Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Ach, ze kenne beter over je fiets jippie dan over je !u! fietsen...
Het zal me roesten wat ze in Bulgarije van Nederland denken. En we zijn toch ook een kleinzielig klootjesvolk?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 sep 2006 20:41 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Dat is ook weer waar....
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
27 sep 2006 20:44 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ocharme, die onschuldige mensen toch. Over jankverhalen gesproken...
If even... so what.
_________________________________________ Tjolk.
|
27 sep 2006 20:44 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
27 sep 2006 21:23 |
|
|
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
27 sep 2006 21:29 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
das mooi,
alvast 1 persoon
Maar ik bedoel natuurlijk de combinatie A1 verlaten en Spits (cq ANP)bericht
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
27 sep 2006 22:06 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ik kan de link niet echt leggen.
_________________________________________ Tjolk.
|
27 sep 2006 22:45 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
"Gij zult uw eigen stal niet bevuilen"
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
27 sep 2006 22:50 |
|
|
Jort
Groningen
|
2 stallen, andere stalmeesters.
_________________________________________ Tjolk.
|
27 sep 2006 23:09 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Als ik JV en HR geweest zou zijn, had ik het aanbod van de directie van A1GP aangenomen.
Zoals Jan Lammers al vertelde, het gaat nu alleen nog maar over geld, dus de passie is weg, komt ook nooit meer terug
Nee laat Jos maar gaan en laat de Bleek maar zien wat ie kan, en dat is volgens mij heel wat
Suc6 Bleek, laat maar zien wat je kunt
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
27 sep 2006 23:20 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Er is ruim voldoende talent in Nederland aanwezig die het wel een eer vinden om voor hun land te racen.
Verstappen heeft recht op zijn geld en dat vind ie veel belangrijker als de eer om voor zijn land en al zijn fans zijn kwaliteiten op Zandvoort te tonen.
Het ere lijstje van Jeroen Bleekemolen is niet zo indrukwekkend (tijdens DTM weekend wel 1 van de smaakmakers in de Porsche Supercar challenge). Komend weekend kan hij zich onstervelijk maken!
_________________________________________ Racefun events
|
27 sep 2006 23:36 |
|
|
horn
PF #57
|
vind ik BS. Racen is zijn werk en daar moet hij gewoon voor betaald worden zoals afgesproken is. Van eer kenne de kinderen nie vretuh...
Wat dat betreft vind ik 'eer' in professionele sport geen issue meer. mijn mening.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 sep 2006 23:40 |
|
|
bert964c4
vianen
|
ben ik met je eens, en dan niet achteraf, maar om aan het begin van het nieuwe seizoen de hele meuk direkt op te eisen vind ik ook wel weer wat ver gaan.
Als hij was ingegaan op de deal van de A1 directie was er weinig aan de hand geweest denk ik.
mijn mening
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
27 sep 2006 23:56 |
|
|
Jort
Groningen
|
Dat is ook niet het geval. De eis en de belofte waren dat het salaris elke termijn op tijd zou worden betaald, met bankgaranties dat dat geld ook daadwerkelijk aanwezig is en betaald zal worden. Tenminste, dat is wat de berichtgeving ons tot dusverre doet geloven.
_________________________________________ Tjolk.
|
28 sep 2006 0:09 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Goed lezen/luisteren... Hij heeft geen heel jaar op zijn salaris hoeven wachten
geen probleem wat mij betreft...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
28 sep 2006 0:22 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Hij heeft zijn centen gehad, alleen later dan afgesproken.
Hij was met afstand de best betaalde A1 coureur van afgelopen seizoen.
Alle vergelijkingen met gewone werkgever/werknemer verhoudingen zijn totaal niet aan de orde.
We hoeven echt geen medelijden te hebben als Verstappen wat langer op zijn centen moet wachten, al valt zeker niet goed te praten.
Om het tot een conflict te laten komen vlak voor dit raceweekend, dat is hetgeen me echt pissig maakt.
Het idee van A1GP is landen die tegen elkaar racen ipv coureurs. Een aantal landen heeft ook verschillende coureurs ingezet. Vorig jaar presteerde het team en Jos Verstappen niet zoals verwacht.
Dit jaar zou het beter worden, dit is ook voor Jos goed. Hij wil ook graag de DTM in en als ie goed zou presteren in de A1GP zou dit hem ook weer helpen om voor een riant salaris in een Audi of Mercedes wat snelle rondjes op diverse circuits te maken.
_________________________________________ Racefun events
|
28 sep 2006 0:26 |
|
|
horn
PF #57
|
Niet netjes, zou mij ook boos maken. Prestatie geleverd? Afspraak nakomen! om een contract te ondertekenen, moeten er altijd tenminste 2 partijen het eens zijn. Heeft hij dus goed uitonderhandeld. Heb ik niet, verwacht hij volgens mij ook niet. Jos had waarschijnlijk verwacht dat Zandvoort genoeg 'leverage' zou bieden om zijn zin te krijgen.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze hem daar zouden willen hebben. Dan hadden ze hem een paar jaar eerder wel gehaald. A1 was voor Jos een geschenk uit de hemel destijds, als ik me goed herinner...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 sep 2006 0:35 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Oh ja.. dit is een Porsche forum....
