Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 14:43

Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
lease auto weg en nu? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Als je een nieuwe Espace koopt krijg je er tegenwoordig een Twingo gratis bij, deze kun je dan weer doorverkopen (misschien wil Lydia wel een nieuwe) en de winst in je zak steken :idea:

05 dec 2008 14:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Kun je toch gewoon veel beter korting vragen in de showroom :roll: , is toch iets handiger dan jouw constructie. :idea: :wink:

05 dec 2008 14:26
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
TD (zonder I) schreef:
... bij starten stinkt de airco, althans daar ga ik op dit moment van uit. De deskundigen (dealer) nog niet, enfin wordt onderzocht.

Stinkt muf, beetje rotte vis :?:

Dat is een bekend probleem van airco's die niet worden uitgezet voor einde rit en daardoor veel rottend vocht vasthouden. Geldt dus speciaal voor automatische airco die 'altijd' aan staat.

05 dec 2008 15:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
@ Paul : nee, een lucht van verbrand rubber. Je wordt er misselijk van. Auto is vijf maanden oud, dus muf stinken zou in principe nog niet mogen.

Een plaatselijke dealer heeft er al naar gekeken en aan geroken, eerste instantie denken ze aan een koppelingsplaat die blijft hangen.

Kon op korte termijn geen kwaad zeiden ze. :roll: Meteen er op gewezen dat ze in ieder geval een aantekening maken dat er naar gekeken is. Zit nl. niet te wachten op een claim van de leasemaatschappij. Auto staat inmiddels ingepland voor nader onderzoek.

05 dec 2008 15:29
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Zojuist proefritje gehad in de A4, erg indrukwekkend, veel vermogen bij laag toerental.

Getuned van 110pk naar 130pk

05 dec 2008 15:39
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Het vorige model waar jij op doelt heeft een plotselinge versnelling. Je voelt dan ook echt de turbo er "in" komen, een soort krachtsexplosie. In combinatie met het hoge koppel niet te versmaden. 8)

De motor van de nieuwe A4 is stiller, tokkelt minder en heeft een gelijkmatiger opbouw van vermogen.

Het is overigens goed zaken doen momenteel, pak dat voordeel :!:

05 dec 2008 15:55
Profiel
PorscheForum Rakker
964 c4
hoogvliet
Bericht 
A-4 rijdt geweldig. Bij mij was het de opvolger van een lange serie Saabjes, waarvan de laatste een aero-cabrio was. Geen misselijke auto, maar dankzij de Audi mis ik hem geen moment. Mijn a-4 heeft 140 pk en alle opties en ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe het licht, de ruitenwissers etc. aan of uit moeten. De wagen rijdt zichzelf en is erg snel, zeker voor een 2-liter diesel. De ruimte binnenin valt erg mee en is best functioneel. Navigatie, audio, telefoon alles is dik in orde en over het algemeen prima te bedienen, ook vie het stuur.
Saai? Een beetje, maar wel comfortabel en betrouwbaar. Als er een andere auto zou moeten komen, graag weer een A4, de A6 is veel te duur; bmw en Mervedes zijn ook mooi hoor, maar die wil ik gewoon niet. Voor het echte autorijden hebben we een porsche, toch!

05 dec 2008 15:57
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Net even een teleurstellend belletje gehad met een verzekeringsmaatschapij. Dankzij mijn jaren in het buitenland zijn alle schade vrije jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Of je met een leeftijd van 34 jaar even opnieuw wil beginnen met opbouwen :cry:

05 dec 2008 16:27
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
strak schreef:
Net even een teleurstellend belletje gehad met een verzekeringsmaatschapij. Dankzij mijn jaren in het buitenland zijn alle schade vrije jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Of je met een leeftijd van 34 jaar even opnieuw wil beginnen met opbouwen :cry:

Ik zou even winkelen. Mijn vrouw is indertijd met (zo goed als) volle no-claim korting begonnen... Het staat de maatschappij vrij om jou in een hogere trede te plaatsen.

05 dec 2008 16:30
Profiel
Bericht 
Mooie A6:Afbeelding

(edit P: Klopt, maar gezien de range waar in gezocht wordt, is een plaatje van de nieuwe RS6 een beetje overdone, vind je ook niet?)

05 dec 2008 16:40
Profiel WWW Facebook 
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Ik heb zelf vijf jaar in het buitenland gewoond en heb toen ik weer naar Nederland terugkwam mijn auto verzekerd bij de ANWB. Deze hebben de schadevrijejaren uit het buitenland gewoon overgenomen.
Shoppen dus!

05 dec 2008 16:43
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Heb ook ervaring met autoverzekering in ander land en de gegevens op de oude/lopende polis waren voldoende reden voor de nieuwe verzekeraar om een vergelijkbare no-claim te geven :idea:

05 dec 2008 16:47
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Helaas heb ik in de diverse landen alleen in lokale huur of leen auto's gereden en daar werd geen administratie van bij gehouden.

Via independer.nl al een groot verschil waargenomen in premie's. Bijzonder hoe groot het verschil kan zijn...

:shock:

05 dec 2008 17:10
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
rien911 schreef:
A-4 rijdt geweldig. Bij mij was het de opvolger van een lange serie Saabjes, waarvan de laatste een aero-cabrio was. Geen misselijke auto, maar dankzij de Audi mis ik hem geen moment. Mijn a-4 heeft 140 pk en alle opties en ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe het licht, de ruitenwissers etc. aan of uit moeten. De wagen rijdt zichzelf en is erg snel, zeker voor een 2-liter diesel. De ruimte binnenin valt erg mee en is best functioneel. Navigatie, audio, telefoon alles is dik in orde en over het algemeen prima te bedienen, ook vie het stuur.
Saai? Een beetje, maar wel comfortabel en betrouwbaar. Als er een andere auto zou moeten komen, graag weer een A4, de A6 is veel te duur; bmw en Mervedes zijn ook mooi hoor, maar die wil ik gewoon niet. Voor het echte autorijden hebben we een porsche, toch!

Voor het zelfde geld (in de lease zelfs voordeliger) rij je een E90 320d (high executive) met 177PK'tjes. Dan heb je door de week ook een beetje dat sportwagen gevoel. :wink:

05 dec 2008 17:40
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Afbeelding

07 dec 2008 17:22
Moderator
PF #57
Bericht 
Mooie kleur, mooie auto. Congrats.

07 dec 2008 17:36
Profiel
PorscheForum Junkie
1986 C1
Friesland
Bericht 
Heb je die Audi al aangeschaft? Haal ik niet helmaal uit je posts.
Zo ja: gefeliciteerd.
Zo nee; neem een BMW 330i. Bij 20000 km/jr maakt het weinig verschil qua kosten met een Diesel; maar des te meer qua rijplezier. :D
Ik verbruik minder dan 10 liter/100 km. En nog steeds de beste 6 cylinder lijnmotor zonder rare turbo en andere fratsen.
De DI versie van de 330i zou ik nog ff laten uitrijpen. :roll:

07 dec 2008 20:13
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Klopt, maar de kogel is wel bijna door de kerk (heeft de banken gepasseerd en nu is in de buurt van het altaar).

Zal www.gaspedaal.nl er eens op naslaan.. :D

07 dec 2008 22:30
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Had een A6 Avant tot voor een paar weken als bedrijfswagen.
Nu een Lexus IS 220d 160pk ondanks ik 2 kinderen heb. Met een grote skibox op het dak heb ik evenveel koffer als de A6.

Rijdt gewoon stukken beter. Die Audi nog geen seconde gemist. Veel te oubollig en saai.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

07 dec 2008 23:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
944
Grave
Bericht 
Voor alsnog niet te laat:

Ik tip de Volkswagen Passat Stationwagon in Blue Motion-uitvoering.Of een Opel Zafira......... :twisted:
Hoef je niet nog eens aan een andere auto,als de tweede of evt de derde komt.......... :idea: :wink:
......die heeft pech !!

14 dec 2008 1:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
mooie audi ff mee na JD in lochem ff fikse en met gemak een 210 pkaatjes

ziet er strak uit .

03 jan 2009 21:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3