Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 14:53

Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Risico's paypal 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Risico's paypal
+1.. die persoon leek wel erg rustig te zijn met uitpakken (doosje rustig bekijken, etc..) en totaal niet verbaasd bij het zien van de steen.. Maar lijkt me wel behoorlijk bagger als je in deze situatie zit (i.e. het voorkomen dat je als verkoper je centen niet krijgt/behoudt)..

08 okt 2010 18:37
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
EriC4C schreef:
MS964 schreef:
Hopelijk komt 'ie goed aan, en komt er geen kink in de kabel. Heb er vertrouwen in!

Is dit inmiddels goed afgerond?
Ik wil je niet ongerust maken, maar ..... lees en huiver over deze nachtmerrie. :shock:

Ja, allemaal goed gegaan! :thumleft:

08 okt 2010 18:38
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Ik moet zeggen dat ik helemaal in een deuk lag toen ik het filmpje zag. Dit is zo slecht, dat geloof je toch niet? :shock: :roll: Zelfs in het begin van GTST werd niet zo slecht geacteerd. En wie gaat nu zoiets filmen? En dan ook nog even heel duidelijk laten zien aan de camera dat het pakketje helemaal dicht zit en ongeschonden is. Yeah right, wat een sukkel. Tuurlijk heel vervelend als het jezelf betreft, maar dit is echt te gek voor woorden.

08 okt 2010 18:47
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Mijn reactie was :shock: en vervolgens "ken ik iemand (anders) die het openen van een pakket dat is ontvangen zo nadrukkelijk filmt?" :scratch: . Dat i.c.m. het gebrek aan emotie bij de ontdekking maken het wel erg ongeloofwaardig. Ik zou de ontvanger overigens vragen naar filmpjes van het openen andere pakketten, want als dit zijn gebruikelijke manier is zal hij die hebben toch? :wink:

horn schreef:
ik dacht altijd dat je een eigen gedane overboeking niet zomaar kon terughalen.

Het kan ook niet, maar het verzoek indienen om iets terug te laten boeken kan uiteraard wel. :idea:

08 okt 2010 19:12
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
mark996 schreef:
+1.. die persoon leek wel erg rustig te zijn met uitpakken (doosje rustig bekijken, etc..) en totaal niet verbaasd bij het zien van de steen.. Maar lijkt me wel behoorlijk bagger als je in deze situatie zit (i.e. het voorkomen dat je als verkoper je centen niet krijgt/behoudt)..

De steen ziet er daarnaast ook niet uit als iets wat je hier in NL in het bos vindt.... leek me meer een lavasteenachtig ding.

08 okt 2010 19:38
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Voor de volledigheid: het is niet het enige dat mis (b)leek te gaan met deze zending.
Eerste scam poging mislukt en iets anders verzonnen?

08 okt 2010 19:48
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3