Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 12 apr 2025 19:52

Antwoord op onderwerp  [ 199 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Business-draadje? 

Business-draadje: goed idee of niet?
Ja, leuk! 55%  55%  [ 38 ]
Mwah, zal het zelf niet gebruiken 16%  16%  [ 11 ]
Nee 29%  29%  [ 20 ]
Totaal aantal stemmen : 69

Business-draadje? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht Re: Business-draadje?
dat moet nog blijken :wink: bedrijf overnemen kan iedereen ,'m draaiende houden is wat anders.my2cnts

13 dec 2010 17:42
Profiel WWW Facebook 
Timeless
@ Bombha ....Wat lief ......

Afbeeldingemotioneel van....

13 dec 2010 17:44
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 924 ex 911 3.2 ex 964 ex 997 audi a5 cabrio/bmw x5 op zoek 964/993(S)
@ Richard, maar als ik lees wat die jongen daarvoor al heeft moeten doen (en laten) heb ik daar wel vertouwen in! :wink:

13 dec 2010 17:47
Profiel
Leiderdorp
Tijd zal het leren :| . En dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem niet het beste gun

13 dec 2010 17:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
"Koopt hollandse waar dan helpen we elkaar".
he jongens hakt de "crises" er zo hard in? :mrgreen:

13 dec 2010 17:55
Profiel
Leiderdorp
Mij hoor je niet klagen hoor ,overdaad aan reclame wel

13 dec 2010 17:55
Profiel WWW Facebook 
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
:silent: :!:

13 dec 2010 18:09
Profiel Twitter 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Ik neem aan dat hier op Joost / Renntech wordt gedoeld?!

Jammer en onterecht, want zelf maakt hij geen reclame en wat anderen doen kun je hem ook niet verwijten toch? :roll:

We hebben hem slechts de ruimte gegeven om de overname te laten weten, net als we eerder die ruimte hebben gegeven aan bijvoorbeeld Porsche356sc, John's Porsches, Timo (CCR), ..... :idea:

13 dec 2010 18:14
Profiel
Leiderdorp
begrijp niet goed waarom je nu de vraag stelt nadat je 'm net per pb aan me hebt gesteld en ik een toelichting heb gegeven,post mijn antwoord dan ook maar

13 dec 2010 18:16
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #18
Mijn reactie / vraag was in eerste instantie persoonlijk gericht, maar blijkbaar speelt het bij meerdere personen vandaar dat ik het onderwerp "openlijk bespreekbaar" heb gemaakt.

13 dec 2010 18:19
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Even om mijn antwoord te verduidelijken: Ik heb helemaal niks TEGEN Joost en/of Renntech.
Het valt alleen op dat er echt wel HEEEEELLL erg vaak naar verwezen wordt door een aantal Moderators. ( :idea: )

13 dec 2010 18:19
Profiel Twitter 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Niet alleen de moderators :mrgreen:

13 dec 2010 18:23
Profiel
Moderator
PF #18
Inderdaad :idea: en er reageert geen enkele moderator als "moderator" met een verwijzing naar Renntech of welk ander bedrijf dan ook! Dat gebeurt (inderdaad) wel net zoals andere PF'ers doen als tevreden klant, maar zeker niet uitsluitend naar Renntech. Ook bijvoorbeeld Rovako.

13 dec 2010 18:27
Profiel
‘64 Kever
Wellicht dat dat een andere oorzaak had? (weet het echt niet!)

Ja, er wordt veel (door diverse forummers!) naar Renntech verwezen. Mijn inziens terecht, omdat Renntech zeker in het begin hier op het forum erg veel technische kennis heeft ingebracht. Hetzelfde gaat inderdaad op voor Rovako. Een tijd lang werd er erg veel naar Porsche Centrum Gelderland verwezen, tevreden klanten mogen altijd tips geven. Als echter een topic gestart wordt om iemand te promoten, is dat mijn inziens een ander verhaal!

13 dec 2010 18:36
Profiel Facebook 
Leiderdorp
Pascal schreef:
Als echter een topic gestart wordt om iemand te promoten, is dat mijn inziens een ander verhaal!

ik zie dit toch wel als enigszins promoten
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=30125&hilit=renntech

Immers Erwin had 'bijna "al zijn klanten al op de hoogte gebracht middels een brief :scratch:

Daarnaast kan ik me nog wat posts herinneren van bijv. cabrio wim die verwijderd werden ivm reclame voor zijn zoons bedrijf

Laatst bijgewerkt door Richard op 13 dec 2010 18:45, in totaal 1 keer bewerkt.

13 dec 2010 18:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Ik ken persoonlijk "Renntech" en Joost" niet ik heb hem uitsluitend als voorbeeld gebruikt om aan te geven wat dat je met de juiste "instelling" een heel eind kan komen in "ondernemersland". :idea:

Dus ik begrijp die hele "ophef" niet. :scratch:

13 dec 2010 18:44
Profiel
Leiderdorp
bompa schreef:
Ik ken persoonlijk "Rentech" en Joost" niet ik heb hem uitsluitend als voorbeeld gebruikt om aan te geven wat dat je met de juiste "instelling" een heel eind kan komen in "ondernemersland". :idea: :scratch:

Ben ik het roerend mee eens , is ook de eerste keer bompa dat ik je wat zinnigs zie posten :wink:
En ik ben ervan overtuigd dat Joost goed werk leverd

maar goed ,hoeft ook niet zo heet te worden gegeten als het wordt opgediend ,maar als me iets wordt gevraagd ,geef ik antwoord :salut:
(ook wel eens ongevraagd ) :wink:

13 dec 2010 18:47
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Richard schreef:
Pascal schreef:
Als echter een topic gestart wordt om iemand te promoten, is dat mijn inziens een ander verhaal!

ik zie dit toch wel als enigszins promoten http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=30125&hilit=renntech
Op zich heb je daar gelijk in... Heb ik geen antwoord op ;)... Echter....
Richard schreef:
Immers Erwin had 'bijna "al zijn klanten al op de hoogte gebracht middels een brief :scratch:

Niet helemaal waar. Erwin heeft bewust zijn "vaste" klanten een brief gestuurd. Tja, je moet ergens een grens trekken, wie wel en wie niet zeg maar. Ik weet niet waar hij die grens heeft getrokken, maar kan me voorstellen dat je iemand die ooit een stel ventieldopjes bij je heeft besteld die brief niet stuurt (ik generaliseer, moge duidelijk zijn)....

Derhalve was er wat onduidelijkheid over het voortgaan van Renntech, en ik denk dat Joost dat goed opgelost heeft zo.

Richard schreef:
Daarnaast kan ik me nog wat posts herinneren van bijv. cabrio wim die verwijderd werden ivm reclame voor zijn zoons bedrijf

Ook dat klopt. Flauw gezegd, Wim zijn zoon voegde (op dat moment!) helemaal niets toe aan het forum, en dan is het gewoon reclame nietwaar. Ik zie daar een verschil in, maar heb ongetwijfeld een gekleurde bril in dit geval. Inmiddels is er ook voor CCR genoeg "reclame" te vinden op het forum, dus denk dat dit juist een goed voorbeeld is. Toch?

Ik denk dat we met zijn allen hetzelfde willen, want niemand hier zit te wachten op allerlei reclame van allerlei bedrijven die niets aan dit forum toevoegen. Dus ja, dat is een grijs gebied, en dat proberen we zo goed mogelijk in te vullen. (oh jee, ik voel weer een mod-bashing aankomen)

Wellicht even nuttig om te melden, dat we met het team aan het overleggen zijn, hoe we dit idee van Mischa een goede invulling geven, want blijkbaar is er wel behoefte aan ;)

13 dec 2010 18:53
Profiel Facebook 
Leiderdorp
Is ook niet mijn bedoeling een bommetje te leggen ,maar op deze manier maak je wel het onderwerp eens bespreekbaar

jullie met jullie wijsheid komen er vast wel uit
:D

13 dec 2010 18:55
Profiel WWW Facebook 
Ik begrijp Richard wel. Blijft lastig...

Wat de een reclame vindt vindt de ander het een voorsteltopic.

