Auteur |
Bericht |
Jort
Groningen
|
Irriteert het je?
_________________________________________ Tjolk.
|
09 nov 2007 23:12 |
|
 |
Lydia
|
Voorlopig trekt de zee zich er niets van aan of het politiek correct is 
|
09 nov 2007 23:19 |
|
 |
ruud964
Hoeksche Waard
|
Zei ik dat:?:
Een bepaalde groep mensen willen graag drama zien en de media speelt daar handig op in.
Volgens mij heeft kijkcijfers iets met financiën te maken. Hoe meer drama hoe beter.
|
09 nov 2007 23:54 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Nee, ik speelde alleen in op het suggestieve gedeelte en de eerder aangehaalde "politiek" als ware het een collectief persoon (versus poldermodel).
Ben ik met je eens, maar het KNMI (Krol en consorten) gaf een stootje tegengas aan het gedramatiseer van wat ik voor het gemak even de commerciëlen (Piet en consorten) noem. Ook hier kunnen we het geheel blijkbaar niet over één kam scheren.
|
10 nov 2007 0:23 |
|
 |
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Nee Jort, je irriteert me niet, verre van.
Ik blijf me echter wel verbazen over de krachtermen welke je zo nu en dan gebruikt
om je "Al Gore steunbetuigingen" kracht bij te zetten.
Met name je gestrooi met genitaliën, ook gezien eerdere posts mbt milieu e.d. zijn naar mijn mening ongepast,
maar ja, aanstoot geef je niet aanstoot neem je. Dus die bal ligt inderdaad in mijn soep.
Wat mij betreft mag je op elke post welke niet in je straatje past
je hart en ziel leggen maar je moet ook kunnen accepteren dat anderen
een andere mening er op na houden.
Even goede vrienden.
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
10 nov 2007 3:58 |
|
 |
horn
PF #57
|
Vreemd, is me nooit opgevallen. Da's een mooie!
En that's all folks! 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 nov 2007 8:35 |
|
 |
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Porsche in de Garage...?
DE BILT - Het KNMI verwacht het komende weekend „onstuimig herfstweer”. „Over de oceaan en de zee komt er de komende dagen veel op ons af”, aldus een zegsman van het meteorologisch instituut.
De woordvoerder houdt „harde tot zeer harde windstoten” voor mogelijk. In Engeland is al een waarschuwing voor „zeer extreem weer” afgegeven.
Toch nog een knappe storm op komst..?
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
01 dec 2007 18:38 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Oei, heb vandaag inderdaad de Porsche maar in de garage gestald (elke dag trouwens)  .
|
01 dec 2007 18:45 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Vandaag hier hele dag stralend mooi en zonnig weer gehad.
Maarre....Peter, blijven proberen, hoor 
|
01 dec 2007 18:58 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
Je kan het wel bagataliseren, maar toen ik vandaag op straat liep, waaide het zo hard, dat m'n haar in de war raakte en dat in december in Nederland!  [/list]
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
01 dec 2007 19:10 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Wat een problemen allemaal 
|
01 dec 2007 19:58 |
|
 |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Hou t kort (Amerikaans), heb je er geen last meer van! 
|
01 dec 2007 20:03 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
Goed idee, maar m'n vriendin dan? (die overkwam hetzelfde) 
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
01 dec 2007 20:37 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Beste Metalgreen, welke krachttermen bedoel je? Als je het inhoudelijk niet eens bent, prima. Heb je kritiek op de manier van discussie voeren, geef dan eens wat voorbeelden van bovenstaande. Nooit klachten gehad van mods. Als je moeite hebt met mijn taalgebruik, draag je naar mijn mening wel een hele selectieve bril.
Discussie voeren betekent een mening ventileren, onderbouwen en aangeven waarom je het niet eens bent met een ander. Ik kan prima accepteren dat een andere niet dezelfde mening is toegedaan. Dat wil echter niet zeggen dat ik er soms niet over wil discussiëren. Alleen wanneer de onderbouwing zwak, kortzichtig of zelfs afwezig is, plaats ik soms mijn vraagtekens. Een sarcastisch plaagstootje. Doen velen hier met regelmaat. Discussies, sarcasme, plaagstootjes, allemaal onderdeel van een discussieforum. Van ja knikkers wordt ook niemand wijzer. Mijn mening.