Er is wel een link natuurlijk, de familie Bleekemolen raced flink wat rond in diverse Porsches.
Jeroen gaat het gewoon heel goed doen.
Ben er helemaal klaar mee (JV) en klaar voor (JB) !!
_________________________________________ Racefun events
|
28 sep 2006 0:38 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Wat een gehannes, zo kan je elke discussie in de kiem smoren en argumenten ontkrachten.....
Als je de essentie van geld op tijd niet snapt/waardeert dan stel ik voor dat jij dan maar nooit een eigen zaakje begint, want je zou de eerste niet zijn die kapot gaat aan cashflow problemen....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
28 sep 2006 8:15 |
|
|
mark951
944 Turbo 1985 951,
911 GT3 MK1 2000almere
|
Lees vanmorgen in de krant dat de directie van Zandvoort JV een bedrag met 5 nullen had aangeboden om alleen op zandvoort te rijden. Dit aanbod is afgeslagen.
Had JV toch op een waardige manier afscheid van van fans kunnen nemen en was voor die ene dag inspanning direct gegerandeerd riant betaald.
Als je dit aanbod afslaat gaat het mijn inziens niet meer over geld of je fans. Heb je schijt aan beide.
|
28 sep 2006 8:23 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Voor de goede orde, in de sportwereld is te laat betalen van salaris wat normaler dan in de "gewone" wereld. Jij wil bijvoorbeeld niet weten hoeveel voetballers netjes 6 dagen in de week hun werk doen terwijl ze geen enkele garantie hebben dat hun geld wordt overgemaakt. En deze voetballers zijn natuurlijk niet de Ronaldo's, maar de jongens die nog een aanzienlijk deel van hun geld gewoon echt aan hun eerste levensbehoeften kwijt zijn.
Toch hoor je daar zelden iets van (en als je er al iets van hoort is dat omdat er een wat afgezakte vedette bij betrokken is, net als hier dus eigenlijk).
|
28 sep 2006 8:41 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
dus Jos kan niet bij jou in de schaduw staan zeg maar
_________________________________________ t beste maar weer...
|
28 sep 2006 9:19 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Hoho, het kan ook dat beide lamstralen in hun hele carriere nog niks gepresteerd hebben...
|
28 sep 2006 9:26 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
_________________________________________ t beste maar weer...
|
28 sep 2006 9:38 |
|
|
911 targa
911 carrera targa 1976Maasmechelen
|
Uit de diverse berichtgevingen blijkt dat Jos zijn voorwaarden reeds in een vroeg stadium heeft gesteld aan A1-Jan Lammers. E.e.a. zou voor aanvang van het seizoen geregeld zijn, en op basis van die condities zijn de afspraken gemaakt. Lammers heeft Jos tot het laatste moment de schijn voor gehouden dat e.e.a. conform afspraak geregeld zou worden, terwijl hij wist dat hij de garanties niet kon leveren. Waarschijnlijk in de hoop dat Jos alsnog zou inbinden met zijn eisen een aantal dagen voor de race in Zandvoort, onder invloed van de publieke opinie, de vewachtingen van de fans. etc. etc. Tot die tijd heeft hij de naam van Verstappen optimaal voor de organisatie kunnen ge(mis)bruiken. Klaarblijkelijk is Jos een man van afspraak = afspraak, en daarvoor heeft hij mijn respect!
Ondanks de enorme druk en kritiek die met deze beslissing samenhangt heeft hij besloten om niet te racen, en trouw te zijn aan zijn eigen principes. Jan Lammers daarentegen heeft het niet fair gespeeld en had in een eerder stadium moeten aangeven dat hij niet aan de eisen kon voldoen. Wellicht dat hij de hoop om op het laatste moment alsnog de garanties te kunnen afgeven, maar ben dan een eerlijke vent en breng eerlijk naar buiten dat je er niet in slaagd. Ga dan niet verkondigen dat het absurde eisen van Verstapen zijn om hiermee de publieke opinie te beinvloeden en zo te proberen je eigen gezicht te redden.
De eisen zijn bekend en kun je hieraan niet beantwoorden dan sluit je geen deal!
Voor de fans zou Jos denk ik maar al te graag willen racen, maar principe is principe en afspraak is afspraak. Hoe sterk zijn principe is blijkt wel uit het feit dat HIJ een miljoenendeal laat lopen!
En A1 grandprix is racen voor volk en vaderland, wat een lachertje!
|
28 sep 2006 11:02 |
|
|