BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
Ex 964 c2 Cabrio
Rotterdam
Re: Kroymans in de ´uitverkoop´ - veiling
Dat wassem (de quote waar ik ff niet op kwam) (tegen Michael Boogerd, als hij etappe in Tour zou winnen waar mr Frits op bezoek was)
09 nov 2009 20:24
horn
PF #57
Airhead schreef:
Kroymans is natuurlijk niets meer of minder dan een autohandelaar.
Tja, en Bill Gates is niets meer of minder dan een computerprogrammeur...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
09 nov 2009 20:44
Airhead
1986 C1
Friesland
Bill Gates heeft iig. minder pretenties. En laat zich minder makkelijk in de luren leggen door Boards met "mooie plannen".
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
09 nov 2009 21:07
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Sluit mij aan bij de rest. Had idd veel meer diepgang verwacht. Heb halverwege nog even weggezapt naar teletekst om na te gaan of ik naar RTL boulevard zat te kijken. Als de makers van dit programma alle commentaren uit vakliteratuur er op nageslagen hadden was het programma al een stuk interessanter geworden, maar ja dat had waarschijnlijk minder kijkers getrokken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum