Auteur |
Bericht |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
 Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
Zo nu eerst even iets te drinken van de tap...... Hey Sigrid.... ik kom je ook overal tegen!  Zelfs als ik van een P-plaats wegrij om je te ontlopen  hahahahahaha geintje Ik moet even wachten op mijn vrouwtje voor het eten want die is op verjaardag in Naarden.... en daar kon ik niet heen aangezien ik moest autobahnrasen  hihihihihihihiii
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
01 nov 2009 19:17 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Heb je alles heel gehouden? Lijkt me overigens nog best vermoeiend zo'n dagje crossen.
|
01 nov 2009 19:44 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Dan moet je luisteren als mensen zich aan je voorstellen...  Rood haar (mooi rood is niet lelijk geldt niet alleen voor jou  ), blauwe jas aan, ook al bij treintje in Bunnik met zwarte turbo.
|
01 nov 2009 19:46 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Nou bij het treintje heb ik je echt gemist  Maar bij PCG stond je dan buiten met Horn en Diggler.....zoveel gezichten, zoveel mannen  ,zoveel onthouden..en dan ook nog op de weg letten 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
01 nov 2009 19:55 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
En hoe was de enduro  Lekker moe zeker, heb nog motorcross gedaan lang geleden, je voelde je onderarmen niet meer! maar zo was het bij jou zeker deze middag 
|
01 nov 2009 21:10 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Die blubber gelukkig niet gehad onderweg, vlak voor dat ik thuis was nog een flinke hoosbui, maar verder droog en uitgeraasd. Dus geen ellende van mij in de kroeg ik ga er eens vroeg in vandaag en hier dus uit.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
01 nov 2009 22:33 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Goedenavond hier!! Snel nog een laatste biertje voor het slapen gaan. Het weekend is weer bijna voorbij, morgen mogen we weer aan de slag Wat een heerlijke gezellige gedag vandaag, eerst rasen met broerlief en andere liefhebbers, daarna het huis vol met visite. Dit is dan ook niet mijn eerste biertje Proost 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
01 nov 2009 23:33 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Hoe is het met de armen na vandaag  Zal bij jou ook een mooie dag geweest zijn 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
01 nov 2009 23:40 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Hmmm... ik ga dat eens in de gaten houden... Ik moest in DL zelfs de zonnebril opzetten  Echt een enorme meevaller met zo'n evenement. Alleen in het begin een beetje vochtig wegdek en mist bij vertrek uit H'sum. Ik ga aftaaien, morgen weer vroeg op. Welterusten voor straks.
|
01 nov 2009 23:45 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
trusten meerijdtmaatje
|
01 nov 2009 23:48 |
|
 |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers hier een heerlijk internationaal ontbijt  werk en maukse 
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
02 nov 2009 6:59 |
|
 |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG
|
Sjee wat vroeg  ... Vandaag toch nog even met de Porsche op stap, vanavond maar terug in de garage. Bah zo naar de tandarts, TWEE nieuwen kronen blehhh...  .
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & Footcare
|
02 nov 2009 9:30 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Zo, ontbijt met uitzicht..doe maar luxe. Vandaag voor het eerst verslapen...nog net op tijd Lucas op school. Slechte start van de dag. Maar we gaan er verder maar iets goeds van maken. Werk ze of....
|
02 nov 2009 9:50 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen,
Ik lees dat iedereen een leuke dag heeft gehad gisteren (zowel on als off road). Zelf dit weekend genoeg op de snelweg gezeten en ik heb er vanochtend ook alweer ruim 170 opzitten. Vanavond maar eens heerlijk ontspannen in de hotelsauna.
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
02 nov 2009 11:31 |
|
 |
JMS
|
Excuseer dat ik mij vergist heb, motorcross is natuurlijk voor de boeren en trialbehendigheidsles voor de....... Hier uw link met het Duitse weerbericht, zo kun je altijd droog en stofvrij TRIALLEN http://www.wetter.de/
|
02 nov 2009 21:22 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Goedenavond Ik stap vroeg binnen in de kroeg. Kan ik vast slingers ophangen voor morgen.  Een hint:  Ik zal dit vast af laten leveren: 
|
02 nov 2009 22:39 |
|
 |
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Ik denk dat je blinde gelijden hond jarig is  ............... die heb je wel nodig als je een container Warsteiner op hebt.
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
Laatst bijgewerkt door GijsCarrera'S op 02 nov 2009 22:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
02 nov 2009 22:42 |
|
 |
JMS
|
alternatieve Kreidler crosser ( de KVV en Gebben Kreidlers zijn wat bekender)  Heb ik mee gereden,maar dan in het rood pic. van jou Mr. gast Allez drink een  van me! gezondheid
|
02 nov 2009 22:44 |
|
 |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Nou die krijgt een verrassing deze was ook al onderweg:  Nou ja hebben we voorlopig genoeg 
|
02 nov 2009 22:57 |
|
 |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Iemand een biertje 
|
02 nov 2009 22:58 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Wie oh wie zou nou het lijdend voorwerp zijn...die neemt vast de leiding morgen met of zonder hond 
|
02 nov 2009 23:19 |
|
 |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
 Ze zijn wss nog onderweg naar huis.... En dusss, voor straks: Happy Birthday to You!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
02 nov 2009 23:28 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Telefoon voor meneer Dorst Vrolijk die slingers; hoop dat er genoeg bier is 
_________________________________________ rouge et noir
|
02 nov 2009 23:31 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Samen een fietsbeursje bezocht 
|
02 nov 2009 23:32 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Lekker bakkie thee voor Sigrid 
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
02 nov 2009 23:33 |
|
|