Op de vraag waarom er zoveelvan vag gestolen worden, je kan natuurlijk ook vraag creëren
_________________________________________ remmen is angst
22 sep 2011 21:44
Henk
PF # 136
Re: Vervelend wakker worden
Bad news Harald!
En dan bedoel ik niet de Mini Cabrio want dat zat er al aan te komen
Heb het zelf ook een keer "mogen" ervaren om de S-Max zonder navigatie en rechter zijruit aan te treffen. (Pioneer navi) Zeer slecht begin van de dag
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
22 sep 2011 21:56
Rad911
997 S
Loosdrecht
Mooi ruk... Ik hoop dat de RNS nog ff blijft zitten in mijn Superb. In de Passat kwam na de 3e inbraak een double-DIN JVC, de leasemaatschappij wilde er geen RNS meer in hebben
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
22 sep 2011 22:27
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
@ Harald - Mini cabrio toffe bak dacht dat je een ster had besteld
22 sep 2011 22:54
Olaf
911 Carrera S
... niets is zo veranderlijk als een mens, Thomas
23 sep 2011 6:46
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
thomas993 schreef:
@ Harald - Mini cabrio toffe bak dacht dat je een ster had besteld
...dat was zeker toen ie dronken in de kroeg zat en naar huis wilde!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
23 sep 2011 8:54
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Lees dit topic net pas. Stevig balen. Mini cabrio is een leuke auto. Hier in de wijk rijden er ook een aantal rond. Gaat de volvo weg?
28 sep 2011 12:47
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Mini cabriolet, voor de hardcore hetero zonder twijfels Nee serieus, kun je lekker in vlammen.
_________________________________________ oud is beter
28 sep 2011 14:15
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
dan heb ik nog geluk, dat alleen m'n "P" weg is..... rotzakken
tof bakske zo'n mini cabrio
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
19 okt 2011 10:23
horn
PF #57
frank1977 schreef:
Je zult het misschien wel nodig hebben:
been there, done that, got the t-shirt....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
19 okt 2011 11:14
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
"een ezel stoot zich in het 'gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen maar zijn vrouw dat stomme wijf die stoot zich wel een keer of vijf..."
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
19 okt 2011 12:05
horn
PF #57
we'll see, we'll see. Maar als ik er voordat hij - weer - in de fik vliegt ook weer zoveel lol van ga hebben als van de vorige, is het het toch weer waard.
horn - vanochtend open naar A'dam gereden in zijn mini cooper cabrio voorloopauto...
19 okt 2011 12:15
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Dat snap ik, deze optie ook aangevinkt?
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum