Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:35

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
:evil:

31 aug 2008 16:31
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Het blijft toch fascinerend te zien hoezeer gefocused je bent op Ajax ipv op de resultaten van je eigen ploegie. Als psycholoog van de koude grond is mijn analyse het

Afbeelding

complex.

31 aug 2008 19:56
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
MS964 schreef:
Het blijft toch fascinerend te zien hoezeer gefocused je bent op Ajax ipv op de resultaten van je eigen ploegie.

Ik begrijp dat een ajacied niet helemaal weet hoe een competitie werkt... Korte uitleg: als je minder punten kwijt raakt dan alle andere ploegen ben je aan het eind kampioen (zal ik ook even uitleggen: krijg je een schaal en is het feest, zoiets als de Johan Fruitschaal, maar dan aan het eind van het seizoen en het is een veel groter feest en je loopt niet het risico om in twee wedstrijden tegen een kleine club uitgeschakeld te worden voor deelname aan de Champions League... wat dan weer zoiets is als de Eufacup, maar dan met de topploegen van Europa, ipv de flopploegen).

Daarom is het interessant om te volgen wat andere ploegen doen.

31 aug 2008 20:25
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Aantal keren kampioen eredivisie:

1. Ajax 29x
2. PSV 21x
3. Feyenoord 14x

Ervaring is ook wat waard. :wink:

31 aug 2008 20:46
Profiel Twitter 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Erick schreef:

1. Ajax 29x
2. PSV 21x
3. Feyenoord 14x

Oude glorie.

Deze eeuw:

1. PSV 7x
2. Ajax 2x

:twisted:

31 aug 2008 20:49
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Je blijft honger hebben als het om voetbal gaat.
Heb weinig van het voetbal gezien, (Alleen bij toeval Feyenoord) en heb dus geen idee hoe de andere clubs gevoetbald hebben.

31 aug 2008 20:52
Profiel Twitter 
Bericht 
Erick schreef:
Je blijft honger hebben als het om voetbal gaat.
Heb weinig van het voetbal gezien, (Alleen bij toeval Feyenoord) en heb dus geen idee hoe de andere clubs gevoetbald hebben.

Nou, het was eigenlijk heel leuk op de velden. Niet altijd hoogstaand, maar gewoon entertainment. Niet onbelangrijk...

31 aug 2008 21:24
Profiel
Bericht 
Als er dan toch nog 2 pluspuntjes zijn bij AJAX is dat:
1) Sno er volgende wedstrijd in ieder geval niet bij is!
2) We boven de kakkerlakken staan! :lol:

Op naar de volgende pot! Ik heb er zin an!

01 sep 2008 9:36
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
1) Sno er volgende wedstrijd in ieder geval niet bij is!

Zo slecht deed hij het toch niet?

Ik vraag me wel af of Aissati nu een kans krijgt. Als die met een geschorste Sno weer 90 minuten mag toekijken... Had hij toch beter voor Utrecht kunnen kiezen.

01 sep 2008 10:46
Profiel
Bericht 
Misschien moet ik nog even aan hem wennen... Maar echt denderend was hij niet... Niet dat de rest het wel was!

Als je de eerste wedstrijd van het seizoen begint met Urby, Lindgren en Sno dan valt dat erg tegen! Waarom niet met Aissati of Cvitanich...

Ach ja..., Het seizoen duurt nog lang!

01 sep 2008 10:52
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Het seizoen duurt nog lang!

Als ze zo blijven spelen zal het inderdaad erg lang duren... :wink:

01 sep 2008 13:41
Profiel
Bericht 
Of niet... 1ste ronde UEFA eruit en dat scheelt weer een hoop ellende in de poulefase!

Wat vind je trouwens van de CL loting?

01 sep 2008 13:47
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Erick schreef:

1. Ajax 29x
2. PSV 21x
3. Feyenoord 14x

Ja hoor en daarom verlies je van..........HERACLES :roll: een van de gevaarlijkste clubs in onze eredivisie!

01 sep 2008 13:54
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:

Wat vind je trouwens van de CL loting?

Zwaar. Lastig om te overwinteren zo, want er zit niet een echt mindere ploeg bij. Tweede worden zal sowieso erg hoog gegrepen zijn. Daarvoor mist PSV gewoon een spits die er internationaal voldoende in schopt.

Niets is onmogelijk, op het juiste moment pieken en je bent 2e... maar internationaal raakt NL gewoon steeds verder achterop.

Wel acht ik Stevens in staat om het maximale uit de ploeg te halen zoals ook Hiddink dat kan. Dus als het gaat draaien...

01 sep 2008 17:00
Profiel
Bericht 
Ik moest wel even lachen toen uit pot 4 Atletico te voor schijn kwam... Uiteraard niet goed voor het Nederlands voetbal!

En mijn eerdere opmerking dat Sno in ieder geval niet mee doet eerstvolgende wedstrijd is ook weer achterhaald... Zijn rode kaart is geseponeerd!

01 sep 2008 17:13
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:

En mijn eerdere opmerking dat Sno in ieder geval niet mee doet eerstvolgende wedstrijd is ook weer achterhaald... Zijn rode kaart is geseponeerd!

Dat verbaast mij niets. Ik was ook verbaasd over het feit dat er rood werd getrokken. Maar wordt het nu geel of ook dat niet?

Vink floot overigens de hele wedstrijd niet best.

01 sep 2008 18:23
Profiel
Bericht 
Kan dat? Een rode kaart seponeren en dan geel terug krijgen... Volgens mij niet...

We hadden misschien 2 pingels moeten hebben en Willem II 2 rode kaarten, maar daardoor mag je deze wedstrijd niet verliezen... (Heb ik dat ook erbij gezegd..)

Je praat hier wel over de een van de 3 misschien 4 beste scheidsrechters van Nederland... Onbegrijpelijk dat ze nog steeds zulke "vergissingen" maken! En wat doen die grensrechters eigenlijk?

Edit: en de Guzman 4 duela schorsing!

01 sep 2008 18:28
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:

We hadden misschien 2 pingels moeten hebben en Willem II 2 rode kaarten, maar daardoor mag je deze wedstrijd niet verliezen... (Heb ik dat ook erbij gezegd..)

Ik heb ook overtredingen gezien van de kant van ajax die WEL een rode kaart hadden moeten opleveren... Ik heb geen enkele situatie gezien waarbij de bal duidelijk op de stip moest, maar ik heb ook niet de hele wedstrijd gezien.

Vink zag aan beide kanten dingen over het hoofd.

Citaat:
Je praat hier wel over de een van de 3 misschien 4 beste scheidsrechters van Nederland... Onbegrijpelijk dat ze nog steeds zulke "vergissingen" maken! En wat doen die grensrechters eigenlijk?

Het is natuurlijk niet eenvoudig om niets te missen. Maar het niveau is niet best. Jammer dat de beste scheidsrechter door de KNVB eruit is gewerkt en de nr. 2 er mee op wenst te houden. Namen hoef je niet eens te geven, iedereen weet dat het om de twee pre-Uilenberg scheidsrechters gaat.

Citaat:
Edit: en de Guzman 4 duela schorsing!

En waarschijnlijk voor 0.00u verkocht.

01 sep 2008 19:19
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
gewoon beroepsscheidsrechters door de bond laten betalen. 80 mille per jaar, moeten de clubs in de eredivisie toch best kunnen ophoesten voor een scheidsrechter of 20 (incl grensrechters). Laat je zaterdag én zondag fluiten (daar wordt je immers voor betaald) en door de week samen oefenen. :idea:

01 sep 2008 19:26
Profiel
Bericht 
Heb je al een uitgewerkt plan Horn? Klinkt goed!

Juist die overtredingen hebben ze op studio sport niet laten zien... AJAX heeft daar vandaag contact over gehad met de NOS... Het zal niet expres gebeurd zijn, maar het is wel raar!

01 sep 2008 19:44
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:

Juist die overtredingen hebben ze op studio sport niet laten zien... AJAX heeft daar vandaag contact over gehad met de NOS... Het zal niet expres gebeurd zijn, maar het is wel raar!

Dat vond ik echt zooooo zielig. De Telegraafredactie was kennelijk helemaal van slag. Zo vaak als ik in de samenvatting dat soort momenten heb gemist bij PSV. En nooit hoorde je er iets over. En dan nu een keer bij ajax...

Triest.

P.s.

Ik heb Eredivisie Live gekeken.

01 sep 2008 20:42
Profiel
Bericht 
Omdat PSV ook niet is gaan klagen!
En AJAX doet dat wel!
De hele wereld klaagt, dus waarom ook niet...

Ik heb voor het eerst in mijn leven thuis een live wedstrijd van de eredivisie gezien... Beetje jammer... Had er echt zin in! Overdag een feestje met wat bier en dan lekker eten op de bank met een lekkere pot voetbal... Helaas! Volgende wedstrijd in het stadion!

p.s. Als iemand een keer mee wilt naar de Arena voor een thuiswedstrijd dan hoor ik het wel! Ik heb 2 seizoenskaarten...

01 sep 2008 21:47
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:

p.s. Als iemand een keer mee wilt naar de Arena voor een thuiswedstrijd dan hoor ik het wel! Ik heb 2 seizoenskaarten...

Als je iemand zoekt om mee te gaan als ze tegen PSV moeten...

01 sep 2008 22:11
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Als je iemand zoekt om mee te gaan als ze tegen PSV moeten of tegen welk ander provinciecluppie dan ook...

01 sep 2008 22:36
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:
Wimpie77 schreef:

Als je iemand zoekt om mee te gaan als ze tegen PSV moeten...

Het kost vaak moeite om iemand mee te krijgen naar deze wedstrijd... AJAX speelt altijd beter dan PSV en dan verliezen we met 0-1...

02 sep 2008 9:17
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 137  Volgende