Maar ja, wie ben ik... Ik ben alleen een Porscheloze particulier onderzoeker die zijn website http://www.ycrecherche.nl nog steeds niet online heeft maar nooit reclame maakt dat hij particulier onderzoeker is en daarbij ook nog werkt als beveiliger en een receptie beheerd.

My2cents

13 dec 2010 18:59
Profiel
Moderator
PF #18
Pascal schreef:
Richard schreef:
Op zich heb je daar gelijk in... Heb ik geen antwoord op ;)...

Ik wel. ;)
We hebben hem slechts de ruimte gegeven om de overname te laten weten, net als we eerder die ruimte hebben gegeven aan bijvoorbeeld Porsche356sc, John's Porsches, ..... :idea:

Geen willekeur, maar juist gelijke behandeling dus. 8)

13 dec 2010 19:19
Profiel
Moderator
PF #57
Richard schreef:

Wat ik me herinner is dat alleen de eerste post geweest. Dat hebben we (ik) per pb ook aan Wim uitgelegd en sindsdien geen problemen meer over gehad. Ook de lancering van ccr is vooraf even overlegd en geen strobreed in de weg gelegd.
Wim, please correct me if I'm wrong.

viewtopic.php?p=422288#p422288 - zie ook de laatste zin van de openingspost :idea:

13 dec 2010 19:46
Profiel
964 C2
Ja, voor dat ik weer vertrek, want de hunt ligt al lang voor de kachel te ontdooien in Boskamp,bemoei ik me er nog even tegen aan.

"voor wie de 31e in de buurt is"...... Porsche356cc, 19 posten in dat topic, wat een reclame zeg :roll:
John's Porsches, voor mij op dat moment en nu nog steeds onbegrijpelijke reclame,maar vooraf afgestemd, dus blijkbaar goedgekeurd.
Cabrio Wim kan uitstekend voor zichzelf spreken, maar ook al ging het in goede harmonie Horn, misschien valt het op dat hij nauwelijks meer post en dat heeft wel degelijk een reden. Dat mijn P "zijn" volgende project wordt zal mijn W hier vast wel een keer melden, maar als het aan Wim ligt, eigenlijk liever niet....geeft alleen maar gezeik.

En Renntech zal het eeuwige welles nietes spelletje blijven. Zij die de korting krijgen staan denk ik aan de ene kant en een stel anderen aan de andere kant. Dat alles staat los van wel of niet goed werk leveren. Dat hij zich hier af meldt en aangeeft dat een ander zijn bedrijf overneemt, noem ik geen reclame. De andere duizenden posten richting dat bedrijf wel.
Vandaar dat ik wel eens groot DSP ergens schreef of een andere naam noemde.

Het zijn geen vergelijkingen volgens mij!
Erwin heeft zich een tijd ingezet op het forum, maar dat is heel veel minder geworden de laatste jaren. En nee, ik kreeg geen antwoord op vragen aan hem en veel anderen ook niet. Dus dat hij altijd voor iedereen klaar stond is ook niet geheel de waarheid. En dan ging het niet om een ventieldopje.
Zelfs ik kreeg eerder een fastoenlijk antwoord van een mod op mijn vraag en dat zegt heel wat, zoals sommigen weten. Niets ten nadele van die 2 die altijd wel gewoon reageerden :wink:

Ben benieuwd naar de oplossing voor Mischa's vraag.

13 dec 2010 20:13
Profiel
Leiderdorp
Zal allemaal wel.maar ik denk ,als je uit geen commerciële postings toe te staan ,er inderdaad wel veel wordt gedirigeerd naar renntech.Of dat nu reeël is of niet,ik laat in het midden of hij de enige is met het hanteren van service(levels) en kunde ,er moet niet met twee maten worden gemeten.Daar ik het idee krijg dat dit sterk weerlegt wordt door de mods berust ik in dit feit al doet dat niets af aan mijn mening.Voor de rest zie ik dit als gezellig forum en laat het me verder koud wat het vervolg hier op is.

13 dec 2010 20:16
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #18
Oude wijn in nieuwe zakken :wink:

13 dec 2010 20:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 199 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende