jaar" in gaat als jij het gehele jaar geen salaris krijgt en uiteindelijk 1 jaar na dato betaald wordt.....

geen probleem wat mij betreft...

28 sep 2006 0:22
Profiel WWW
Bericht 
Hij heeft zijn centen gehad, alleen later dan afgesproken.
Hij was met afstand de best betaalde A1 coureur van afgelopen seizoen.
Alle vergelijkingen met gewone werkgever/werknemer verhoudingen zijn totaal niet aan de orde.
We hoeven echt geen medelijden te hebben als Verstappen wat langer op zijn centen moet wachten, al valt zeker niet goed te praten.
Om het tot een conflict te laten komen vlak voor dit raceweekend, dat is hetgeen me echt pissig maakt.
Het idee van A1GP is landen die tegen elkaar racen ipv coureurs. Een aantal landen heeft ook verschillende coureurs ingezet. Vorig jaar presteerde het team en Jos Verstappen niet zoals verwacht.
Dit jaar zou het beter worden, dit is ook voor Jos goed. Hij wil ook graag de DTM in en als ie goed zou presteren in de A1GP zou dit hem ook weer helpen om voor een riant salaris in een Audi of Mercedes wat snelle rondjes op diverse circuits te maken.

28 sep 2006 0:26
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
GI996C schreef:
Hij heeft zijn centen gehad, alleen later dan afgesproken.

Niet netjes, zou mij ook boos maken. Prestatie geleverd? Afspraak nakomen!
GI996C schreef:
Hij was met afstand de best betaalde A1 coureur van afgelopen seizoen.

om een contract te ondertekenen, moeten er altijd tenminste 2 partijen het eens zijn. Heeft hij dus goed uitonderhandeld.
GI996C schreef:
We hoeven echt geen medelijden te hebben als Verstappen wat langer op zijn centen moet wachten

Heb ik niet, verwacht hij volgens mij ook niet.
GI996C schreef:
Om het tot een conflict te laten komen vlak voor dit raceweekend, dat is hetgeen me echt pissig maakt.

Jos had waarschijnlijk verwacht dat Zandvoort genoeg 'leverage' zou bieden om zijn zin te krijgen.
GI996C schreef:
Hij wil ook graag de DTM in en als ie goed zou presteren in de A1GP zou dit hem ook weer helpen om voor een riant salaris in een Audi of Mercedes wat snelle rondjes op diverse circuits te maken.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze hem daar zouden willen hebben. Dan hadden ze hem een paar jaar eerder wel gehaald. A1 was voor Jos een geschenk uit de hemel destijds, als ik me goed herinner...

28 sep 2006 0:35
Profiel
Bericht 
Oh ja.. dit is een Porsche forum....
Er is wel een link natuurlijk, de familie Bleekemolen raced flink wat rond in diverse Porsches.
Jeroen gaat het gewoon heel goed doen.
Ben er helemaal klaar mee (JV) en klaar voor (JB) !!

28 sep 2006 0:38
Profiel WWW Facebook 
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Jeroen914 schreef:

Citaat:
Wil wel eens zien hoe jij "het volgende jaar" in gaat als jij het gehele jaar geen salaris krijgt en uiteindelijk 1 jaar na dato betaald wordt.....

geen probleem wat mij betreft...

Wat een gehannes, zo kan je elke discussie in de kiem smoren en argumenten ontkrachten.....

Als je de essentie van geld op tijd niet snapt/waardeert dan stel ik voor dat jij dan maar nooit een eigen zaakje begint, want je zou de eerste niet zijn die kapot gaat aan cashflow problemen....

28 sep 2006 8:15
Profiel
PorscheForum Rakker
944 Turbo 1985 951, 911 GT3 MK1 2000
almere
Bericht 
Lees vanmorgen in de krant dat de directie van Zandvoort JV een bedrag met 5 nullen had aangeboden om alleen op zandvoort te rijden. Dit aanbod is afgeslagen.

Had JV toch op een waardige manier afscheid van van fans kunnen nemen en was voor die ene dag inspanning direct gegerandeerd riant betaald.

Als je dit aanbod afslaat gaat het mijn inziens niet meer over geld of je fans. Heb je schijt aan beide.

28 sep 2006 8:23
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Marcel schreef:

Als je de essentie van geld op tijd niet snapt/waardeert dan stel ik voor dat jij dan maar nooit een eigen zaakje begint, want je zou de eerste niet zijn die kapot gaat aan cashflow problemen....

Voor de goede orde, in de sportwereld is te laat betalen van salaris wat normaler dan in de "gewone" wereld. Jij wil bijvoorbeeld niet weten hoeveel voetballers netjes 6 dagen in de week hun werk doen terwijl ze geen enkele garantie hebben dat hun geld wordt overgemaakt. En deze voetballers zijn natuurlijk niet de Ronaldo's, maar de jongens die nog een aanzienlijk deel van hun geld gewoon echt aan hun eerste levensbehoeften kwijt zijn.

Toch hoor je daar zelden iets van (en als je er al iets van hoort is dat omdat er een wat afgezakte vedette bij betrokken is, net als hier dus eigenlijk).

28 sep 2006 8:41
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Die lamstraal heeft z'n hele carriere nog niks gepresteerd

:shock: dus Jos kan niet bij jou in de schaduw staan zeg maar :roll:

28 sep 2006 9:19
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
ome piet schreef:

:shock: dus Jos kan niet bij jou in de schaduw staan zeg maar :roll:

Hoho, het kan ook dat beide lamstralen in hun hele carriere nog niks gepresteerd hebben... :twisted:

28 sep 2006 9:26
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
:lol: :lol:

28 sep 2006 9:38
Profiel
PorscheForum Rookie
911 carrera targa 1976
Maasmechelen
Bericht 
Uit de diverse berichtgevingen blijkt dat Jos zijn voorwaarden reeds in een vroeg stadium heeft gesteld aan A1-Jan Lammers. E.e.a. zou voor aanvang van het seizoen geregeld zijn, en op basis van die condities zijn de afspraken gemaakt. Lammers heeft Jos tot het laatste moment de schijn voor gehouden dat e.e.a. conform afspraak geregeld zou worden, terwijl hij wist dat hij de garanties niet kon leveren. Waarschijnlijk in de hoop dat Jos alsnog zou inbinden met zijn eisen een aantal dagen voor de race in Zandvoort, onder invloed van de publieke opinie, de vewachtingen van de fans. etc. etc. Tot die tijd heeft hij de naam van Verstappen optimaal voor de organisatie kunnen ge(mis)bruiken. Klaarblijkelijk is Jos een man van afspraak = afspraak, en daarvoor heeft hij mijn respect!
Ondanks de enorme druk en kritiek die met deze beslissing samenhangt heeft hij besloten om niet te racen, en trouw te zijn aan zijn eigen principes. Jan Lammers daarentegen heeft het niet fair gespeeld en had in een eerder stadium moeten aangeven dat hij niet aan de eisen kon voldoen. Wellicht dat hij de hoop om op het laatste moment alsnog de garanties te kunnen afgeven, maar ben dan een eerlijke vent en breng eerlijk naar buiten dat je er niet in slaagd. Ga dan niet verkondigen dat het absurde eisen van Verstapen zijn om hiermee de publieke opinie te beinvloeden en zo te proberen je eigen gezicht te redden.
De eisen zijn bekend en kun je hieraan niet beantwoorden dan sluit je geen deal!

Voor de fans zou Jos denk ik maar al te graag willen racen, maar principe is principe en afspraak is afspraak. Hoe sterk zijn principe is blijkt wel uit het feit dat HIJ een miljoenendeal laat lopen!

En A1 grandprix is racen voor volk en vaderland, wat een lachertje!

28 sep 2006 11:02
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 127 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende