Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
 Re: Even geen Porsche (Alpine adepten onder elkaar)
This geen Alfa 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
26 jan 2016 14:11 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Mick: supergave bak! Had een aantal jaar geleden bijna 1 gekocht in Heerhugowaard, maar kon niet wennen aan het interieur. Ik zal altijd fan blijven van alle Alpine's, maar ook de 5 GT Turbo (geen Alpine), en de Clio V6 en 2.0 Blue Sport
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
26 jan 2016 17:17 |
|
 |
horn
PF #57
|
Clio Williams heb ik ook altijd een zwak voor gehouden. Was twijfelen bij één van mijn eerste leasers - Peugeot 205 Gti 1.9 of Clio WIlliams.... Werd toch de Peugeot. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jan 2016 20:01 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Voor het betere gooi- en smijtwerk Wat een fantastische karren waren dat 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
26 jan 2016 21:41 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
_________________________________________ rouge et noir
|
27 jan 2016 0:35 |
|
 |
MickRS
|
 Re: Even geen Porsche (voor Alpine en Renault Sport adepten)
Btw, ik heb de titel van het draadje maar veranderd in Alpine en Renault Sport... Gewoon omdat er uit Dieppe toch wel erg veel lekkers komt. 
|
27 jan 2016 0:39 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Heb je meteen het grootste nadeel van je BMWtje te pakken. 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
27 jan 2016 11:02 |
|
 |
drknauf
|
 Re: Even geen Porsche; Alpine/Renault Sport adepten onder el
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 jan 2016 13:51 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
27 jan 2016 14:55 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wou de balken intact houden en heb ze gehalveerd Kocht zn zaagapparaat bij de gammel, werkt prima. Alles in de grond gezet en de stoel kan erin. 16 jaar oud en geen roestplekje te vinden, duits zeker 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
27 jan 2016 15:11 |
|
 |
Pw250
964
|
Super! Vooral toch de GTI. Met veel plezier een zwarte 1.9 gereden met schuifdak en afneembare trekhaak ( Niet alleen voor de boot maar de kont was ook wat minder springerig! ) 
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
27 jan 2016 16:40 |
|
 |
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
De achterste..brrrr wat lelijk.....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
27 jan 2016 17:54 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
27 jan 2016 17:58 |
|
 |
MickRS
|
Zo dan, vandaag eens even lekker met stromende regen en windkracht acht op pad geweest. Laten we het er op houden dat ik blij ben dat ik wat ervaring heb met 'tricky' auto's. Niet zozeer de alpine, maar wel die oude TRX-en... Nu zijn die echt oud en ook wel weinig profiel, maar echt goed gaat dit nooit worden. Had ik eerst nog het idee om dan toch maar voor veel geld nieuwe TRX-en aan te schaffen, nu weet ik zeker dat ik toch echt op zoek ga naar andere wielen waar ik modern rubber op kan zetten. Ik rij gewoon te veel met dat ding en dus ook onder minder ideale omstandigheden.
De standaard upgrade is 15" Gotti velgen voor en 16" Gotti achter. Maar eigenlijk vind ik dat dus niet zo mooi. Op zoek naar een mooie set 4x98, 4x100 met toch wel vrij lage et waarden...
|
27 jan 2016 19:40 |
|
 |
rens914
|
Ik rijd dan met de 3-gaats versie maar heb de et waarde geholpen door er speciaal spacers voor te laten draaien bij een Duits bedrijf.
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
|
27 jan 2016 20:05 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik was vandaag ook onderweg in dezelfde weersomstandigheden. Heb er weinig van gemerkt. Ze rijden toch niet zo slecht, die Porsches..... 
|
27 jan 2016 20:07 |
|
 |
MickRS
|
Ghehehe, benieuwd of je dat ook zou zeggen als je met SC-tje op pad was geweest... 
|
27 jan 2016 23:45 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik herinner me nog een tunnelrit in Rotterdam met mijn 964 met slagregens en diepe plassen water, SUV's die langsreden en zoveel water opspatten dat ik eventjes helemaal niets meer zag. In het donker achteruit rijden omdat ik fout gereden was mbv die twee kleine spiegeltjes want door het achterruitje van de cabriokap zag je ook niets meer. Toen was ik ook blij dat hij na afloop weer heelhuids in de garage stond... 
|
28 jan 2016 8:20 |
|
 |
giulia
|
|
28 jan 2016 21:09 |
|
 |
rens914
|
Deze werk in autoweek de 310 fase 2 pack van ben.
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
|
29 jan 2016 5:17 |
|
 |
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
 Ik heb een tijdje een 205 turbo D gehad. Interieur en dashboard ging richting GTI. Stuurde apestrak. Had een 1.8 motor met 78 pk en woog maar 865 kg. Menig leasediesel het schaamrood op de kaken gereden. 
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
29 jan 2016 8:01 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Ik had begin jaren 90 een 205 XS. Ook zo'n net-niet GTI. Liep in Duitsland heuvelaf 210. Op 165 R 70 bandjes 
|
29 jan 2016 8:48 |
|
 |
rens914
|
Toch wel alleen op de teller met wind mee ( windkracht 10) Als je de brede sloffen op een 310 legt dan haal je die snelheid al niet meer.
|
29 jan 2016 9:29 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Op de teller ja. En heuvelaf dus.
|
29 jan 2016 9:49 |
|
 |
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
De turbo D liep 180 (op de teller), op de vlakke weg.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
29 jan 2016 9:52 |
|
|