Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Welk GADGET heb jij laatst gekocht?
met babyfoon optie? wss niet?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 aug 2009 20:59 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Die optie heb ik inderdaad ontdekt. Maar daar is deze niet voor. (overigens geen babyfoon nodig)
|
02 sep 2009 23:05 |
|
|
horn
PF #57
|
als hij een babyfoon optie had was ik ook even een setje gaan halen. vandaar. vandaag even ebay leeg geshopt - niet zozeer gadgets alswel
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 sep 2009 23:55 |
|
|
Wimpie77
|
Ziet er spannend uit Horn, maar wat is het? Een nieuwe helm?
_________________________________________ * * *
|
03 sep 2009 13:40 |
|
|
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 NachtblauwUtrecht
|
Wat hoort en nu bij (golf)schoenen Wimpie? Een grote schoenlepel (nr7)
_________________________________________ ......
|
03 sep 2009 13:47 |
|
|
Wimpie77
|
1ste plaatje deed het net niet bij mij...
Nu zie ik het!
|
03 sep 2009 14:01 |
|
|
cees
ex 997 4S
-ex 993C2-ex Cayenne S0165
|
Horn, je gaat er hip uitzien dit weekend in Leeuwarden
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
03 sep 2009 14:17 |
|
|
horn
PF #57
|
Horn is er niet dit weekend in Leeuwarden. Krijg al genoeg post uit die plaats. Ga het echt niet zelf ophalen...
|
03 sep 2009 15:32 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
03 sep 2009 15:46 |
|
|
Wimpie77
|
|
03 sep 2009 15:53 |
|
|
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
Horn: Slaat het een beetje die nieuwe R7 driver? Heb zelf nog een FT-3 van Callaway met die Aldila shaft, sla er redelijk ver mee(als ik m goed raak gemiddeld zo'n 200-220m) op de baan, op de driving range kan ik er op de een of andere manier niet verder mee slaan dan met mn Houten 5 :-s), maar t kan rechter , cq. constanter en vindt t geluidje niet zo spannend.... Over golf gesproken, met wat voor ijzer set speel je?
|
03 sep 2009 23:19 |
|
|
horn
PF #57
|
driver is nog onderweg vanuit de US. Heb nu de oude R7 naar volle tevredenheid. Drivingrange zijn k*tballetjes, krijg je nooit weg. afstand op de DR zegt niks. Speel al jaren met Taylor Made Bubble Burner ijzers.
|
03 sep 2009 23:38 |
|
|
RB911
11-je
|
Leuk om te lezen dat er hier meer golfers zijn. Wie weet leuk voor een drive/golf meeting in de toekomst.
|
04 sep 2009 11:54 |
|
|
horn
PF #57
|
driving range....
|
04 sep 2009 13:23 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Of het een gadget genoemd mag worden weet ik niet maar al jaren op mijn lijstje: RS boek van Konradsheim. Gezien (als 5e op MP), gebeld, gekocht van Berry Smits (oud Porsche handelaar!).
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 sep 2009 19:27 |
|
|
horn
PF #57
|
ken het boek niet. vertel eens?
|
10 sep 2009 19:51 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
SUPER BOEK !!!!!! Wees er voorzichtig mee. Momenteel redelijk lastig om aan te komen.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
10 sep 2009 20:00 |
|
|
Maarten
|
Standaardwerk over de 2.7 RS met van elke geleverde auto de spec's etc. Al jaren uitverkocht in het Engels en daarom is die versie nogal aan de prijs (understatement). Deze viel mee en dus maar snel gehandeld. Vriendin zat er naast (en meestal hou ik een beetje onder de pet wat dat soort grappen kosten ) en die keek me ook aan alsof ik gek was. Maar ik ben er erg blij mee
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 sep 2009 20:03 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
10 sep 2009 20:09 |
|
|
horn
PF #57
|
Hier is de engelse versie nog te verkrijgen voor $350. De duitse kwam ik tegen voor 250 euro.
|
10 sep 2009 20:18 |
|
|
Maarten
|
Zag ik ja. Had al even wat marktonderzoek gedaan Heb uiteraard minder betaald Als je de genummerde en gesigneerde versie hebt dan betaal je overigens echt de hoofdprijs. Da's deze dus niet.
|
10 sep 2009 20:30 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Nieuw uit : bundel van 3 boekwerken "Das neue grosse Buch der Porsche-typen" door Barth & Busing. klikMooi uitgebreid naslagwerk / 3 delen. Ook verkrijgbaar via de off. dealers. (ca Eu 110,-) aanrader
|
17 sep 2009 8:55 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
van het weekend es lekker uit proberen
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
18 sep 2009 3:36 |
|
|
horn
PF #57
|
tja, het wk komt er weer aan he...
|
18 sep 2009 7:29 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
18 sep 2009 20:30 |
|
|