Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 19:40

Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Rolling Stones concert Nijmegen 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
t'is lekker druk in Nijmegen met al die bejaarde rockers, kom bijna mijn eigen stad niet meer in :!:
anyway, have fun, ik luister wel vanuit de tuin en misschien loop ik er nog wel ff naartoe (lekker luxe) :!:

08 jun 2007 18:32
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Zelfs hiero in Wijchen is het af en toe te horen :P zit niet zo heel veel weg hemelsbreed van het goffert park..

08 jun 2007 22:37
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Wij zijn net terug, en zoals ik al zei, wt zijn we nat geworden, hadden alleen een miniscuul parapluutje bij ons en verder nergens op gerekend. Voor concert van Van Morisson was super maar duurde maar 3 nummertjes of zo en toen moest ie nokken vawege het weer. OM 21.00 uur begonnen the Stones, in 1 woord super, de mannen mogen er nog zijn, maar ja ze hebben ok al 40 jar kunnen oefenen :wink:

ONdanks dat ik drijfnat was, echt genoten, mooie show. We zouden daarna nog een biertje gaan drinken, maar ben maar braaf naar huis gegaan en even een lekkere warme douche gereden. En het is misschien niet te geloven na de broeierige dag van vandaag met de stoelverwarming vol aan naar huis gereden....

09 jun 2007 0:13
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Nou ze hadden het inderdaad wel uitgezocht met dat mooie weer zeg! :twisted: :lol: Ik zag het op het nieuws over die noodtoestanden in het binnenland. En volgens een vriend van mij was het in Petten ook aardig aan het gieten. Hier in Den Helder zijn de hele avond maar een paar druppels gevallen en dat was rond half 1 toen ik naar huis wandelde van een gezellig avondje film kijken bij mijn vriend.

09 jun 2007 8:28
Profiel Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Concert was prima :!: We kwamen om 18:00 aan, kaarten lagen klaar, polsbandje voor de snakepit(bij het podium) en ook de backstage passen. 8) Tijdens de regen en het Van Morrison optreden binnen gezeten in 1 van de de VIP tenten, nog ff met Charlie Watts kunnen praten bij het lopend buffet... Gelukkig was het tegen 21:00 bijna droog toen de stenen aan hun optreden begonnen.

Gelukkig draaiden ze Keith (de vader van Jack Sparrow) een beetje weg tijdens zijn nummers dus het was wel uit te houden. :twisted:

Wat een organisatie zit er achter zo'n optreden. Er reist 250 man mee per 'gig' en er zijn 2 crews, 500 man dus. De andere crew was al in Engeland om voor hun volgende concert alles klaar te krijgen.

outletvalve schreef:
Denk aan mijn tip om aan het eind van het "pad" te gaan staan dat vanaf het midden het publiek in loopt :!:

Het nadeel is als je vooraan staat, ze 100 meter naar achteren verdwijnen... Maar wel gaaf dat rijdende podium.

09 jun 2007 11:52
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Dit was ook echt een 'once in a lifetime' ervaring denk ik. Vriendje die het voor ons geregeld had kent de arts die met de Stones meereist als ze in Europa toeren goed, vandaar.

Charlie is wel cool. Klein opdondertje trouwens. Waarom lijken mensen op TV altijd groter. :?

11 jun 2007 9:18
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3