Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:50

Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Schumacher 

Opzet of niet?
Ja 67%  67%  [ 30 ]
Nee 24%  24%  [ 11 ]
Twijfel 9%  9%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 45

Schumacher 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

Dan zouden ze een minder team over moeten nemen, aangezien het opzetten van een volledig nieuw team met alle benodigde faciliteiten (fabriek, windtunnel etc.) teveel geld en tijd kost. En om een beetje mee te doen moet je al snel 200 tot 300 miljoen erin pompen dat eerste jaar.

Da's meer dan het netto bedrijfsresultaat van Porsche. Nu zijn er altijd sponsoren die een groot deel van de kosten vergoeden, maar het blijft een beetje zonde om je gezonde en hardverdiende winst zo weg te spoelen.

28 mei 2006 14:38
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik heb me vroeger een beetje verdiept in de F1,maar kijk het tegenwoordig nooit meer. Liever LeMans, vanwege Porsche 8)

Wat ik wel weet is dat Schumi weg arrogant overkomt. Hij weet zijn slechte resultaten toch altijd af te wimpelen, zijn team of de wagen door de dreck te trekken of een andere coureur ervan te beschuldigen dat ie em afsneed. Dat kan ik van zijn broer niet zeggen. Die heeft zich goed opgewerkt in de F1 en als HIJ 1e zou worden, dan gun ik hem dat ook.

Over de dood van Senna: heb er toen ook van gehoord, maar ik vind het verlies niet betreurend. Het is en blijft een gevaarlijke sport en als coureur weet je dat ook... Natuurlijk was hij goed, Schumi is OOK goed, maar ik zie het bij hem misschien ook nog eens gebeuren dat hij dodelijk verongelukt. Dan zijn al zijn Kwade Streken zoals gisteren natuurlijk gelijk vergeten en wordt hij gewoon Heilig verklaard. Punt.

28 mei 2006 15:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
toch nog 5e van shumacher,
is toch wel sterk vind ik, alhoewel ik liever Weber zag uitrijden

28 mei 2006 15:55
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Ik denk dat de incidenten tussen Senna en Prost toch in een andere categorie vallen. Die twee konden elkaar niet luchten of zien. Ook naast de baan werden er nog wel wat "tikjes" uit gedeeld
Vanwege de opgelopen gemoederen ging het er op de baan dan ook harder aan toe
Categorie "crime passionelle"

Bij Schumacher aan de andere kant is het gewoon ijskoude calculatie
't maakt hem niet uit wie die naait, als 'ie er zelf maar beter van wordt
Voorbedachte rade zeg maar... Misselijk

28 mei 2006 16:11
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
SCHWALBE is niet voor niets een Duits woord

28 mei 2006 16:46
Profiel WWW
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Zeg ervan wat je wilt, maar als laatste vertrekken en toch nog punten meepikken op de 5e plaats. Doe het maar !

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

28 mei 2006 17:13
Profiel WWW Facebook 
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Jurgen schreef:
Mooie vent ..."Nige"
hmmwah hij hield mij ook teveel van theater spelen.Vooral als hij weer eens ,in zijn ogen, hard gecrashed was.
Nou ik er aan denk;zou Heinz Pruller nog steeds zijn jaarboeken schrijven?Ik kocht ze vroeger altijd,toen ze nog in het NL vertaald werden :scratch:

28 mei 2006 17:32
Profiel
vianen
Bericht 
Jeroen914 schreef:

Gohdomme wat ben ik het vreeselijk met je eens zeg!!

MAARRRRRRRRRRRRRRRR hij heeft het vandaag wel netjes gedaan, dus met andere woorden......Hij heeft die stomme acties helemaal niet nodig!!!!!!!!!!grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en dan TOCH doen!!!! De sukkel :wink:

28 mei 2006 18:31
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
rufie schreef:
Zeg ervan wat je wilt, maar als laatste vertrekken en toch nog punten meepikken op de 5e plaats. Doe het maar !

straf, ben allesbehalve een MS-fan, maar dit sterk staaltje zie ik 'em er weinig nadoen

28 mei 2006 19:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Eigenlijk is het wel leuk dat hij mocht vertrekken vanuit de pit.
En dan eindigen op de 5..... zo is er toch iets te zien in de f1.

28 mei 2006 19:24
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
Bericht 
Een grote schande om Schumacher zo te straffen. Geen bewijs.
Bovendien krijgt Fisichella een veel mindere straf.
Ik hoop dat Michael hier energie van krijgt om weer eens even te laten zien wie er nou echt top is...

28 mei 2006 19:33
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Het is opvallend hoe snel mensen MS altijd weer weten te veroordelen. Hij doet gewoon alles om te winnen. Sportief? Misschien niet, maar als straks het Nederlands elftal wereldkampioen voetbal wordt door een versierde pingel, dan vermoed ik dat ik erg weinig zal horen over sportiviteit...

28 mei 2006 19:37
Profiel
Groningen
Bericht 
Hij IS veroordeeld door de FIA, dus waarom niet :wink:

Het hele circus (behalve Ferrari natuurlijk) was het ermee eens, ook diegenen die er geen gewin bij hadden. Ik denk dat ze er daar meer kijk op hebben dan wij hier thuis.

jippie van Ferrari: hij was aan een goed rondje bezig, dus waarom zou hij..

Sectietijden wezen op het tegendeel.

28 mei 2006 19:43
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Ik denk dat de incidenten tussen Senna en Prost toch in een andere categorie vallen. Die twee konden elkaar niet luchten of zien. Ook naast de baan werden er nog wel wat "tikjes" uit gedeeld
Vanwege de opgelopen gemoederen ging het er op de baan dan ook harder aan toe
Categorie "crime passionelle"

In mijn herrinering werden die tikjes niet alleen naast de baan uitgedeeld, ik kan mij vaag iets herrineren over rake klappen op de baan na de roemruchte Monaco crash. Niet netjesvan beide heren overigens maar volgens mij was het in dit geval niet de intentie om de concurentie te elimineren, maar was het gewoon een iets te lomp uitgevoerde actie.

Dit in tegenstelling tot de "heer" MS die in meerdere gevallen doelbewust op uiterst onsportieve wijze zijn tegenstanders uit de wedstrijd ramt.

De discusie over het gedrag van schumacher na de dood van Senna (en Ratzenberger en een baancommisaris) heb ik toch met enige argusogen gevolgd. hoewel het niet netjes van hem was om de overwinning te vieren op het podium (Ratzenberger was volgens mij de dag ervoor al overleden of lag nog zwaargewond in het ziekenhuis) geloof ik nooit dat MS op dat moment op de hoogte was van het overlijden van Senna. Op sportief gebied is het een ongelooflijke L*L, maar dat betekent niet automatisch dat hij dat op menselijk gebied ook zou zijn.

28 mei 2006 19:49
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jort schreef:
Hij IS veroordeeld door de FIA

Hij heeft de schijn tegen...

28 mei 2006 20:58
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
2000 gtv schreef:
Jurgen schreef:
Mooie vent ..."Nige"
hmmwah hij hield mij ook teveel van theater spelen.Vooral als hij weer eens ,in zijn ogen, hard gecrashed was.
Nou ik er aan denk;zou Heinz Pruller nog steeds zijn jaarboeken schrijven?Ik kocht ze vroeger altijd,toen ze nog in het NL vertaald werden :scratch:

Die boeken zijn grandioos, prachtig werk!!..ik kan ze jammer genoeg ni meer vinden, spijtig...dus ik denk dat ze ni meer bestaan :cry:

F1 volg ik al ettelijke jaren...en Mansell was m'n idool als kleine jongen. Kerel heeft toch wel een hoop talent hoor. De woorden van senna zeggen genoeg: "you never know where his limits are...he is bloody fast".

Mansell heeft jaren aan een stuk de F1 kleur gegeven: de ene keer briljant, de andere keer super lomp...dit bewijst dat hij eigenlijk ook maar een mens is, maar wat voor één..herinnert u zich chronologisch:

- het schijnmaneuver in de Wiliams-Honda op Piquet in Silverstone '86
- closest finish ever in Jerez met Senna in de Lotus
- de klapband in Adelaide
- 2de op een doorweekt Silverstone in de Williams-Judd
- onverwachte overwinning in Rio met de Ferrari
- opblazen Ferrari motor in Phoenix (steekvlam met 360°)
- in een grote boog om Senna in Budapest (achterligger Johansson)
- 360° aan +300km/u in Imola in z'n jacht op Berger
- buitenom voorbij aan Berger in Peralta bocht in Mexico laatste ronde
- kwalificatie in Silverstone: pole met lichtjaren voorsprong
- prachtige duels met Senna in 1991

een hele grote meneer...heeft daar op Top Gear toch ook een dijk van een tijd neergezet in de competitie onder F1-piloten...het verschil met Damon Hill sprak boekdelen.. :shock:

Respect vandaag voor MS: 5de in Monaco na achteraan te starten!!! Denk wel dat ie daarmee tevreden is gezien de omstandigheden...ik hoop dat Alonso het nog meoilijk krijgt dit jaar :wink:

29 mei 2006 2:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Amersfoort. 996.
Bericht 
Omdat de F1 steeds saaier wordt mag ik dit soort manoeuvres van Schumi graag zien. Brengt tenminste een beetje gezelligheid in de tent. Zelfs hier op het forum. We moeten gewoon weer toe naar knokkende coureurs in de pitsstraat. Als het niet op de baan gebeurd dan maar ernaast. Toch supercool om met 20 microfoons voor je snufferd gewoon te zeggen dat je er niks aan kon doen. En kom op guys, het gaat hier om sport niet om de ideale wereld. Voetballers schoppen elkaar onderuit, waterpoloers knijpen elkaar onder water, ijshockeyers slaan elkaars tanden eruit, basketballers geven elkaar elleboogstoten, Rijkaard spuugt Völler etc etc. Van mij mag het allemaal.

29 mei 2006 18:22
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Jij zegt het...maar das één van de redenen waarom IK vroeger nooit aan Gym deed op school, of aan een sport uberhaubt!! :lol: :lol:
Jemig wat had ik DAAR een hekel aan, die gasten die met voetbal je schenen onderuit gingen trappen of met hockey de stick gemeen tussen je benen of tegen je knieen dat je er weken later nog van loopt te hinken!! :wink:

*niet dat dit was met F1 te maken heeft, maar elke sport heeft zo zijn nadelen...t'is maar hoe grof de spelers het naar elkaar maken :twisted: *

29 mei 2006 18:26
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3