Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: deel 5
Auteur
Bericht
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Van harte......
22 okt 2012 8:20
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
molen934 schreef:
Ojee onze trouwdag, zal maar niet zeggen hoeveel jaar trouwe dienst
Je bent het in iedergeval niet vergeten
MoGgUh MaUkErSs !
22 okt 2012 9:56
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Van harte hans ....
Ik ben nu even bezig het eea uit te printen voor de administratie en heb nog een hoop schrijfwerk te doen... een week weg en BAM... Welkom thuis met een berg werk voor m'n kiezen
_________________________________________ Het leven gaat door..
22 okt 2012 19:51
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Oei, te laat....
Hans, van harte
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Hier nog een die te laat is (gelukkig is het niet mijn feest ), ook hier geldt Hans en echtgenote Van Harte
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
Laatst bijgewerkt door Lionhunter op 24 okt 2012 19:09, in totaal 1 keer bewerkt.
23 okt 2012 10:42
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Morge maukers,
Bedankt voor de felicitaties Zijn toch weer heel wat jaartjes trouwe dienst zou Jaap Kooyman zeggen Liep net ff met de hond maar het is weer prachtig weer, houden we dit Sta er nog steeds van te kijken nam gisteren de 911 weer mee en wat kan ik er nog steeds van genieten, wat gaat dat ding super over de baan Van de week wielen wisselen bij Poelgeest, de winter komt er aan zeggen ze
Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
23 okt 2012 10:58
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Olaf schreef:
molen934 schreef:
Ojee onze trouwdag, zal maar niet zeggen hoeveel jaar trouwe dienst
Je bent het in iedergeval niet vergeten
MoGgUh MaUkErSs !
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
23 okt 2012 10:59
Sigrid
964 C2
De naamgever van onze kroeg is jarig. Van harte kerel en zeker nog vele jaren, met een heldere blik op de toekomst
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
23 okt 2012 19:36
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Sigrid schreef:
De naamgever van onze kroeg is jarig.
Stefan Boers
Ron, Gozert! Van Harte Gefeliciteerd - en nog vele gezonde en gelukkige jaren
Thanks Olaf!
@ Ron, ik ken je (waarschijnlijk) niet, maar dan nog gefeliciteerd!
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
23 okt 2012 20:21
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Nee Syl, dat is dan weer Hans Hans kerel van Harte.
_________________________________________ Picasa album
De laatste keer dat ik in de spiegel keek was ik volgens mij toch echt niet blond, maar zo voel ik mij nu wel.... Ik ben het even kwijt. Oplossing: Degene die jarig is/zijn: Van harte gefeliciteerd! En degene die niet jarig zijn, toch ook gefeliciteerd (met de jarigen )
23 okt 2012 20:58
Sigrid
964 C2
Je moet die taximan niet serieus nemen.....is ook een newbee.
Inderdaad was beus gisteren jarig. En die kan heel cryptisch zijn, dus een raadseltje in de kroeg past dan wel. Maar Olaf was snel
Goedemorgen trouwens,
Hier thuis is alles nog in diepe rust, maar ik mag weer vandaag. De oogklepjes hebben er nog wat moeite mee, maar die gaan zo vanzelf wel goed open.
Doe ze.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
24 okt 2012 6:21
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Morge maukers,
Alles rustig met de maukers, Porsche's zijn winterklaar Zou v/d week al kouder worden en morgen komen de winterbanden/wielen onder de DD. Zal de garage wat opruimen zodat de luchthuiler weer naar binnen kan Zeg Sigrid we horen niet veel meer van Beus, mis hem wel een beetje kunnen we hem niet wat opporren Even kijken of er op Zandvoort nog wat te doen is en anders maar wat boodschappen doen, ja jongens het valt niet mee een vutter te zijn
Mauk ze
PS Keek net ff op de site, onderhoud
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
24 okt 2012 10:47
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
@Hans, we zoeken nog (op incidentele basis) een praktijk ervaren plaatwerker als demonstrateur voor technische dagen
Is dat wat voor je
24 okt 2012 12:44
racebeus
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
@ allen, thx voor de feli. Voor Hans, omdat er onderhoud is in Zandvoort En voor Sig die haar mond weer eens niet kon houden....
_________________________________________ ieder zijn meug!
24 okt 2012 13:59
Sigrid
964 C2
.....en nou zet je mijn privé filmpje zomaar op het PF Dat had ik nou bewust niet gedaan, lange lummel.
@Hans, ik kan die beus niet porren. Die is bijna nog eigenwijzer dan ik. Daar hebben we onderling niet zoveel last van, want onze standpunten wijken niet zo veel af van elkaar. Maar hem hier terug krijgen is niet een kwestie van porren, meer een kwestie van prioriteiten stellen. Hij stelt ze nu waar nodig Doe ik zo nu en dan ook
24 okt 2012 14:21
Maba44
Zo mijzelf even getrakteerd op een paar vrije uurtjes... Mocht weg om half 4 . Even auto volgooien en vanavond Targa The Hague ... Helemaal geen zin in:):):)!
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
26 okt 2012 15:58
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
iedereen goed weekend en tot zondag
26 okt 2012 16:43
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Maba44 schreef:
Zo mijzelf even getrakteerd op een paar vrije uurtjes... Mocht weg om half 4 . Even auto volgooien en vanavond Targa The Hague ... Helemaal geen zin in:):):)!
tot vanavond!
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
26 okt 2012 18:34
Sigrid
964 C2
Same here
Sigrid, Maba en Targa Floriaan en alle anderen die vanavond gaan, veel (geluids)plezier toegewenst!
@ Sigrid, wellicht tot morgen. Tenzij je morgenochtend je mandje niet uit kan komen
26 okt 2012 19:19
Sigrid
964 C2
Moet toch ook weer een aantal dingen doen morgenochtend Wordt een heel kort nachtje ben ik bang, als het gaat om slapen. Dus dan morgenmiddag nog maar even terug m'n bedje in. Ik zal aan juliie denken Syl, gaat het nog harder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum