Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Ze plannen dit soort evenementen altijd als ik op vakantie ben Het is ook al weer twee jaar geleden dat ik met de jubi-rit mee kon doen Volgende keer beter
|
27 okt 2012 18:27 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
........en vakantie is niet leuk
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
27 okt 2012 18:48 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Natuurlijk wel, ik ga dit jaar vast nog wel een keer
|
27 okt 2012 21:35 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Middag maukers, Iedereen naar Nieuwegein en de Herfstmeeting, this in ieder geval prachtig weer Heb een mooie F1 race gezien, wat een mooie bolide's zeg Zal zo maar een rondje door het bos gaan wandelen, ff genieten van de kleuren Gisteren kwam de eigenaar waarvan ik mijn eerste 911 kocht 30 jaar terug zomaar langs, hij is inmiddels 80 jaar oud en rijd nog steeds een 911 , mooi hé Zijn eerste Porsche was een 356, echte nostalgie Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
28 okt 2012 14:58 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Middag. Wel weg, maar niet naar bovenstaande evenementen. Dagje slalom. Verder nu maar even niets doen geloof ik.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
28 okt 2012 16:39 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Daar teken ik voor: op je 80e nog kunnen rijden in een 911! Super!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
28 okt 2012 17:04 |
|
|
Maba44
|
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
28 okt 2012 17:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Het Porsche weekend zit er weer op, helaas. Maar goed, zonder werk reed ik ook niet in een Porsche. Geniet van de dag die komen gaat!
|
29 okt 2012 7:25 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
+1
Morguh allen.
Koffie........
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
29 okt 2012 7:31 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Ist in 't scheune Limburg ook zo nat en slecht Heb mijn eerste krentebol op en nu een bakkie thee Mauk ze PS Televaag haalt weer fors uit een robbertje vechten, lijken wel schooljongens
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
29 okt 2012 8:55 |
|
|
Delnoy
|
Hier is het nog droog Hans maar ik moet zo naar Zoetermeer en als ik de file info hoor word ik daar niet bepaald enthousiast van.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
29 okt 2012 9:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Om 7 uur regen, op weg naar m'n werk. Overdag droog en nu net op de weg naar huis hopeloos weer. Donker, regen, oetelige rijders, grrr. Nu even eten........stond ook niet klaar je zou toch niet thuis eten
|
29 okt 2012 21:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Goedenacht maukers, Kheb net naar Mark en Diederik gekeken, ze geven hun plannen door Tja er zijn wel wat punten die geld gaan kosten, this niet anders Maar goed de 911 hoeft nog niet weg, dit is toch voor ons de eerste "levensbehoefte" Heb wel een goed gevoel bij deze samenstelling en hoop dat ze de rit uitzitten Zo nog ff met Sjors uit en dan maar plat Terusten maukers
|
30 okt 2012 1:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Latertje vannacht Hans. Moghu, Heb even geen zin in politiek Ga mij vandaag maar met andere zaken bezig houden. Gisteren 12 uur gewerkt en vandaag ook bijna zoveel uur draaien. Waar zijn die 8 uren werken op een dag gebleven. Doe wat je niet laten kunt.
|
30 okt 2012 7:02 |
|
|
Delnoy
|
Leuke verrassing gisteren in Zoetermeer. Bedankt voor de prettige samenwerking, getuigschrift voor een uitstekende staat van dienst etc...... Viel me een beetje koud op mijn dak maar vreemd genoeg voelt het toch als een opluchting. Geen reorganisatie stress meer, niet meer dat eeuwige achter mensen aanjagen die toch niet van de pot komen of alleen vanaf hun eigen postzegel denken etc. Wel een financiële aderlating maar daar komen we ook wel weer over heen. Even een paar dagen van zelfreflectie om eens te kijken wat ik nu echt wil ........... En mijn CV maar eens updaten......... Tja, toch nog slachtoffer van de crisis geworden. Maar dit is natuurlijk ook weer een kans..............
|
30 okt 2012 7:43 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Succes Rob
|
30 okt 2012 7:47 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad de beste manier om er tegenaan te kijken Succes! .. en MoGguH MaUkErS !!
|
30 okt 2012 9:13 |
|
|
Delnoy
|
Thx. Al lekker aan het klussen in huis. Kwam er anders toch niet aan toe.
|
30 okt 2012 10:46 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zeker een duim omhoog voor Rob dat je het zo oppakt Zal er toch aardig inhakken neem ik aan Tja Sigrid was wat laat gisteren, had zo'n middag waar er veel gepraat moest worden Zie nu in mijn ooghoek de tv aan staan met Linda de Mol en dame Trustfull en wat denken jullie het gaat weer over sex en met name dames die het al héél lang niet gedaan hebben Ze "verloot" 25 mannen of ze kunnen een mooie tas kiezen, wat denken jullie wat ze nemen Zal de Linda maar eens kopen Mauk ze
|
30 okt 2012 11:18 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
@Delnoy: sterkte. Niet dat je er nu wat aan hebt maar de mensen uit mijn omgeving die in deze situatie terecht kwamen zijn er achteraf blij mee dat het zo liep. Ze doen nu veel leukere dingen
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
30 okt 2012 11:20 |
|
|
Delnoy
|
Precies. Vriendje van me loopt al tijden met wat dingen rond. Hij komt morgenavond langs, eens kijken of we op korte termijn war zaken concreet kunnen maken.
|
30 okt 2012 11:50 |
|
|
Maba44
|
Nieuwe kans! Dat is nog eens schouders eronder zetten... Geen geklaag maar positieve benadering.... !Succes , met deze inzet komt er absoluut was goeds op je pad Delnoy!
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
30 okt 2012 20:45 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou Rob, even doorbijten dus. Je optimisme siert je! Gelukkig ben je nog geen oude knar, dus komt allemaal vast goed. Hou je haaks.
Mijn 12 uur heb ik weer gehad vandaag. Lijkt een gewoonte te gaan worden, die mij minder bevalt. Van 7 tot 19.00 uur werken en dat in het onderwijs. Maar ja, niet zeuren en doorgaan.
|
30 okt 2012 21:03 |
|
|
bully
|
Succes Rob Hopen dat het wat wordt.
|
30 okt 2012 21:19 |
|
|