Dat mijn berichten hier regelmatig tegen de stroom in gaan, wil niet zeggen dat ik het niet vaak eens ben. 3 posts per dag, duizenden meningen per dag.
|
02 dec 2007 1:16 |
|
 |
Lydia
|
On-topic: het stormt hier vreselijk. Harde wind, slagregens en zelfs hagel. Moest bij het uitlaten de hond goed vasthouden, anders waaide hij weg 
|
02 dec 2007 16:09 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
@ Lydia: Had ik vandaag met mijn vriendin, kon haar nog nét te pakken krijgen....(met die harde wind)
wink:
@Jort: Ik denk dat de discussies en bijbehorende irritaties vooral ontstaan door het eindeloos "millieu"belasting heffen door de overheid, althans in Nederland, zonder dat er een reeel resultaat te bespeuren is. Ik denk dat elk weldenkend mens het met jou eens is, dat er iets moet gebeuren aan smogvorming, roetfilters, bergen met zinloze plastic verpakkingen enz. enz.
Maar alleen in geld denken schiet niet erg op.... if only! 
|
02 dec 2007 16:35 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Kijk, da's een mooi punt Mike, en nu even de goede oplossing?
(lees: niks persoonlijks, maar iedereen vindt dat het niet goed is, maar wie heeft dan WEL goede oplossingen?)
|
02 dec 2007 18:24 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
Pascal,ik denk niet dat jij en ik als individuen de oplossing kunnen bedenken, maar aangezien wij wél worden geacht langzamerhand steeds meer geld op te hoesten aan millieubelastingen, vind ik dat degenen die ons laten betalen, ook voor een oplossing moeten zorgen.Wat heeft het anders voor zin?
Of is dat te kort door de bocht?
|
02 dec 2007 18:56 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Vind ik wel... Niets is makkelijker als een oplossing "af te keuren" (of onderuit te halen)... Ik heb de oplossing ook niet hoor, maar loop dan ook niet (te veel) te zeuren over alle pogingen tot oplossingen. Natuurlijk zie ik ook wel in dat sommige dingen ECHT niet werken, maar zolang ik niet met een beter plan kan komen, zal ik er niet al te hard over gaan zeuren.
Wat is immers het nut van klagen?
|
02 dec 2007 19:45 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
Volgens mij doe ik het tegenovergestelde van klagen/zeuren. Persoonlijk heb ik er geen last van hoor. Maar ik blijf van mening, dat als er geld voor diensten verlangt wordt, er ook een tegenprestatie verlangt kan worden, is overal zo toch? Vind ik heel gewoon.
Moet je je voorstellen, dat zoiets in het dagelijkse leven het geval zou zijn, dan was de wereld te klein! 
|
02 dec 2007 20:09 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Nee, ben het inderdaad wel met je eens, en jij loopt inderdaad niet te klagen. Vandaar ook de "men" veronderstellingen
Ik denk altijd maar zo: als mensen de helft van de energie die ze stoppen in klagen zouden stoppen in het bedenken van goede oplossing, zou het een stuk prettiger leven zijn 
|
02 dec 2007 22:15 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
maar niets zo lekker als een potje klagen 
|
02 dec 2007 22:18 |
|
 |
Jort
Groningen
|
De hond had nog minder zin dan ik. Plotseling wel een erg grote blaas. 
|
02 dec 2007 23:49 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
It takes 43 muscles to frown but only 17 muscles to smile.... (ok, ok, niet helemaal wetenschappelijk bewezen, maar toch  )
On Topic
Over die storm... Gisteren hier een PRACHTIGE dag geweest, heel de dag blauwe lucht, heerlijk weertje om de auto te wassen. Vandaag wel een beetje meer wind dan normaal, maar geen stormen hoor...
|
03 dec 2007 0:19 |
|
 |
P-911
964 C2
|
Afgelopen zaterdag schitterend weer, vandaag (zondag nog  ) regen regen regen wind nog meer regen nog meer wind 
|
03 dec 2007 1:12 |
|
|